"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1,5k Voittamaton kaaos ^^

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Monolith

1,5k Voittamaton kaaos ^^

Viesti Kirjoittaja Monolith »

Eli jatketaan näiden voittamattomien listojen postailua.
Tässä seuraava:

HQ:
Sorsa
prätkä, warptime, doombolt, mark of tzeentch, melta bombs
200p

TROOPS:
5 Plague marines
2 plasma
145p

6 Plague marines
2 plasma
168p

7 Noise marines
sonic blasters
175p

ELITES:
3 Terminator
heavy flamer, 2 compi-melta
115p

3 Terminator
heavy flamer, 2 compi-melta
115p

FAST ATTCK:
5 Bikers
icon of nurgle, 2 melta gun, aspa, fist
275p

HEAVY SUPPORT:
2 Obli
150p

2 Obli
150p

YHT. 1498p

Onko 3 trooppia liian vähän nyky-edikassa? Nurgle pyörät on ihan sairaan siistejä ja todella tyylikkäitä tyyli-valintoja.
Jos nyt sitä kommenttia tulisi. =) Pistäkää ideoita ja kommenttia, mitä mieltä olette tästä.
Listaa voisi ulkoiluttaa myös turnauksissa, kaukana tulevaisuudessa. :) Mutta tällä hetkellä vain kaveripeleissä.
Chicken and corn!
Deetwo

Re: 1,5k Voittamaton kaaos ^^

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Mikähän kumma tästä tekee voittamattoman? Vain neljä oblia eikä kahta lashia.. :D

Laita terminaattoreille reaper assault cannonit nyt ainakin. Eikä jokunen demoni olisi pahitteeksi objektiiveja hakemaan jos kolme scoringia tuntuu vähältä.
Mopot on kyllä aika asennevalinta, mutta ehkä vähän turhan hintavia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Deetwo kirjoitti:Laita terminaattoreille reaper assault cannonit nyt ainakin.
Jos termikset tulee deeppaamalla, niinkuin combimeltat vähän vihjaisi, alkaa 5 kertaa(!) halvempi hevifleikka kuulostaa aika paljon paremmalta idealta kuin pari autocannonin kutia. Tuo myös kivasti multipurposea, kun voi kaikenmaailman pehmeät puskajussit pyyhkiä näppärästi coverista jos tankkeja ei saa kantamalle.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

itse vain mietin sorsan functiota tässä listassa? hinta-laatu suhde vähän tuossa jampassa epäilyttää näillä leluilla.(ottaa sen khorne loordin juggernautilla+daemon weaponilla tai sitte mopolla+daemon weapon, 9-17(jos otat juggernautin alle) iskua lähiksessä strena 5 ja power weapon mmmmm....)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Monolith

Kiitos näistä sanoista. =)
Idea olisi turbo boostata mopoilla ja seuraavalla vuorolla terminaattorit tulisivat iconista.
Lordia demoni aseella olen kokeillut, mutta ei ole ikinä onnistunut aina tulee se 1. (eikä ollut edes khornen) , joten kokeilen pyörä sorsaa.

Mutta olisiko jotan ehdotusta mitä voisi ottaa pois ja laittaa tilalle?
Chicken and corn!
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Sorsalta ottaisin doomboltin poies ja laittaisin windin sen tilalle. Tekee pahaa jälkeä warptimen kanssa käytettynä.

Noisemarineista en oikein tiedä, kun en ole koskaan kentällä nähnyt tai itse koittanut.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Monolith

Walzu45 kirjoitti:Sorsalta ottaisin doomboltin poies ja laittaisin windin sen tilalle. Tekee pahaa jälkeä warptimen kanssa käytettynä.

Noisemarineista en oikein tiedä, kun en ole koskaan kentällä nähnyt tai itse koittanut.
Minusta windi on liian kallis hyötyynsä nähden, eikä ole ikinä vakuuttanut sitä kokeillessa.
Chicken and corn!
Fierysigil[FIN]

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

Monolith kirjoitti:
Walzu45 kirjoitti:Sorsalta ottaisin doomboltin poies ja laittaisin windin sen tilalle. Tekee pahaa jälkeä warptimen kanssa käytettynä.

Minusta windi on liian kallis hyötyynsä nähden, eikä ole ikinä vakuuttanut sitä kokeillessa.
Mariini armeijoita löytyy mukavan paljon, ja "flamer" joka menee niin power- kuin tactial dreadnought armourista läpi on kova sana niitä kaikkia vastaan. Myös coverin ignorointi vähentää mukavasti minkään tasoisen saven saamista (joillain harvoilla ja valituilla 4+ inv). Itse peluuttaisin tactical dreadnought armourissa Sorcereria (johtuen puoliksi siitä, ettei ole yhtään chaos mopoa), joka deepstrikeaa niiden kavereidensa kanssa taivaalta. Molemmissa valinnoissa on puolensa ja heikkoutensa, enemmän heikkouksia jääkaapipi versiossa.

Niin, Doomboltko pois? AP3 menee niiden power armourien läpi, joka on käytännöllinen, mutta hyöty on silti vähän. Hintaansa nähden kuitenkin asiallinen.
Monolith

Jos vaihtaisin tuon sorsan ---> lordiksi, pyörä, demoni aseella ja tzeentch markilla?
Onko kokemusta tuommoisesta kokoonpanosta?
Dakkaa lentäisi ihan kivasti eikä välttämättä tapa itseään sillä, kun saan 4+ invun.
Chicken and corn!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”