Taistelutarvike kimppatilaus?

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Taistelutarvike kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Iriad tossa mulle näytti sangen hienoja nappeja taistelutarvike.fi:stä ja ajattelin että vois ostaa pari nappia sieltä, mutta mitäs mieltä te olisitte jos kimppatilaus tehtäisiin (tällä kertaa joku muu voisi olla se order-leaderi, mie olen aika monesti ollut) ja nyt ku on suomalainen yritys, on paljon helpompaa se tilaaminenkin.

ja btw: jos porukka haluaa gw bokseja ostella, niin boostep.fi, sieltä jos tekee kimppatilauksen, säästyy tosi halvalla. Kun postikulut jaetaan osiin ja siellä gw:n figut ovat 15% alennuksella aina.

edit: Niin joo, faban ystävile löytyy komeita hero-nappiskoja ym.
Viimeksi muokannut Seraphi, Su 08.03.2009 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: lisää asiaa sanottavana
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Taistelutarvike kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Justiinsa aamulla tilasin taistelutarvikkeelta ruohoa ja plasticardia, samalla kun linkkasin ne kaaosherojen kuvat sulle :P Pikkusen myöhässä tämä tuli, eli minä en ainakaaan ole mukana. Avatarin Delffisorsa ja Elffihero kiinnostaisi, samoin Gamezonen kaaoksen Fiendish Offpsring Riderit (Coldiksiksi delffiarmeijaan) mutta kun ei niin ei.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

eniten tuolla vois kiinnostaa monipuoliset convertointi ja maasto tarvikkeet. Pitää katsoa kuinka budjetti antaa myöden, kun ehtii asiaan enemmän perehtyä.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

I Ride in a Dragon kirjoitti:Justiinsa aamulla tilasin taistelutarvikkeelta ruohoa ja plasticardia, samalla kun linkkasin ne kaaosherojen kuvat sulle :P Pikkusen myöhässä tämä tuli, eli minä en ainakaaan ole mukana. Avatarin Delffisorsa ja Elffihero kiinnostaisi, samoin Gamezonen kaaoksen Fiendish Offpsring Riderit (Coldiksiksi delffiarmeijaan) mutta kun ei niin ei.
Kuule, sitte ku nähdää, multa lentää muutama kirosana päin naamaas :P ei sitte voida muita ajatella olleskaa... Fine! xD pitää kai tilata yksi vaivainen nappiska yksin..........................?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”