Liigapeliä Faban maailmassa.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Liigapeliä Faban maailmassa.
Njaa, onpa mun kääpiöni haluttuja. Njaa, jaksaiskohan? Meitä olisi silloin 7 kipaletta, joka meinaa epätasaisia ottelijamääriä. Jaksetaanko sellaisia kattella?
Sitten toki voin lainailla, jos joku muukin osoittaa halukkuutta tulla liigaan mukaan ja ei saada tasaisia ottelioita.
Sitten toki voin lainailla, jos joku muukin osoittaa halukkuutta tulla liigaan mukaan ja ei saada tasaisia ottelioita.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
kyllä määkin laina-armeijalla voin tulla pelaan :)
Kalat meni kotio...
Nonni. Siinä on 8. Gimme your dwarves.
Lisäksi olen menossa Maanantaina töihin eikä armeijaa vieläkään kuulu postista joten menee kyllä vaikeaksi saada aikaa ees kasata noita ellei aleta aikaisintaan 30pvä.El Capitan kirjoitti:Jos me halutaan Zapa ja Nandors saada liigaan mukaan, niin ei se 2k ole silloin kovin hyvä koko kun heillä ei välttämättä ole sen kokoista armeijaa. Nandorshan sanoi, että hänellä on vain 1k tulossa postissa, niin hän ainakin on puolessa välissä.
terve. ihan mielenkiinnosta kyselen, että minkälaisella systeemillä tuota liigaa aloitatte pelaamaan? pelailetteko jossakin tietyssä paikassa? toisten nurkissa vai miten? entäs onkos jotakin erityissääntöjä käytössä? armylistat ilmeisesti pysynee jokaisella samana alusta asti? vai voiko vaihdella vastustajasta riippuen? tällähetkellä en pysty mukaan lähtemään mutta, ehkä sitten tulevaisuudessa seuraavaan...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mitääh? Meillä on kahdeksan vain, jos Harri saa laina-armeijan. Minä en anna omia armeijoitani ainakaan lainaan yhtä enempää. Tässäkin tapauksessa annan omani paljon mielummin Harrille, joka osaa pelata varmaankin.Geratsu kirjoitti:Nonni. Siinä on 8. Gimme your dwarves.
Jooh, me pelataan tietyssä paikassa ja toistemme kotona. Toivottu pelipaikka olisi tietenkin tuo nuorisotalolla olevat pelitilat, koska siellä on tilaa useammallekin pelille ja siinä samassa saa nähä myös muiden menestystä. Jos kuitenkaan maanantaisin ei pääse nuokkarille pelaamaan, niin sitten vastustajan kanssa sovitaan keskenään joku paikka, jossa pelata.syrja kirjoitti:terve. ihan mielenkiinnosta kyselen, että minkälaisella systeemillä tuota liigaa aloitatte pelaamaan? pelailetteko jossakin tietyssä paikassa? toisten nurkissa vai miten? entäs onkos jotakin erityissääntöjä käytössä? armylistat ilmeisesti pysynee jokaisella samana alusta asti? vai voiko vaihdella vastustajasta riippuen? tällähetkellä en pysty mukaan lähtemään mutta, ehkä sitten tulevaisuudessa seuraavaan...
Mitään erikoissääntöjä meillä ei ole ollut mukana tähän asti peleissä, koska P0r1 rul3zz!!11!! ei ole vielä syntynyt kunnolla eloon. Pelataan siis ihan sääntökirjasta ja armeijakirjoista löytyvillä säännöillä.
Viime liigassa pelasimme sitten listan kanssa niin, että ensimmäisen pelin jälkeen sai muuttaa listastaan jotain pientä. Tätä kuitenkaan kaikki eivät noudattaneet, koska huonoimmat pelaajamme olivat tehneet niin huonot listat, että he saivat luvan tehdä ne uudestaan. Mutta nyt olisi tarkoitus, että vedetään tässä vaikka se yksi pieni muutos, joka on tyyliin jotain magiakaman poistaminen tai jonkun pienen fast cavarly yksikön poistaminen ja kärryn tilalle ottaminen.
Niin ja eiköhän tää liiga lähe käyntiin kunnolla vasta ensi kuussa nähtävästi. Suunnitellaan vielä kaikkea hienosäätöä tähän, jos joku keksii jotain jännää.
- Sinitähti
- Sinitähti
Lainaa Vaan Geratsulle kääpiösi. Se osallistunee varmemmin kuin minä ja on kokeneempi. En ole ikinä pelannut kunnollista peliä Fabaa. Mutta jos armeijoita löytyy useita ja kärsivällisyyttä sekä suurta hinkua kokea kirveleviä tappioita niin olen ehdottomasti mukana ja voitankin vielä koko roskan.El Capitan kirjoitti:Mitääh? Meillä on kahdeksan vain, jos Harri saa laina-armeijan. Minä en anna omia armeijoitani ainakaan lainaan yhtä enempää. Tässäkin tapauksessa annan omani paljon mielummin Harrille, joka osaa pelata varmaankin.Geratsu kirjoitti:Nonni. Siinä on 8. Gimme your dwarves.
Kalat meni kotio...
Kokeneempi ja kokeneempi. Ehkäpä pelimäärällisesti, mutta uskon että sinula löytyy tuota taktista silmää kyllä ihan hyvän vastuksen antajaksi.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Ei sitten. Sitten pelaatte ilman minua / odottatte että saan armeijan kasaan.El Capitan kirjoitti:Mitääh? Meillä on kahdeksan vain, jos Harri saa laina-armeijan. Minä en anna omia armeijoitani ainakaan lainaan yhtä enempää. Tässäkin tapauksessa annan omani paljon mielummin Harrille, joka osaa pelata varmaankin.Geratsu kirjoitti:Nonni. Siinä on 8. Gimme your dwarves.
Kuten jo sanoin niin Geratsu pyysi lainaan ennen ja on varmasti innostuneempi pelaaja. Eli lainatkaa sille ensisijaisesti. Jos sen jälkeen vielä on lainattavaa niin sitten meikäläiselle.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Miten muuten väellä alkaa olemaan armeijat koottuna? Listat täällä on ainakin aika vähissä.
Millä minä muuten tulisin tähän liigaan? Uusilla Helffeillä, joilla en osaa pelata? Ogreilla, jotka ovat alkutekiöissään ja ovat surkeita verrattuna muiden armeijoihin? Vai kenties Rautapihan eliittiörkeillä voittamaan edes Sampsan?
Hjälppä mei.
Millä minä muuten tulisin tähän liigaan? Uusilla Helffeillä, joilla en osaa pelata? Ogreilla, jotka ovat alkutekiöissään ja ovat surkeita verrattuna muiden armeijoihin? Vai kenties Rautapihan eliittiörkeillä voittamaan edes Sampsan?
Hjälppä mei.
- Sinitähti
- Sinitähti
Itse tein jonkinlaisen päätöksen että alkaisin fabaa pelaamaan. En kyllä varmaan tähän liigaan silti kummemmin mukaan ehdi ellei joskus kesän keskivaiheen jälkeen aloitella vasta tai jotain. Armeijakin on vielä kaupassa mutta tilaan sen ensi tilistä. Empire on ollut aina oikeastaan ainoa kiinnostava armeija meikäläiselle. Joten niitä sitten varmaan sen 1500 pisteen edestä ainaskin hankintaan.
Kalat meni kotio...
Harri ostas multa sitten 10 keihäs miestä ja 10 kiväärimiestä. Vanhasta alotus pakkauksesta. Saat halvalla.harkkari kirjoitti:Itse tein jonkinlaisen päätöksen että alkaisin fabaa pelaamaan. En kyllä varmaan tähän liigaan silti kummemmin mukaan ehdi ellei joskus kesän keskivaiheen jälkeen aloitella vasta tai jotain. Armeijakin on vielä kaupassa mutta tilaan sen ensi tilistä. Empire on ollut aina oikeastaan ainoa kiinnostava armeija meikäläiselle. Joten niitä sitten varmaan sen 1500 pisteen edestä ainaskin hankintaan.
Jaa-a.. En kyllä itekkään kerkeä ellei keskivaiheilla aloiteta.
Voin ostaakkin. Pistän yksityisviestiä.
Alustava ostoslistani empiren suhteen näyttää tältä:
1x Warhmmer hardback rulebook
2x Empire battalion boksi
1x Helblaster/Helstorm boksi
1x Empire general boksi
1x Empire militia boksi
Lisäksi itsellä onkin entuudestaan yksi battalion raakileena josta saa aika hyvin täydennettyä sitten noita. Armybookin kävinkin jo hakemassa askarteluporista.
Alustava ostoslistani empiren suhteen näyttää tältä:
1x Warhmmer hardback rulebook
2x Empire battalion boksi
1x Helblaster/Helstorm boksi
1x Empire general boksi
1x Empire militia boksi
Lisäksi itsellä onkin entuudestaan yksi battalion raakileena josta saa aika hyvin täydennettyä sitten noita. Armybookin kävinkin jo hakemassa askarteluporista.
Kalat meni kotio...
Joo että tätä liigaa sitten... Niin ennen sitä tilausta mulla ei ole armeijaa. Ainakaan tässä puskarallissa. Mutta mietitäänpäs, onhan mulla kaksi melko potentiaalista vaihtoehtoa: Vanha kunnon teräsmyrsky-sekameteli-WoCci, jolla en edes osaa pelata. Tekninen Daemon-host taas olisi sitten... ööh... erilainen.
Jos nyt sitten otetaan huomioon, että liigassa on nyt jo kaksi puulistaa (jolle toiselle vielä menin häviämään viimeksi 2k pelissä 2200 pisteellä, WoCilla >.<...), yksi epäkuollut ja mahdollisesti vielä kävytkin niin eipä enää edes naurata... Mutta mietitään.
Jos nyt sitten otetaan huomioon, että liigassa on nyt jo kaksi puulistaa (jolle toiselle vielä menin häviämään viimeksi 2k pelissä 2200 pisteellä, WoCilla >.<...), yksi epäkuollut ja mahdollisesti vielä kävytkin niin eipä enää edes naurata... Mutta mietitään.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Sen minä voin teille luvata, että kääppiä minä en tuo. Lainaan ne voin antaa ellei joku niitä osta minulta joku lähipäivä pois, mutta lainaamisen ehtona on toinen lisäpelaaja, että saadaan parillinen määrä osallistujia.
Mutta joo, tämän päiväisessä testipelissä Sampsaa vastaan tuli Helffeillä tasapeli nopan vuoksi. Oli koko peli muutenkin aika tuskainen, joten en ehkä niillä tule liigaan. Kai ne örkit voisi maalata kokoon ja tulla niillä. Nih.
Ilmari, demoneita ei tueta.
Mutta joo, tämän päiväisessä testipelissä Sampsaa vastaan tuli Helffeillä tasapeli nopan vuoksi. Oli koko peli muutenkin aika tuskainen, joten en ehkä niillä tule liigaan. Kai ne örkit voisi maalata kokoon ja tulla niillä. Nih.
Ilmari, demoneita ei tueta.
- Sinitähti
- Sinitähti
Milloin tämän liigan olis tarkoitus alkaa? Jos muillakin armeijoita vasta tulossa niin mullahan olisi chänssit ehtiä mukaan. Minkä pistemäärän pelit nyt sitten kyseessä? Kun oli puhetta 1000 ja 1500. Niin ja mitä armeijoita on tulossa mukaan?
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Aikaisintaan alkamiselle oli puhetta tulevan kuun alku. Riippuen tietenkin, että kaikilla olisi tarvittavan suuri armeija, jonka kooksi oltiin sovittu 1500p. Pystytäänkö sitten kuun alussa aloittamaan riippuu ihan väen armeijoiden kasvamisnopeaudesta. Sampon (zapa) ja Petrin (Nandors) armeijoiden suurenemisesta ei ole vielä kuulunut mitään ja kun Ilmarillakin (kuutsa) taitaa olla ongelmia armeijansa kanssa niin tuskin päästään vielä aloittamaan.
Tällä hetkellä armeijoina olisi liigassa:
2 Wood Elves
Tomb Kings
Warriors of Kaaos
Örkit.
Tällä hetkellä armeijoina olisi liigassa:
2 Wood Elves
Tomb Kings
Warriors of Kaaos
Örkit.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ilmeisesti pelataan khemri expedition kamppista. Tyhjää autiomaata eikä pusikon pusikkoa ;)
No listatkaa mut mukaan Empirellä. Yritän pitää kiirettä. Maalaan nyt mitä jo löytyy ja konffailen herot ja sensellaiset. Loput sitten heti kun on varaa tilata.
Koska ootte pelaamassa Fabaa noin muuten jonkun pelin? Olis Demo meinaan aika siistiä!
No listatkaa mut mukaan Empirellä. Yritän pitää kiirettä. Maalaan nyt mitä jo löytyy ja konffailen herot ja sensellaiset. Loput sitten heti kun on varaa tilata.
Koska ootte pelaamassa Fabaa noin muuten jonkun pelin? Olis Demo meinaan aika siistiä!
Kalat meni kotio...
Tiedän, Seireeni on vain liian hyvä...El Capitan kirjoitti:Ilmari, demoneita ei tueta.
Mitäköhän Teemu tuumaa? :Dharkkari kirjoitti:Ilmeisesti pelataan khemri expedition kamppista. Tyhjää autiomaata eikä pusikon pusikkoa ;)
Niin no, herrasmiesjuustottajana tulen varmaan sitten sillä Stöörm Öf Steelstöörmillä, kuonoonsa vain ottavat hieman liian lujaa ampuvilta armeijoilta. Mutta enempi vaan ritareita, sillä se lähtee...