Marsujen Veri
Marsujen Veri
Joo, eli jostain olen kuullut, etteivät marsut vuoda verta. onko tuo totta?
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=83562 <--- Salamanteriprojektini
Re: Marsujen Veri
Ei ole.
Heidän verensä kuitenkin hyytyy tavallista huomattavasti nopeammin.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
ok, kiitos tuosta tiedosta
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=83562 <--- Salamanteriprojektini
Lexicanum osaa kertoa jopa miksikin:Vilkku92 kirjoitti:Ei ole.
Phase 5 - Larraman's Organ - A liver-shaped organ about the size of a golf-ball, this implant is placed within the chest cavity and connected to the circulatory system. It generates and controls 'Larraman cells' which are released into the blood stream if the recipient is wounded. They attach themselves to leucocytes in the blood and are are carried to the site of the wound, where upon contact with air they form a near instant patch of scar tissue, sealing any wounds the Space Marine may suffer.
- WraithSight
- Half-breed
Sanakirja auttaa.WraithSight kirjoitti:Kyllä tuosta vähän ymmärsin mutta saanko suomennoksen
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
vompovompatti
Seuraa vapaa suomennos:Samsson kirjoitti: Phase 5 - Larraman's Organ - A liver-shaped organ about the size of a golf-ball, this implant is placed within the chest cavity and connected to the circulatory system. It generates and controls 'Larraman cells' which are released into the blood stream if the recipient is wounded. They attach themselves to leucocytes in the blood and are are carried to the site of the wound, where upon contact with air they form a near instant patch of scar tissue, sealing any wounds the Space Marine may suffer.
Vaihe 5 - Larramanin elin - Maksan muotoinen elin, joka on golfpallon kokoinen, asetetaan rintaonteloon ja yhdistetään verenkiertoon. Se tuottaa Larramanin soluja, jotka vapautuvat verenkiertoon, jos kantaja loukkaantuu. Larramanin solut kiinnittyvät veressä oleviin valkosoluihin ja kulkeutuvat haavaan, jossa joutuessaan kosketuksiin ilman kanssa muodostavat lähes välittömästi alueen arpikudosta, joka sulkee haavan jonka avaruusmerijalkaväensotilas on saanut.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Normaalillakin ihmisillä on veressään elementtejä, jotka saavat sen hyytymään (toisaalta kosketukissa tietyn aineen kanssa mitä haavat vapauttaa). Tulee vain mieleen kuinka paksua tuo veri oikeasti jos sielä on paljon "ylimääräistä" kuten larramanin solut ja ne kantasolujen tapaiset mitä joku toinen elin tuotti. Ehkäpä nämä eivät kuitenkaan ole soluja vaan vain jotain kemiallisia yhdisteitä (selittäisi heittomerkit) tai sitten niiden tiheys veressä on suhteellisen pieni.