"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka aloittaa DBMM/DBM/DBA?

"Peli perustuu tositapahtumiin." Kaikki ns. oikeasta elämästä aiheensa ammentavat pelit maailmamme historiasta.
nkalakos

Re: Kuinka aloittaa DBMM/DBM/DBA?

Viesti Kirjoittaja nkalakos »

petskules kirjoitti:
Mösö kirjoitti:Millaisia muuten ovat DBM-listan heavy bolt-shooters?
Pelillisesti aika hitaita ja hankalia liikuttaa, mutta ampuvat pisimmälle pelissä (10"). Itse olen noita Marian Roomalaisilla kokeillut. Toimivat ihan hyvin vihollisen häiritsemiseksi. Ampuvat tosin vain omalla vuorolla (muut ampujat siis myös vastustajan vuorolla) joten tappojen tekeminen on hitaanlaista noilla.

Figuina ne muistuttaa lähinnä isoa bolt throweria. Niitä löytyy valmistajilta paria eri mallia, mutta mistä tahansa saa oikeastaan ihan kivannäköisiä.

Tero
Joo, eipä niillä paljon tappoja kannata odottaa tekevänsä, mutta komentopisteitä saa kyllä syötyä jonkin verran. Riippuu sitten armeijoista, onko se pisteidensä väärti. Tietysti aina joskus eteen sattuu sopiva maali, vaikka nyt kuusi Irr El(I):tä :)

Niilo
Über Cheddar
Viesti:

Re: Kuinka aloittaa DBMM/DBM/DBA?

Viesti Kirjoittaja Über Cheddar »

nkalakos kirjoitti:
petskules kirjoitti:
Mösö kirjoitti:Millaisia muuten ovat DBM-listan heavy bolt-shooters?
Pelillisesti aika hitaita ja hankalia liikuttaa, mutta ampuvat pisimmälle pelissä (10"). Itse olen noita Marian Roomalaisilla kokeillut. Toimivat ihan hyvin vihollisen häiritsemiseksi. Ampuvat tosin vain omalla vuorolla (muut ampujat siis myös vastustajan vuorolla) joten tappojen tekeminen on hitaanlaista noilla.

Figuina ne muistuttaa lähinnä isoa bolt throweria. Niitä löytyy valmistajilta paria eri mallia, mutta mistä tahansa saa oikeastaan ihan kivannäköisiä.

Tero
Joo, eipä niillä paljon tappoja kannata odottaa tekevänsä, mutta komentopisteitä saa kyllä syötyä jonkin verran. Riippuu sitten armeijoista, onko se pisteidensä väärti. Tietysti aina joskus eteen sattuu sopiva maali, vaikka nyt kuusi Irr El(I):tä :)

Niilo
Vaikka artillery ei aiheuta pelin aikana merkittäviä tappioita, niin sillä pystyy kyllä oikeassa paikassa häiritsemään vastustajan peliä aika paljon. Vastustajan linjojen rikkominen 500 askeleen päästä syö tosiaan komentopisteitä mukavasti, niin kuin Niilo mainitsi. Lisäksi artilleryllä voi yrittää pakottaa passiivista vastustajaa hyökkäämään ammuskelemalla sopivan välimatkan päästä.

Kuusi elefanttia voisi olla aika kova yllätys FiWA:n turnauksissa, missä ei ole totuttu painimaan elefanttien kanssa :)
-hannu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Historialliset miniatyyripelit”