Turinakisaa?
- Iron-Father
Re: Turinakisaa?
Tuo tykki on juuri niin miehekäs kuin taisteluvaunun tykin kuuluukin olla. ;) Olenko minä ainoa joka näkee itänaapurimme vaunujen estetiikan päheämpänä kuin saksalaisten vastaavien. Juuri nuo kaltevat pinnat tekevät neuvostovaunuista sulavalinjaisempia kuin saksalaisista "panssarilaatikoista". Tietenkin nuo aina kuvissa repsottavat vähän jokaiseen suuntaan, mutta sinäkin repsottaisit jos olisit möyrinyt viikkoja mudassa ja rännässä.
Itse luin nuo kisatekstit kolmessa illassa ylppärikirjoitusten ohessa ja kirjoittelin osanottajista melkein puolen sivun arvosteluja. Onnistuin suosikkinikin löytämään jo ensimmäisenä iltana kisatekstien tultua ulos. Ei noita nyt niin hirveän montaa ole, että arvosteluunkaan uppoaisi kauheasti aikaa.
Itse luin nuo kisatekstit kolmessa illassa ylppärikirjoitusten ohessa ja kirjoittelin osanottajista melkein puolen sivun arvosteluja. Onnistuin suosikkinikin löytämään jo ensimmäisenä iltana kisatekstien tultua ulos. Ei noita nyt niin hirveän montaa ole, että arvosteluunkaan uppoaisi kauheasti aikaa.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
hehehehehe... Pitäisi kai yrittää lukea ne... Mutta on mantsan ja hissanprojektit tekemättä hehehe...
Ryhmä 144 on viimeinkin saatettu päätökseen (huonosti
) http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Päätä vain, että luet ne. Kouluhommia ehtii tehdä toistekin, turinakisa on kerran vuodessa vain. ;)Rebs kirjoitti:hehehehehe... Pitäisi kai yrittää lukea ne... Mutta on mantsan ja hissanprojektit tekemättä hehehe...
- jupu_pupu_mies
Olen hyvin loukkantunutI Ride in a Dragon kirjoitti:Ai, mä kun luulin että kaikki topikit missä jupu on niin on turhia.kana lintu kirjoitti:Täähän on ihan turha spämmitopikki kun tääl ei oo jupumiestä
tänä vuon lumijokelaiset shall prevail
Lumijoki prevails? Siihen tarvitaan aluksi joku joka osaa jotain, ja semmosiahan teillä ei tainnu olla?
MISSION ACCOMPLISHEDjupu_mies kirjoitti:
Olen hyvin loukkantunut
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Congratulations! Now, let's try the x2 combo, okay?I Ride in a Dragon kirjoitti:MISSION ACCOMPLISHEDjupu_mies kirjoitti:
Olen hyvin loukkantunut
Mä en ole varma tajuaako jupu loukkaantua kahta kertaa : (
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Joku syöttäkää tämä kaveri sen omille lohikäärmeille. Jupu ja muut pallittomat/tissittömät loukkaantuvat kohta niin pahasti etteivät uskalla enää tulla tänne. Foorumi kiusausta!I Ride in a Dragon kirjoitti:Mä en ole varma tajuaako jupu loukkaantua kahta kertaa : (
Hän on puhunut.
- Da Big Boss
Now you failed!!11!!1!eleven!I Ride in a Dragon kirjoitti:Mä en ole varma tajuaako jupu loukkaantua kahta kertaa : (
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Hehe, viimeinkin löytyi sitä aikaa. Olen kipeänä eli nyt lähtevät tarinat lukuun
Yllättävää, tarinakisatopikissa haukutaan toisia ihmisiä :OVeripallo kirjoitti:Joku syöttäkää tämä kaveri sen omille lohikäärmeille. Jupu ja muut pallittomat/tissittömät loukkaantuvat kohta niin pahasti etteivät uskalla enää tulla tänne. Foorumi kiusausta!I Ride in a Dragon kirjoitti:Mä en ole varma tajuaako jupu loukkaantua kahta kertaa : (
Ihan ennenkuulumatonta, eihän näin ennen.
Nonniin, tarinat arvosteltu. Lähetän word liuskan nyt :P
-
kana lintu
Eikö noin kyynisten ihmisten pitäisi mennä hoitoon? Eikö Fowlesin Jumalten naamioista opi että kyynisyys on pahasta?I Ride in a Dragon kirjoitti::O
orkit on parahita muut on ihan tymiä 
WTH, onko lumijokilaiset oppineet kirjoittamaan? Ainakin isot kirjaimet ja päättömerkit löytyvät :Okana lintu kirjoitti:Eikö noin kyynisten ihmisten pitäisi mennä hoitoon? Eikö Fowlesin Jumalten naamioista opi että kyynisyys on pahasta?I Ride in a Dragon kirjoitti::O
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Da Big Boss
Oho, IRIAD:n vittuilusta oli hyötyä.
Hemmetti,ei ole mitään mistä voisi olla sarkastinen :(
Hemmetti,ei ole mitään mistä voisi olla sarkastinen :(
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Täällä yksi joka ei ole vieläkään äänestänyt tai edes lukenut kaikkia. Arvaakos kukaan mikä meikan tarina oli?
- Da Big Boss
Myös täälläkin yksi joka ei ole jopa jaksanut lukea kaikkia tai äänestänyt. No, onneksi siihen on vielä aikaa.
Da edit: 700 viestiä postcountissa! Tonni ja elämäntyö lähenee loppuaan!
Da edit: 700 viestiä postcountissa! Tonni ja elämäntyö lähenee loppuaan!
- Iron-Father
Kuten lukiorehtorini joskus totesi ihmisten laiskuudesta: "Väkivalta on ainoa oikea ratkaisu."Drakojan kirjoitti:Täällä yksi joka ei ole vieläkään äänestänyt tai edes lukenut kaikkia.
Tuntuisi siltä, että IRIAD toteuttaa tässä muumifilosofiasta tuttua ajatusta. Nimittäin kun tiettyyn ihmiseen kohdistetaan tarpeeksi ironiaa, hän muuttuu hiljaiseksi ja katoaa kohta kokonaan. Tai sitten irkku tässä vain purkaa vanhoja patoutuneita traumojaan.kana lintu kirjoitti:Eikö noin kyynisten ihmisten pitäisi mennä hoitoon? Eikö Fowlesin Jumalten naamioista opi että kyynisyys on pahasta?
Viimeksi muokannut Iron-Father, Ke 18.03.2009 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Eilen lähti arvostelut. Nyt kaikki loput hopihopi!
-
Alien of Change
No ei kohta ole yllättävää kun kaikki alkavat haukkua minua nyt varmana! No jaa mitäpä siitä. Luin kaikki tarinat, mutta en äänestä. Syy siihen se että en jaksa :pI Ride in a Dragon kirjoitti:Yllättävää, tarinakisatopikissa haukutaan toisia ihmisiä :OVeripallo kirjoitti:Joku syöttäkää tämä kaveri sen omille lohikäärmeille. Jupu ja muut pallittomat/tissittömät loukkaantuvat kohta niin pahasti etteivät uskalla enää tulla tänne. Foorumi kiusausta!I Ride in a Dragon kirjoitti:Mä en ole varma tajuaako jupu loukkaantua kahta kertaa : (
Ihan ennenkuulumatonta, eihän näin ennen.