Näyttely figuja
-
tomppapomppa
Näyttely figuja
Helsingin figunäyttelyssä olleita figujani on esillä osoitteessa:
http://www.hut.fi/~ejpartan/figukuvat/t ... omppa.html
Suuret kiitokste Day´lle joka otti kuvat ja teki gallerian!
http://www.hut.fi/~ejpartan/figukuvat/t ... omppa.html
Suuret kiitokste Day´lle joka otti kuvat ja teki gallerian!
Itse asiassa kuvien laadusta olisi kivaa saada palautetta. Kuvien ottaminen on minulle todella vaikeaa ja kaikki palaute on enemmän kuin tervetullutta!!!tube kirjoitti: NMM:t pääsevät kuvissa oikeuksiinsa vähän eri tavalla kuin livenä. Ei kamalasti voi valittaa, paitsi kuvien teknisestä laadusta jos jostain pitää.
(nimim. ei jaksa enää ottaa kahtakymmentä kuvaa vain saadakseen yhden kutakuinkin onnistuneen kuvan.)
Jos Tube ja muut jaksavat vääntää hieman kommetteja, olen iki-kiitollinen!
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Mun mielestäni ne kuvat olivat vähän pimeitä, plus värisävyt eivät ole kohdallaan - ne vaikuttavat jotenkin harmaankelmeiltä, Nurgle-filtterin läpi laitetuilta.
Figujen kuvaaminen on ihan sikamaisen hankalaa ilman ammattilaisvehkeitä, nimim. kokemusta on. GW:n kuvastudio on aika vakuuttavan näköinen.
Olen itse miettinyt, josko semmoista isoa kirkasvalolamppua voisi käyttää menestyksekkäästi kuvaamiseen. Salama tahtoo tehdä liikaa heijastuksia ja kaikenmaailman lukulampuilla jne väribalanssin haku on hankalaa.
/tube
Figujen kuvaaminen on ihan sikamaisen hankalaa ilman ammattilaisvehkeitä, nimim. kokemusta on. GW:n kuvastudio on aika vakuuttavan näköinen.
Olen itse miettinyt, josko semmoista isoa kirkasvalolamppua voisi käyttää menestyksekkäästi kuvaamiseen. Salama tahtoo tehdä liikaa heijastuksia ja kaikenmaailman lukulampuilla jne väribalanssin haku on hankalaa.
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Kivan näkönen archaon, ihan kiva et joku uskaltaa sen maalata välillä toisenkin väriseksi... Mulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa värien kanssa - päinvastoin.
Heppa näyttää tosi upealle, ja ritarikin on hieno.
Moitittavaa tuleekin sit tuosta kilvestä, jonka kulta NMM (sehän on kulta NMM, onhan?) näyttää suorastaan tökeröltä. No ainakin mun silmissä.
Toinen asia on toi yks rätti joka laahaa maata, se näyttää hieman sotkuiselta basen läheltä.
Muut figut on kans hienoja.
Keep it up!
Heppa näyttää tosi upealle, ja ritarikin on hieno.
Moitittavaa tuleekin sit tuosta kilvestä, jonka kulta NMM (sehän on kulta NMM, onhan?) näyttää suorastaan tökeröltä. No ainakin mun silmissä.
Toinen asia on toi yks rätti joka laahaa maata, se näyttää hieman sotkuiselta basen läheltä.
Muut figut on kans hienoja.
Keep it up!
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
Skaven Lord
-
tomppapomppa
Se on Dungeon and Dragons ukko. Muuta en valitettavasti muista.Skaven Lord kirjoitti:Tuo jolla oli rotan pää niin onko se joku konffi vai onko tuo jonkun toisen firman ku GW valmistama figu??
Kiitos kommenteista! NMM on minulle vielä ihan uusi juttu, niinkuin varmaan aika monelle muullekin.