"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kääpiöt vastaan örkit!

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Krakai

Kääpiöt vastaan örkit!

Viesti Kirjoittaja Krakai »

Miten voitan kääpiöillä örkit?
Viimeksi muokannut Krakai, To 03.04.2003 19:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
artemis

Re: Örkit vastaan Kääpiöt!

Viesti Kirjoittaja artemis »

sanoisin, että tykkään lukee kerrankin aika hyvää armyy. mä en oo ikinä pelannut kääpiöitä vastaan, mutta osta villi örkkejä ja kaks spear chukkaa ja kaks wolf charriottii lisäks suosittelen perus örkkei ja eikä örkki shamaanikaan ois huonompi idis :D :D :D :roll: :roll: :roll:
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

No mä ottasin pois ton giantin ja night goblin shamanin. Näiden tilalle ottaisin boar chariotin ja orc big bossin tonne boar yksikköön, toki voit yli määräisillä pisteillä otta niit spear chukkia tai toisen chariotin. yks keino ois ottaa joku 40+ night gobboo ja sinne 3fanaticia, mut noi jäis aika pahasti muista jälkeen joten ei. (ja aika varmaa ammuttaisiin kappaleiks)
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Mä ja ottaisin ton Giantin poies, kyllä se aika kauniisti kaatuu noihin Thundererien tulitukseen (tykeistä puhumattakaan). Rock lobba ja black orcit olis kovia. Possupojat kentän reunalle ja yksikköjen flankkiin. shamaanin jättäisin pois, kääpiöiden neljää dispelliä vastaan on taikominen yhtä tuskaa. :x
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Aluks vois lukee säännöt (ei millään pahalla, mutta...). Alle kahen tonnin armeijoissa pitää olla kenraali ja vähintään kaks coree (tää enemmän dwarffeille ku niil ei oo kentsuu eikä tarpeeks coree). Hanki gobboja (common) ja niille spearit ja shieldit. Siinä on tykki yksikkö, jolla lukitset jengin combattiin siks aikaa, että esim. boarit ehtii flankata
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Krakai

Grotsky kirjoitti:Aluks vois lukee säännöt (ei millään pahalla, mutta...). Alle kahen tonnin armeijoissa pitää olla kenraali ja vähintään kaks coree (tää enemmän dwarffeille ku niil ei oo kentsuu eikä tarpeeks coree). Hanki gobboja (common) ja niille spearit ja shieldit. Siinä on tykki yksikkö, jolla lukitset jengin combattiin siks aikaa, että esim. boarit ehtii flankata
Mulla on 3 core unittia ja kääpiöillä 2
AssMuster

Viesti Kirjoittaja AssMuster »

Onko nuo armeijat tosiaankin saman hintaisia pisteissä?
Örkki armeija vaikuttaa isommalta.
Krakai

Öh, on sillä kaverilla muutakin mutta en muista kaikkea
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Mulla on 3 core unittia ja kääpiöillä 2
Jaa...( lue: Tyhmä moka...)*hakkaa päätä seinään*.
Mut käppänöil ei oo kenraalii.
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Krakai

Niin. :oops:
Viimeksi muokannut Krakai, To 03.04.2003 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AssMuster

Viesti Kirjoittaja AssMuster »

Grimgor Ironhide kirjoitti:
Grotsky kirjoitti:
Jaa...( lue: Tyhmä moka...)*hakkaa päätä seinään*.
Mut käppänöil ei oo kenraalii.
On käävillä joku engineer tai mikä olikaan(sitä se käyttää kenraalina)

No nuo kenraalit ja muut puutuvat yksiköt olis voinu laittaa tuohon listaan. Nyt siitä saa vähän väärän kuvan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”