Elikkä örkkiarmeijaani olisin noita stormboyzeja lisäämässä ja ajattelin kysyä hieman niiden pelitehosta ja yleisestä tarpeellisuudesta.
Kovin fiksuna vaihtoehtona en itse näe Zagstrukin hommaamista ainakaan alle 1000p peleissä, johtakoon klawinobi ryhmää :)
Sitä vanhempaa 5 figuurin pakkausta rupesin miettimään.. tuleeko siinä nobia mukana vaiko ei?
Eli pientä vikkiä/omia kokemuksia tarttis.
[SamssonEdit] Korjasin pikkasen sun topikkisi jotta tämä esiintyisi hauissa helpommin/varmemmin [/SEdit]
Stormboyz (oli: Myrskypojat)
- P. Ruuhijärvi
Re: Stormboyz (oli: Myrskypojat)
Kyllähän nuilla lentelee. Deep Strike, mahdollinen 24'' liike(?) ja 'Furious Charge' antavat kivasti mobiliteettia rynnäkköön.
Itse kuvittelisin optimaallisen käyttötavan DS:lle vastustajan vasempaan/oikeaan sivustaan, sieltä sitten napsitaan heikot lähistelijät suuremmitta tappioitta.
Itse kuvittelisin optimaallisen käyttötavan DS:lle vastustajan vasempaan/oikeaan sivustaan, sieltä sitten napsitaan heikot lähistelijät suuremmitta tappioitta.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()