Pelottava tunne...
-
Vieterihiiri
Pelottava tunne...
Ööh totanoi...ei oo selväjärkistä tapaa ilmaista tätä joten vaan sanon sen:
tuntuuko teistäkin joksus siltä että yhteistyöstä kieltäytyvät nopat ja kaatuilevat figut yrittävät ärsyttää sinua tahalaa???
tuntuuko teistäkin joksus siltä että yhteistyöstä kieltäytyvät nopat ja kaatuilevat figut yrittävät ärsyttää sinua tahalaa???
ei ei.. ei sellanen tunne aina joskus tule.. se on kokoajan! En vaan ymmärrä, että mitä esim. figut luulevat piruilullaan saavuttaa, kun yleensä ne vain päätyvät pelihuoneen seinän kautta palasiksi lattialle, niin luulisi tuon olevan aika epäkäytännöllistä itse figulle..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Vieterihiiri
Ei se tunne pelota. Se on tuttu. Olen taannoin ollut ~15 peliä putkeen aloittamatta, kyllä siinä nöyrtyy. Pahaa karmaa, veikkaan ma. Olen kai ollut vähintään seitsemän Hitleriä edellisessä elämässä ;)
-Touko "Squirrel" Kästämä
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
-
ChaosBonzai
Mulla pelit:
Vuorot 1-3: Heitot 1-3(suurimmaksi osaksi)
Vuorot 4-6: Heitot 4-6(suurimmaksi osaksi)
Mulla figut ei pahemmin kaadu, mutta tykkimiehet tekee yleensä hienoja uimahyppyjä kukkulalta maahan...
Vuorot 1-3: Heitot 1-3(suurimmaksi osaksi)
Vuorot 4-6: Heitot 4-6(suurimmaksi osaksi)
Mulla figut ei pahemmin kaadu, mutta tykkimiehet tekee yleensä hienoja uimahyppyjä kukkulalta maahan...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
-
Ravensdark
Meilläpäin tietyt nopat ovat kirottuja. Joku neropatti on joskus värjännyt tietyistä nopista ykköset punaisiksi ja sitten nämä "kirotut nopat" sattuvat osumaan käteen juuri merkityksellisen heiton ollessa kyseessä.... ja ykkönen taas perhanan kirotut nopat!
Eräs kaveri yritti kerran uhmata the kirottua noppaa Necromunda pelissä. Heitossa oli kysymys elämästä ja kuolemasta (serious injury heitto), sanoi että ei tämä noppa voi olla mikään erikoinen. Kuolihan se gangeri sitten tietenkin... Eikä ollut ensimmäinen eikä varmaankaan viimeinen kerta. Nuo kyseiset nopat pitäisi varmaan sulattaa joksin muovimöykyksi että niistä päästäisiin.
Eräs kaveri yritti kerran uhmata the kirottua noppaa Necromunda pelissä. Heitossa oli kysymys elämästä ja kuolemasta (serious injury heitto), sanoi että ei tämä noppa voi olla mikään erikoinen. Kuolihan se gangeri sitten tietenkin... Eikä ollut ensimmäinen eikä varmaankaan viimeinen kerta. Nuo kyseiset nopat pitäisi varmaan sulattaa joksin muovimöykyksi että niistä päästäisiin.
-
Puolijohdediodi
tehkää vastapainoksi "siunattu" noppa, kuutonen punaiseksi...Ravensdark kirjoitti:Meilläpäin tietyt nopat ovat kirottuja. Joku neropatti on joskus värjännyt tietyistä nopista ykköset punaisiksi ja sitten nämä "kirotut nopat" sattuvat osumaan käteen juuri merkityksellisen heiton ollessa kyseessä.... ja ykkönen taas perhanan kirotut nopat!
Re: Pelottava tunne...
Kyllä!Vieterihiiri kirjoitti:Ööh totanoi...ei oo selväjärkistä tapaa ilmaista tätä joten vaan sanon sen:
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
-
Yksisilmä-Joe
Juu minä käytän niitä osaksi niitä valkosia noppia mitkä tuli alotuspaketissa ja piru vieköön ne on kyllä huonoimmat nopat mitä oon ikinä nähny! Ykkösiä ja kakkosia tulee ihan luvattomasti, paitsi LD testeissä. Yhdellä kaverilla on taas ihan sika hyvät nopat ja yrittää aina kieltää minua pelaamasta niillä, koska ne on niin hyvät, mutta silti se väittää joskus että ei se nopista riipu. Tämä nakkelee suurimmaksi osaksi viitosia ja kuutosia, myös LD checkeissä, minä taas ykkösiä ja kakkosia, paitsi tietenkin silloin kun ei saisi, tulee isoja lukuja, kuten skirmish pelien injury-rolleissa ja LD checkeissä. Kerran sen thane, Standard Bearer ja Musician ajoi karkuun ja tuhos 20 savage örkkiä... Viime pelissä se ampui 10 dwarf crossbowmanilla 25:tä örkkiä....9 osui ja 8 woundas ja luonnollisesti yksikään ei onnistunu savessa. No koko ryhmä lähti karkuun ja oli tietysti viimeinen vuoro...
Tuntuu usein siltä että nopilla on jotain minua vastaan... Omana henk. koht. ennätyksenä on Eldarieni jalkaväellä oleva (oli ennen) Bright Lance, joka ampui 19 kertaa putkeen ohi ja sen jälkeen 4 osumaa putkeen saamatta edes yhtä Clancing-hittiä!
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
Kaverillas taitaa olla joko painotetut nopat tai ainakin epätasapainossa valmistusvirheen takia tjsp, mutta toisaalta jos on kyse vain yhdestä pelistä niin on saattanut käydä vaan säkä, mutta jos tämä on jatkunut jo pidempäänkin niin vaadi, että kaveri käyttää muita noppia tai että sinäkin saisit käyttää niitä "hyviä" noppia.Örkinkuvatus kirjoitti:... Yhdellä kaverilla on taas ihan sika hyvät nopat ... Tämä nakkelee suurimmaksi osaksi viitosia ja kuutosia, myös LD checkeissä...10 dwarf crossbowmanilla 25:tä örkkiä....9 osui ja 8 woundas ...
Ettekö pojat ole kuulleet sattumasta? Sattuman mukaan noppien "pitäisi" asettua X kertaa Y:stä luvuksi Z. Mutta mikä on Y? Y on kokonaismäärä heittoja noppien olemassaolon aikana. Eli jos nopat sattuisivat laskeutumaan vaikkapa viisi kertaa peräjälkeen kutosiksi, mikään ei sano että seuraavat heitot eivät olisi kutosia. Tietysti, niiden "pitäisi" tasoittua, mutta kun ei voida edes ajatella sellaista kokonaisuutta mitä siihen tarvittaisiin...
Jos valitset minkä tahansa ei-ikuisen ajanjakson seurannan kohteeksi, olet jo tehnyt virheen; olet rajannut seurannan kohteena olevaa ajanjaksoa ei-ikuiseksi. Eli nopat voivat näyttää epästatistisiä lukuja seurannassa olevan jakson sisällä, ja asettua sitten tasoittamaan tuloksia, mutta tehden jälkimmäisen ajanjakson ulkopuolella.
Menikö oudoksi?
Jos valitset minkä tahansa ei-ikuisen ajanjakson seurannan kohteeksi, olet jo tehnyt virheen; olet rajannut seurannan kohteena olevaa ajanjaksoa ei-ikuiseksi. Eli nopat voivat näyttää epästatistisiä lukuja seurannassa olevan jakson sisällä, ja asettua sitten tasoittamaan tuloksia, mutta tehden jälkimmäisen ajanjakson ulkopuolella.
Menikö oudoksi?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
tuhannen taalan mies
-
Agathokles
Bwahhahhaa, onpas täällä taikauskoista porukkaa!
No kaipa mustaki joskus tuntuu että ne nopat lakkoilee, tosin vain silloin ku heitetään vain 1-2 noppaa silloin tulee sellainen "kiva aavistus".
Ois muute aika huvittavaa ku joku hnklö luulee omistavansa, jotkut "taikanopat" tehtaan valmistus virheen takia.
PS: raamatun mukaan ei ole sattumaa, joten siinä mielessä jotkut on luotu voittamaan. hehehe.
No kaipa mustaki joskus tuntuu että ne nopat lakkoilee, tosin vain silloin ku heitetään vain 1-2 noppaa silloin tulee sellainen "kiva aavistus".
Ois muute aika huvittavaa ku joku hnklö luulee omistavansa, jotkut "taikanopat" tehtaan valmistus virheen takia.
PS: raamatun mukaan ei ole sattumaa, joten siinä mielessä jotkut on luotu voittamaan. hehehe.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat