Pelisunnuntain pienet kävijämäärät voivat johtua myös tiedotuksen puutteesta. Kotisivuilla taitaa olla ilmoitettu koska ne pidetään, mutta sillä ei hirveästi ihmisiä saada liikkeelle.Itse olen monta kertaa kuullut jälkeenpäin, että edellisenä sunnuntaina on ollut Pelisunnuntai. Nykyisin torstai toimii jo peli-iltana jossa ihmiset tulevat pelaamaan mitä haluavat, joten ehkä koko konsepti on hieman vanhanaikainen. Erilaisia turnauksia ja erikoisempia pelitapahtumia (esim. ETC harjoituksia tai tarinapohjaisia liigoja) olisi kiva nähda, mutta siihen tarvitsee jo aivan erilaista omistautumista järjestäjiltä. Turku-sali vuoroille voisi omistaa oman tredinsä, jotta saataisiin hyvät tilat käyttöön. (Turku-sali vuorot ovat Ordolle siis ilmaisia, joten tapahtumia on todella helppo järjestää)
Itse voisin järjestää vaikka jonkun pienemmän Fabaturnauksen jos saan järjestelyt mahtumaan omaan aikatauluun, ja joku sunnuntai voisi vaikka kokeilla pelata tuon tulevan tiimiturnauksen formaatilla (3v3) pari peliä.
Pelisunnuntai-infoa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Pelisunnuntai-infoa
Your wish is my command!-Emppu- kirjoitti:Turku-sali vuoroille voisi omistaa oman tredinsä, jotta saataisiin hyvät tilat käyttöön.
Itse ainakin mielelläni näkisin tämän meille kovalla urakalla hankittu mahdollisuus käytettävän mahdollisimman paljon/hyvin. Ei se että pitää joka kerta keksiä jotain uutta/mahtavaa, vaan se että käytön kautta näytämme Tyrmälle että haluamme pitää näitä sunnuntaita ja että arvostamme ne. JOS pelaajia kartta/tarinapohjaiseen liigaan löytyisi jostain GW-pelistä, olisin mielelläni mukana, jopa kirjoittamassa taustatarinaa ja/tai vetäämässä liigaa. Tätä tosin pitää etukäteen päättää (mitä pelataan/montako osallistujaa/jne), koska kuten on tullut todettu paikan päällä on jo myöhäistä kun ei kukaan voi kantaa mukanaan kaikkia figuja mitä voi ehkä tarvita.
Eli ideoita, mielipiteitä ja ilmoitautumisia tulemaan tähän threadiin, kiitos!