PaHu, pahvit ja pakkaukset
PaHu, pahvit ja pakkaukset
Tuolta löysin tämän. Sieltä saa sitä pitkään haikailemaani Foamboardia ja suomesta! Kysymys olikin että onko kenelläkään kokemusta yhtiöstä ja onko mahdollista tällaisen pienen pojan ostaa sieltä vai pitääkö olla yhtiö tai yritys? Kun tuollainen Foamboard on mielestäni paras apu kukkuoitten sunmuitten tekemiseen. Jos tämä taivas on tosi olen taivaassa.
PS: sen foamboardin nimi suomeksi on lähteitten mukaan kapalevy.
Re: PaHu, pahvit ja pakkaukset
No ei ollu ylläri, kävele lähimpään k-rautaan ja huomaat että sieltäkin löytyy noita materiaaleja. Niitä saa ihan pari euroo levyltä. Ei tarvii mistään rueta tilailemaan.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Pa-Hu myy kyllä yksityisille, mutta heillä on mielestäni aika kohtuuton pientoimituslisä joka lisätään levyjen hintaan jollei osta todella isoa kasaa. Itse tilasin laatikollisen kapalevyä (20 arkkia) täältä. On jopa edullisempi kuin Pa-Hu ja taitavat myydä myös erillisiä arkkeja jos heillä sattuu avattu pakkaus olemaan - muutoin joudut ostamaan laatikon - mikä ei kyllä peliporukassa ostettuna ole paljoakaan.Lizard96 kirjoitti:Tuolta löysin tämän. Sieltä saa sitä pitkään haikailemaani Foamboardia ja suomesta! Kysymys olikin että onko kenelläkään kokemusta yhtiöstä ja onko mahdollista tällaisen pienen pojan ostaa sieltä vai pitääkö olla yhtiö tai yritys? Kun tuollainen Foamboard on mielestäni paras apu kukkuoitten sunmuitten tekemiseen. Jos tämä taivas on tosi olen taivaassa.
Xenon kirjoitti:No ei ollu ylläri, kävele lähimpään k-rautaan ja huomaat että sieltäkin löytyy noita materiaaleja. Niitä saa ihan pari euroo levyltä. Ei tarvii mistään rueta tilailemaan.
Missähän rautakaupassa myydään kapalevyä muutamalla eurolla levy? Ettei olisi sulla levyt nyt sekaisin?
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
- CommanderAngelos
Pyöveli kirjoitti:Pa-Hu myy kyllä yksityisille, mutta heillä on mielestäni aika kohtuuton pientoimituslisä joka lisätään levyjen hintaan jollei osta todella isoa kasaa. Itse tilasin laatikollisen kapalevyä (20 arkkia) täältä. On jopa edullisempi kuin Pa-Hu ja taitavat myydä myös erillisiä arkkeja jos heillä sattuu avattu pakkaus olemaan - muutoin joudut ostamaan laatikon - mikä ei kyllä peliporukassa ostettuna ole paljoakaan.Lizard96 kirjoitti:Tuolta löysin tämän. Sieltä saa sitä pitkään haikailemaani Foamboardia ja suomesta! Kysymys olikin että onko kenelläkään kokemusta yhtiöstä ja onko mahdollista tällaisen pienen pojan ostaa sieltä vai pitääkö olla yhtiö tai yritys? Kun tuollainen Foamboard on mielestäni paras apu kukkuoitten sunmuitten tekemiseen. Jos tämä taivas on tosi olen taivaassa.
Xenon kirjoitti:No ei ollu ylläri, kävele lähimpään k-rautaan ja huomaat että sieltäkin löytyy noita materiaaleja. Niitä saa ihan pari euroo levyltä. Ei tarvii mistään rueta tilailemaan.
Missähän rautakaupassa myydään kapalevyä muutamalla eurolla levy? Ettei olisi sulla levyt nyt sekaisin?
Missä rautakaupassa on koko kapalevyä?
May the Emperor lead us to victory!!!!
Tsekkaa 40k Blogini
Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
Tsekkaa 40k Blogini
taidekaupoista noita löytyy, kehystämöistä yms. käytetään tietääkseni painamiseen tai jotain :D
- CommanderAngelos
Asia selvä
May the Emperor lead us to victory!!!!
Tsekkaa 40k Blogini
Tsekkaa 40k Blogini
Taidekaupoista ja taidekaupoista. Sieltä saa minun nähdäkseni (tai tietääkseni) vain viiden sentin paksuisia foam kaistaleita. voin tietysti väärässäkin olla (aika harvoin sitä toista)