Onko hyvää vastinetta Blood Redille?
- Henri Ketonen
Onko hyvää vastinetta Blood Redille?
Onko mitään hyvää vastinetta Blood Redille, menee hermot kun tuota sotkua saa laittaa kymmeniä kerroksia jotta se peittää alla olevan värin. Ääh.
zqmfgb
Re: Onko hyvää vastinetta Blood Redille?
kokeile laittaa alle ekaks tummempaa punasta (red gore) ja sitten sitä blood rediä. tai toinen konsti on, että alle valkoinen ja sitten vasta se blood red. nimim. itsekin ongelman kanssa tapellut.Nintendomies kirjoitti:Onko mitään hyvää vastinetta Blood Redille, menee hermot kun tuota sotkua saa laittaa kymmeniä kerroksia jotta se peittää alla olevan värin. Ääh.
1+1=10
ja miksiköhän ei? ps ei ainakaan oranssia jos ei halua sutia 10 kerrosta, oranssi meinaan peittää paljon huonommin kuin punainen. edelleen löytyy kokemusta.KMarkusV kirjoitti:Ei missään nimessä valkoista GW:n punaisten alle, mieluummin oranssia tai tummanruskeaa halutusta lopputuloksesta riippuen.killu vasarahemmo kirjoitti:kokeile laittaa alle ekaks tummempaa punasta (red gore) ja sitten sitä blood rediä. tai toinen konsti on, että alle valkoinen ja sitten vasta se blood red.
1+1=10
-
Puolijohdediodi
jos se tarkoitti blazing orangea? :oKMarkusV kirjoitti:No tämä voi tietysti olla makuasia, mutta ainakin minun mielestäni suoraan valkoisen päälle maalattu punainen jää laikukkaaksi ja jotenkin kuolleeksi. Punaisella inkillä pystyy kyllä sitten tekemään ihmeitä, mutta isoille tasaisille pinnoille se ei taas sitten oikein sovi koska jättää omat laikkunsa sekin.KMarkusV kirjoitti:Ei missään nimessä valkoista GW:n punaisten alle, mieluummin oranssia tai tummanruskeaa halutusta lopputuloksesta riippuen.
killu vasarahemmo kirjoitti:ja miksiköhän ei? ps ei ainakaan oranssia jos ei halua sutia 10 kerrosta, oranssi meinaan peittää paljon huonommin kuin punainen.
Itselläni Fiery Orange on muuten eräs parhaiten peittäviä maaleja joten hieman ihmetyttää kommenttisi oranssista... ehkäpä se on mulla sitten vain niin vanha purkki että maali on jo kuivunut paksuksi töhnäksi![]()
Ilman pohjamaaliakin toki pärjää, täältä löytyvässä Orlock-jengissä on punaiset kohdat eli huivit ja erinäiset letkut maalattu ns. "John Blanche" -metodilla eli 3-4 kerrosta Blood Rediä suoraan Chaos Blackin päälle ja sitten Red Inkkiä perään:
http://koti.mbnet.fi/tosimies/nec/
Juu, sitä ei kai kukaan epäile. Eiköhän kaikilla tänne kirjoittavilla ole ainakin jonkun verran maalauskokemusta...edelleen löytyy kokemusta.
fiery orangesta olen samaa mieltä, ei paljon peittävämpää maalia juuri ole
- ankara halla
- Valvoja
Olen itse aloittanut maalailemaan BA ukkeleita tässä jokunen aika sitten ja käytän häpeämättömästi Miniature Paints:in värejä siihen peruspunaiseen, "Syvän Punainen":sta tarkalleen ottaen. Tulee tummemman punainen joka on mielestäni esteettisempi kuin "BA orange".
Mitä peittoon tulee, niin kaksi suht ohutta kerrosta valkoisen päälle antaa jo ihan kohtalaisen tasaisen pinnan (joka siis kelpaa ainakin minun tusina mariinille ihan hyvin) ja kolmannen jälkeen ei enää valita kuin perfektionisti.
Mitä peittoon tulee, niin kaksi suht ohutta kerrosta valkoisen päälle antaa jo ihan kohtalaisen tasaisen pinnan (joka siis kelpaa ainakin minun tusina mariinille ihan hyvin) ja kolmannen jälkeen ei enää valita kuin perfektionisti.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Jos citadelin punainen ärsyttää, niin vallejolta löytyy kuulema paremmin peittävä. Ja huonosta peittävyydestä on myös hyötyä, esim. glazettamisessa.
Ja valkosen päälle kun maalaa niin saa maalata ihan yhtä monta kerrosta kuin mustankin päälle jos haluaa saada sen näyttämään hyvälle.
Ja valkosen päälle kun maalaa niin saa maalata ihan yhtä monta kerrosta kuin mustankin päälle jos haluaa saada sen näyttämään hyvälle.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
- Henri Ketonen