Uusi Imperial guard codex
Re: Uusi Imperial guard codex
Harmi, olisi ollut kiva päästä käyttämään nelitassuista earth-shakeriä...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
- Finlandiaperkele
- 'Neljäviitonen
Lipuista ei ole tietoa, mutta voxeista ja medikeistä on on kyllä ollut jotain.
Eli joskus (aika kauan sitten) oli jossain joku juttu, että medpäkki antaisi ryhmälle FNPeen, jossa heitetään 5+ normaalin 4+ sijaan. Tästä ei kyllä ole paljoa juttua ollut, joten ei ole yhtään varmaa, millainen siitä tulee.
Jokin vastaavanlainen todennäköisesti kumminkin, kun örkeillä ja marineillakin on tuo FNP.
Ja voxeista on kerrottu, ettei sitä "yhtä erikoissääntöä, jonka nimeä en nyt muista" saa jos ryhmässä ei oel voxia
ja voxien kautta pystyy kuulemma antamaan ordereita.
Siinä nyt olikin kaikki, mitä olen itse kuullut näistä kahdesta.
Edit. Onko muuten tuo power swordin bionikkikäsi jonkun muunkin mielestä kauhean näköinen?
Eli joskus (aika kauan sitten) oli jossain joku juttu, että medpäkki antaisi ryhmälle FNPeen, jossa heitetään 5+ normaalin 4+ sijaan. Tästä ei kyllä ole paljoa juttua ollut, joten ei ole yhtään varmaa, millainen siitä tulee.
Jokin vastaavanlainen todennäköisesti kumminkin, kun örkeillä ja marineillakin on tuo FNP.
Ja voxeista on kerrottu, ettei sitä "yhtä erikoissääntöä, jonka nimeä en nyt muista" saa jos ryhmässä ei oel voxia
ja voxien kautta pystyy kuulemma antamaan ordereita.
Siinä nyt olikin kaikki, mitä olen itse kuullut näistä kahdesta.
Edit. Onko muuten tuo power swordin bionikkikäsi jonkun muunkin mielestä kauhean näköinen?
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Da Big Boss
Ei ollenkaan. Varmaan ostan boksin näitä että voisin konvata kyseisellä kädellä commissaarin(taijonkunmuun).Walzu45 kirjoitti:Edit. Onko muuten tuo power swordin bionikkikäsi jonkun muunkin mielestä kauhean näköinen?
Hyvältä näyttää, enää pitää keksiä joku muu maalaus-skeme joka ei 8th cadian.
BTW mä haluan tietää Yarrickin säännöt! Sad face :(
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- 'Neljäviitonen
http://zip.4chan.org/tg/src/1236607783452.jpg
Tämmöisen löysin 4chanista. Onko kukaan muu vielä laittanut? En ole ainakaan huomannut, että olisi.
Edit.
Tämmöisen löysin 4chanista. Onko kukaan muu vielä laittanut? En ole ainakaan huomannut, että olisi.
Edit.
Niin minäkin. Ihme, ettei noista ole vielä mitään juttua ollut.Da Big Boss kirjoitti:BTW mä haluan tietää Yarrickin säännöt! Sad face :(
Viimeksi muokannut 'Neljäviitonen, Ma 09.03.2009 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Da Big Boss
Hieno kansi, mutta tavattoman ruma muiden lajien koodekeihin verrattuna. Liian sarjakvamainen, hyi olkoon. Kaippa se tulloo ostoslistalle. Onhan stormtroopperit jo ostettu ja Yarrick tulee lauantaina mukaan.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Mulle tuli tosta se karsea Empiren armybookin kansi mieleen.
Ihan nättiä kamaa noissa bokseissa. Taitaa olla, että meikäläisen konffaukset lähtee osakelootaan ja hankin vähän menevämpää komentoryhmä matskua miehille. Varmaan kummatkin boksit ja miksaan, niin kuin olen tehnyt tähänkin mennessä.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- Da Big Boss
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... 25&start=1
Parhaat kuvat figuista ja jotain vaihtoehto esimerkkejä.
Parhaat kuvat figuista ja jotain vaihtoehto esimerkkejä.
Kolmannen edikan kansi on ollut tähän menessä paras...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Ei tuo kansi mikään ruma mielestäni ole. Siinä on sitä propaganda julisteen makua, mutta ehkä sitä on juuri haettu tällä kannella. Itse olisin oikeastaan melko onnellinen jos kaikkien codexien kannet olisivat äärimmäisen pelkistteyjä. IG:n kansi ihan musta (tai sitten joku yksinkertainen vesileima kuvio) ja siinä päällä kaksipäinen kotka ja isoilla rauhoittavilla kirjaimilla don't panic eikun Codex: Imperial Guard. Ei minun makuuni tarvitsisi olla mitään muuta. Vaihtaa vain symbolin ja tekstin codexin mukaan niin tulee ihan hyvä.
Jep, kaipa tuossa tosiaan on haettu tunnelmaa joka kuvaa että Kaarti on tosiaan massaa. Mutta kieltämättä tulee vähän hälläväliä- tunne. Iso sivuprofiilista kuvattu härdelli ukkoja jossa upseeri kaukana taustalla pumppaa nyrkkiä taivaalle. Mjoo. Jokin vähän selkeämpi ratkaisu olisi kolahtanut minuun paremmin.
- Da Big Boss
BTW, en löytänyt respiratoreita osien luettelosta(cadian CS). Ainoastaan nuo roskaiset gas maskit, jotka eivät ole lähelläkään FW respiratoreita. Löytävätkö ketkään muutkaan näitä hienoja päitä?
Hieno inspis tuli tänään. Cadialaisia maskeilla ja pari stormtrooper squadia. Ehkä russi tai BB. Näillä lähetään. Hei, ei Yarrickia saa unohtaa :D
Hieno inspis tuli tänään. Cadialaisia maskeilla ja pari stormtrooper squadia. Ehkä russi tai BB. Näillä lähetään. Hei, ei Yarrickia saa unohtaa :D
Hirvee poraus kannesta. Miksi ihmeessä? Kyllä mieluummin otan hyvät säännöt ja huonon kannen, kuin toisin päin. Ei sitä kirjasta kuitenkaan ripusteta seinälle ja ihailla sen taiteellisten meriittien vuoksi.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Asiaa.MrBigMr kirjoitti:Hirvee poraus kannesta. Miksi ihmeessä? Kyllä mieluummin otan hyvät säännöt ja huonon kannen, kuin toisin päin. Ei sitä kirjasta kuitenkaan ripusteta seinälle ja ihailla sen taiteellisten meriittien vuoksi.
Mitä enemmän huhuja tulee, sen monipuolisemmalta ja paremmalta uusi kirja vaikuttaa. Nappulat ois tietty hieno saada kaikki kerralla käteen ilman noita hemmetin 1.5, 1.5b ja 2.33 -aalto -sähläyksiä mutta minkäs me sille mahdetaan.
Niinpä. Itse olen pitänyt vanhasta CSM codexista aina, ja kerran joku kysyi "Millanen kansi siinä olikaan?" enkä minä pystynyt vastaamaan. Ei ollut harmaintakaan aavistusta. Kaaos Marineita, kai. Tai jotain. En muista. Mutta niinhän noita on nykyisenkin kannessa. Ja Marineiden kannessa on aina Ultramarineita.
Joten vuosien päästä, kun joku kysyy, mitä oli mitä on Kaartin kannessa ollut missäkin julkaisussa, aina voi sanoa "Kaartilaisia, paljon kaartilaisia."
Joten vuosien päästä, kun joku kysyy, mitä oli mitä on Kaartin kannessa ollut missäkin julkaisussa, aina voi sanoa "Kaartilaisia, paljon kaartilaisia."
Höpöjä. Kolmosedikan mariinicodexin kannessa oli Crimson Fistejä, ja sitä edellisessä kai Blood Angels (?) . Ultrat ovat siis olleet kansikuvapoikina vain kahdessa uusimmassa kodekissa.MrBigMr kirjoitti:Ja Marineiden kannessa on aina Ultramarineita.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Okei, annan kolmosedikan sulle, mutta silti kannessa oli sinisiä Marineita, sitä ei ole kieltäminen. Ja kakkosedikassa ei ollut tietääkseni Codex: Space Marineita, vaan oli Codex: Ultramarines, Codex: Angels of Death (Dark ja Blood Angelit) ja Codex: Space Wolves. Ja Codex: Ultramarinesin kannessa oli Ultramarineita. Joten 3/4 sisälsi Ultamarineita ja viimeisessä oli sinisiä Marineita, jotka on vähän niin kuin Ultramarineita. Tai jotain.Kurimus kirjoitti:Höpöjä. Kolmosedikan mariinicodexin kannessa oli Crimson Fistejä, ja sitä edellisessä kai Blood Angels (?) . Ultrat ovat siis olleet kansikuvapoikina vain kahdessa uusimmassa kodekissa.
Mutta sanoppa tää, mitä luulet olevan seuraavan Codex: Space Marineiden kannessa? Tai sen seuraavan?
Daemoneita tietty! Mitäs muutakaan?MrBigMr kirjoitti:Mutta sanoppa tää, mitä luulet olevan seuraavan Codex: Space Marineiden kannessa? Tai sen seuraavan?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa