Voisi aloittaa tässä ketjussa RopeConin turnauksen alustavan selvittelyn lähinnä sen suhteen mitä porukat haluavat ja miten tämä saataisiin parhaiten toteutettua.
Itse ehdottaisin 4 kierroksen peliä lauantaina - ehkä iltapäivästä voisi aloittaa, ettei koko päivä HD:seen tuhraannu ja pystyisi muutakin tekemään.
HD:n demotuskin voisi olla pop ja tähän nyt figutkin saadaan hommattua, mutta itse en tässä koko aikaa viitsi häärätä vaan tarvitsisin vapaaehtoisia tätä hommaa tekemään (Conitean kanssa voisi sitten miettiä esim. menettelyä ilmaislippujen suhteen - muistaakseni 4 tunnin työllä sai yhden päivän ilmaiseksi). Olisi hinku itselläni lähteä tekemään sinne näyttävää demopöytää, mutta ajan kanssa on sitten niin ja näin. Demotusmaastot kuitenkin löytyvät ja vastapuolen armeijakin, jos itsellä on vain yksi armeija käytettävissä - mahdollisesti jopa puhtaampia demotusarmeijoitakin (westernerit vs demonit aloitusboksien sisällöin) on saatavilla mikäli ranskalaiset ne mulle suostuvat lähettämään.
Eli, esittäkää toiveita turnauksen suhteen ja vapaaehtoisia demottajia otetaan mielellään vastaan.
Hell Dorado @ RopeCon 2009
Hell Dorado @ RopeCon 2009
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Re: Hell Dorado @ RopeCon 2009
Itse olisin kolmen kierroksen kannalla. Conissa on kuitenkin niin paljon kaikkea puuhasteltavaa. Ajankohtaa ei ehkä vielä kannata lyödä lukkoon, vaan vasta kun muiden tapahtumien aikoja on enemmän tiedossa. Toisaalta tuo muiden ohjelmien aikataulu vaikuttaa myös kierrosten lukumäärään (tai sen kannattaa vaikuttaa) eli ehkä neljäkin menee, en suoralta kädeltä tyrmää.
Demonit ja Westernerit ovat kyllä hieman epätasapainoinen demotus-match up.
Demonit ja Westernerit ovat kyllä hieman epätasapainoinen demotus-match up.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Miksi niin on? Minulla kun itsellä on aika paljon demoneita ja juuri hommasin aloitusloovallisen länsimaalaisia. :) Olen pelannut vasta pelkkää harjoitusmatsia, niin en oikein hahmota peliä vielä kunnolla. Ihan siksikin ostin toisen armeijan, että saa pelautettua sellaisiakin ihmisiä, jotka ei peliä omista ja onpahan vaihtelua itselle ja hienojahan ne figutkin on.
Niin aiheesta. Se on Helsinki niin syrjässä, ettei sinne raski lähteä ;)
Niin aiheesta. Se on Helsinki niin syrjässä, ettei sinne raski lähteä ;)
Luumumehu on soturien juomaa
Itse varmasti otan HD nappini mukaan tapahtumaan, ja ajatelimpa vielä jopa pelata niillä.
Kannattaisin tätä tuon argumentin nojallaHammerheart kirjoitti:Itse olisin kolmen kierroksen kannalla. Conissa on kuitenkin niin paljon kaikkea puuhasteltavaa.
Lahti pilaa tunnelman.