"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon 2009

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hammerheart

Re: Ropecon 2009

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Immeli kirjoitti:Tuli tässä infinity figui hankittua, et olis kiva jos jotain siltä saralta järjestettäisiin jotain juttua.
Infinityssä on vähän sitä ongelmaa coni-pelinä, että maastoa tarvitaan niin perhanasti.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

No jos innokkaita löytyy ja heillä maastoa niin joku voisi demotusta infinitystä järjestää? (älkää mua kattoko, ei mulla edes ole siihen figuja)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Mites helsingistä kulkee busseja espooseen? Löytyykö mitään busseja jotka ajavat dipolin lähelle? Oisin kiinnostunut tulemaan tonne nyt kesällä ekaa kertaa, mutta en ole koskaan vieraillut espoossa enkä oikein tiedä miten bussiyhteydet menee ja pääseekö tuolta samana päivänä takaisinkin :) Minkäs hintaisia noi liput ovat olleet (ropeconiin, ja voihan bussimatkan hinnankin joku laittaa jos tietää)? Vastailkaa ensin noihin, katsotaan jos keksin lisää kysymyksiä :D
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tellus kirjoitti:Mites helsingistä kulkee busseja espooseen? Löytyykö mitään busseja jotka ajavat dipolin lähelle? Oisin kiinnostunut tulemaan tonne nyt kesällä ekaa kertaa, mutta en ole koskaan vieraillut espoossa enkä oikein tiedä miten bussiyhteydet menee ja pääseekö tuolta samana päivänä takaisinkin :) Minkäs hintaisia noi liput ovat olleet (ropeconiin, ja voihan bussimatkan hinnankin joku laittaa jos tietää)? Vastailkaa ensin noihin, katsotaan jos keksin lisää kysymyksiä :D
Tarvitsemasi infon löydät esimerkiksi edellisen Ropeconin sivuilta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Hammerheart kirjoitti:
Immeli kirjoitti:Tuli tässä infinity figui hankittua, et olis kiva jos jotain siltä saralta järjestettäisiin jotain juttua.
Infinityssä on vähän sitä ongelmaa coni-pelinä, että maastoa tarvitaan niin perhanasti.
Päälle vielä vähän se ongelma, että sen maaston pitäisi olla kaupunkiteemaista. WM/H porukka mitä luultavimmin lainaa kyllä (varsin rajallista määrää) kaupunkityylistä maastoaan Infinity porukalle aikataulujen sallimissa rajoissa, mutta ihan hyvä idea olisi ehkä kysellä 40k porukalta lainamaastoa myös, jos ei omaa pöydäntäytettä pysty tois puolelt suomee rittävästi muuten kuskaamaan.
T3ro

Ollaanko tonne järjestämässä mitään fanaticin tai GT:n tyylistä turnausta 40k:hon? En ole ikinä ennen ollut missään turnauksissa, mutta haluaisin osallistua johonkin turnaukseen kun taulle alan turnausarmeijaa tekemään.. Noi ohjelmat (pelit, turnaukset yms.) tulevat varmaankin ropeconin sivuille myöhemmin? (tai siis lähempänä conia)

Ja tulipa muuten mieleen, jos menen kampista bussilla sinne dipoliin niin kauan matka suunnilleen kestää?
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Finsword

Viesti Kirjoittaja Finsword »

Ihan lyhyt se matka oli, jotain 20min muistaakseni.
Mun pitää maalata figuja
En oo koskenukkaan pensseliin
Mul on ihan helvetisti ruotsinläksyjä
En oo koskenu niihin
Mun piti kattoa animea
Mä katoin kaikki
Alacryst

Viesti Kirjoittaja Alacryst »

Tellus kirjoitti:Ollaanko tonne järjestämässä mitään fanaticin tai GT:n tyylistä turnausta 40k:hon? (--)
Taisipa olla niin, että viime vuonna piti olla 40k-turnee, mutta turnauksen pitäjät vaihtuivat sinä vuonna ja he päättivätkin sitten pitää faban vastaavan. Kaiken järjen mukaan Ropeconissa olisi siis tänä vuonna tuo nelkkariturnaus.
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Alacryst kirjoitti:
Tellus kirjoitti:Ollaanko tonne järjestämässä mitään fanaticin tai GT:n tyylistä turnausta 40k:hon? (--)
Taisipa olla niin, että viime vuonna piti olla 40k-turnee, mutta turnauksen pitäjät vaihtuivat sinä vuonna ja he päättivätkin sitten pitää faban vastaavan. Kaiken järjen mukaan Ropeconissa olisi siis tänä vuonna tuo nelkkariturnaus.
Oli siellä viime vuona 40k turnaus. Faba turnee myös, mutta se on vaan sivuseikka.
Indeed...
Alacryst

Wahtisaari kirjoitti:
Alacryst kirjoitti:
Oli siellä viime vuona 40k turnaus. Faba turnee myös, mutta se on vaan sivuseikka.
Oliko? o_Ò

Voi nolo, meni täysin ohi... noh, paremmin sitten ensi kerralla.

Tai jos ei tänä vuonna sitten tulekkaan, niin sitten pitää varmaan "tyytyä" apocalypseen.
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Jos Apocalypsea ollaan järkkäämässä, niinkuin mukava olisi, voisi harkita useamman pienemmän pelin pykäämistä yhden über-ison sijaan. Viime vuonna käytännössä peli oli jo liian suuri. Minusta tommoinen kolmen-neljän hengen joukkue per puoli (about 10k pistettä kummallakin), voisi olla toimiva ratkaisu. Tällöin kommunikaatio pöydän ympärillä helpottuisi eikä toisaalta vuoro venyisi turhan pitkäksi vaan sen takia että jossain kuuden metrin päässä on vielä klosis kesken.
Alacryst

Memnon kirjoitti:Jos Apocalypsea ollaan järkkäämässä, niinkuin mukava olisi, voisi harkita useamman pienemmän pelin pykäämistä yhden über-ison sijaan. Viime vuonna käytännössä peli oli jo liian suuri. Minusta tommoinen kolmen-neljän hengen joukkue per puoli (about 10k pistettä kummallakin), voisi olla toimiva ratkaisu. Tällöin kommunikaatio pöydän ympärillä helpottuisi eikä toisaalta vuoro venyisi turhan pitkäksi vaan sen takia että jossain kuuden metrin päässä on vielä klosis kesken.
Kannatetaan.

Myös se olisi mukavaa, vaikkakaan ei välttämätöntä, että vain armeijat, jotka sopivat toistensa liittolaisiksi/vihollisiksi olisivat yhdellä pöydällä pelaamassa. Eli ettei tule sitä yhtä isoa "hyvät vs. pahat" peliä, vaan mielummin kaikki Imperialin joukot, kaaoksen voimat, necronit, taut, eldarit yms. pidettäisiin ominaan. Fluffillisesti oudot liittoutumiset ovat yleensä pelillisestikkin vähän outoja.

Toivotaan nyt vaan, että ne jotka sitä apokkia ovat järkkäämässä sattuvat lukemaan ja ottavat huomioon meidän pienet toivomukset.
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Niin, saa nähdä saadaanko idealle puuhamiestä? Tietysti pirun itsekästä olla itse tässä tarjoutumatta järkkäämään, mutta en ole maailman organisoiduimpia ihmisiä eikä maastoakaan omasta takaa juuri löydy, varmoista suunnitelmista puhumattakaan, lienee se ymmärettävää.

Teemaan sopivat liittolaiset olisivat hyvä homma, ja osaltaan tukisivat monen pelin ratkaisua (eli että olisi Imperiumi-vs-Kaaos, Imperiumi-vs-Örkit ja Dark-Eldar-vs-Squatit -pelit erikseen).
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Nyt tuli sen verran hyviä ideoita Apociin, että pistetään korvan taakse. HBG:n aivoriihi pistetään käyntiin ja otetaan nuo ideat mukaan. Lisää pian (kuukauden sisällä). :)
Indeed...
Alacryst

Wahtisaari kirjoitti:Nyt tuli sen verran hyviä ideoita Apociin, että pistetään korvan taakse. HBG:n aivoriihi pistetään käyntiin ja otetaan nuo ideat mukaan. Lisää pian (kuukauden sisällä). :)
Uijui! Rukouksiimme on vastattu! Mahtavaa :)
T3ro

Tuleeko ropeconin ohjelmasta (turnauksista yms.) conin nettisivuile ilmoitus?
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
T3ro

Vastausta?
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Tellus kirjoitti:Vastausta?
Noh, en ole virallinen tietolähde tässä asiassa, mutta aikaisempina vuosina ohjelma on kyllä julkaistu sivuilla etukäteen. Luulisin, että samoin tehdään tänäkin vuonna, mitä sitä hyväksi todettua käytäntöä lakkauttamaan.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itse seuraisin silmä kovana Sotavasaran Turnaukset ja pelikaverit -osastoa. Sieltä se tarkin informaatio figuohjelmasta tulee luultavasti löytymään.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Jesh, sotun turnaukset ja pelikaverit -osiosta löytyy tietoa luultavasti ensimmäiseksi. Conin ohjelma julkaistaan vasta joskus 3.7. jälkeen.

Mutta silti: tässä on conin maalauskisan ohjeet:

http://sotavasara.net/keskustelu/viewto ... =3&t=86970
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”