Miten vanhasta Ork trukista uus?
- Scumboogie
Miten vanhasta Ork trukista uus?
Kattelin tota uutta örkkitrukkia, ja sehän on paljon hianompi ku vanha, mikä mulla on. Miten tästä vanhasta vaunusta saa kovattua uuden näkösen? Kun ei sitä viitti poiskaan heittää. Lisäsin trukkiin kolmannen pyörärivin, ja vaihoin kuskeille Grottien päät (nekun on niin pieniä örkkejä). Mitä muuta pitäis tehdä? Olen suunnitellu jonkinlaisia seiniä ja tikapuita.
-
potatomoto
Re: Miten vanhasta Ork trukista uus?
Tai sitten käyt vaan ostamassa sen uuden jos niin kovin silmää miellyttää? Sitäpaitsi se vanhahan on ihan mahtava, joskin vähän pieni. Siinä ne örkit näyttää oikeesti siltä että ne menee kovaa :P Mutta joo, jos sitä nyt välttämättä täytyy lähteä säätämään niin varmaa plasticardista sais ihan ok seinät.
Pidennät ja levennät vaikkapa plasticardilla. Eipä siihen oikeen muuta tarvitse. Sitten voi laittaa kaikkea kivaa romua koristeeksi vaikka.
Pelaan Infinityä.
- Scumboogie
Okei... voisko joku neuvoa, kuinka pitkä, leveä ja korkea trukki on, senttimetreissä?
Sotavasaran galtsussa oli muistaakseni nomic tehnyt vanhasta vähän isomman.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Käy vaikka The Waaagh:in foorumeilta katsomasta esimerkkiä... Eihän örkkitrukin tarvitse näyttää samalta, itseasiassa vaan parempi, mitä erinäköisempiä ovat... Itse teen kaikki trukit kokonaan itse ja tarkoitus olisi saada jokaisesta uniikki..
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....