Elikkäs siis tarkotuksena olisi väsätä 1000 pisteen armeija joka nyt on semmonen että sillä voi vähän rennompiakin pelejä pelata, muttei kuitenkaan mitään susipaskaa Master engineer+100 napin yksikkö hilparimiehiä-armeijaa. Mutta suoraan itse asiaan:
HEROES
Warrior Priest-119 pts
Great Weapon, Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard-125 pts
2nd level, Dispel scroll
CORE
Swordsmen-200 pts
25 swordsmen, full command, Detachment: 5 Halberdiers
Swordsmen-215 pts
25 Swordsmen, full command, Detachment: 5 Handgunners
Crossbowmen-80 pts
10 crossbowmen
Flagellant Warband-50 pts
10 Flagellants
SPECIAL
Cannon-100 pts
Outriders-113 pts
5 outriders, musician
Total:1002 pts
Menee kahdella pisteellä yli, mutta sen saisi varmaan jollain tavalla fiksattua.
1000 pts reiluja Keisarikuntalaisia
Re: 1000 pts reiluja Keisarikuntalaisia
Eivätkös flagellantit ole rarea, jos ei ole arch lectoria mukana? Itse vaihtaisin handgunner detachmentin halberdier detachmentiksi. Näin saat molempiin sword-blokkeihin 6-miehen vahvuiset detachmentit ja jää vielä pari pistettä ylimääräistä. Muuten ihan mukava lista.
-Sir we are completely surrounded
-Excellent that means we can attack in every direction!!
-Excellent that means we can attack in every direction!!
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Jos listasta löytyy yksikin sigmarin pappi, joko sitten arch lectori tai perus wp niin voi ottaa coreen flaguja sen yhden yksikön. Lista on ihan hyvän näköinen tuollaisenaan, aika paljolti lähitaisteluun pyrkivä lista.Dunx kirjoitti:Eivätkös flagellantit ole rarea, jos ei ole arch lectoria mukana?
Flagejen pisteet merkattu väärin, mut laskettu oikein.
Itse en vaihtaisi handgunner detua hilpareiksi. Voi olla joskus pelottavia jotain vastustajan nihtejä vastaan ja saa samalla vähän ampumista lisää.
Rullan tilalle Rod of Power vois olla ihan hyvä veto ja ottamalla outridereiden muusikon pois niin menis aika tasan pisteet. Kuitenkin jo 4DD.
Reilu lista todellakin, kiva varmaan pelata myös.
Itse en vaihtaisi handgunner detua hilpareiksi. Voi olla joskus pelottavia jotain vastustajan nihtejä vastaan ja saa samalla vähän ampumista lisää.
Rullan tilalle Rod of Power vois olla ihan hyvä veto ja ottamalla outridereiden muusikon pois niin menis aika tasan pisteet. Kuitenkin jo 4DD.
Reilu lista todellakin, kiva varmaan pelata myös.
Praise Helix!