Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Jos tota Harbingeria ei kehtaa enää peluuttaa ni täytyy vähä katsella vaihtoehtoja. Tämmöstä ois nyt mielessä.
Faction: Circle Orboros
Army Points: 751/750
Victory Points: 29
Kaya the Moonhunter
Pureblood Warpwolf
Warpwolf
Gorax
Laris
Woldwyrd
Sentry Stone
Shifting Stones
Shifting Stones
Tharn Wolf Riders (5)
Gatormen Posse (5)
Swamp Gobber Bellows Crew
Tää lista on nyt lähinnä koottu figuista mitä jo löytyy, poislukien kaya. Pisteen se menee yli, mut en oikeen tiedä, mitä tosta sitten pudottais. Sitte ku haluu ostaa lisää figuja, ni ajattelin että Wolf Riderien tilalle vois miettiä Druideja UA:lla tai Wolveseja UA:lla ja Warwolffeja.
Miltä näyttää?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
puolitoista, ja setä tuli eläkkeeltä poies juurikin tätä turneeta varten.
itse olen sen yhden testipelin ekayaa pelannu, ja yksi Woldwarden on aikas kiva, kun se voi viskoa sitä boostattua dogpileä, niin jää kaya itse tekemään muuta, sekä furyt lyömiseen, puhumattakaan synergiasta wyrdin kanssa tämän jälkeen...
ja vaikka kivekset kovia ovatkin, niin niillä on oikeasti vaikeutta pysyä tahdissa mukana, niin toiset voi pudottaa, kyllä yksillä pärjää.
ja sitten ottaa feralgeistin tilalle, lista pisteelleen kohillaan, sekä voi uusiokäyttää toisen hard-hitterin...
vaikka gatorit kovia onkin en tiedä onko ekaijalla niile juuri tarjotavaa?
on kai, pitäsi tutkia kovemmin, itse taas pidän enemmän bogeista, ja fluffi pelaajana en suostu omistamaan gatoerita&bogeja :)
Niiden tilalle miettisin joko uutta suksi sooloa+ bloodweaverita jos pisteet antaa periksi.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Eka testipeli tuli kokeiltua, hirveetä säätöä, ku ekoja pelejä Hordesia, mutta jotain tuntumaa sain listaan. eKayan Dogpile, +2STR taika ja Wyrdin animus oli aika rumaa. Bone Grindereitä pelasin toisten Kivien tilalla, ja oli iha kovis ku sai sen Wyrdin animuksen talteen. Lisärange Dogpileen on ihan kiva, mutta Laris auttaa jo siinä ni ei mikään hullu bonari. Gaattorit tuntu jotenki ulkopuolislta, niitten tilalle mietin vähä Wolffeja UAlla, Bloodtrackereita tai niitä uusia Bloodweavereitä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
sillonki pitää aina targetoida varmaan lähin, sekä shift kusee ambuscaden bonarit rumasti, kun se tarketti hiihtää ympäri lääniä mahdollisesti.
itse ainakin olen kokenut korkean deffin tahi uhrauksen melko toimiviksi ratkaisuiksi, sekä erilaisten rankedeiden tehoa etenkin kun rikkoo coherencyä, jollo liike on melko määrätty, sekä usein ikään kuin harmiton.