Great cannon
-
elector count
Great cannon
Mitenkä tuon empiren great cannonin kans menetellään ku eikös cannonit ammu sillä 3:en tuuman räjähdys alueella mut tosta nimestä vois päätellä jotain muuta (great)cannon :?
-
Agathokles
Toi on muaki mietittänyt. Mut empirelle ei vissii saa kun sen great cannonin joka ampuu pikku templatel, mut tekee enemmän haavoja kun norm GC ja mortari heikompi tehoinen mut sillä on iso räjähdys alue. (vai sekotanko mä jotai dwarffie sääntöjä tähä, vai keksinkö iha omasta päästä)
Ps:En sitte pelaa millää ruuti kansalla et joku toine vois kommentoida selvemmin.
Ps:En sitte pelaa millää ruuti kansalla et joku toine vois kommentoida selvemmin.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Tykki ei käytä minkäänlaista blast templatea. tykki ampuu suoran viivan, joka mitataan tykin piipusta. eli arvaat jonkun etäisyyden esim 10" heität artillery dicen ja lisäät sen arvaukseesi. sitten heität taas artillery diceä ja lisäät edelliseen tulokseen. kaikki figut mitkä jäävät näiden kahden pisteen(arvaus+dice- arvaus+dice+dice) väliin saavat s10 osuman.
stone thrower käyttää pientä tempulaa ja mortar isoa.
stone thrower käyttää pientä tempulaa ja mortar isoa.
- Tyrisalthan
Tässä on nyt varmaan sekoitettu grapeshot ja tavallinen cannon shot. Tavallinen menee, kuten yllä mainittu, joka osuma tuottaa strenght 10 hitin, D6 woundia. Grapeshot pistetään tykin piippuun kiinni, ja kaikki alla olijat ottavat strenght 4 osuman ilman woundin monistusta.
Innokkuus korvaa pätevyyden
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
ei vaan nykyään tuo on artillery dicen verran s4 osumia.Tyrisalthan kirjoitti:Tässä on nyt varmaan sekoitettu grapeshot ja tavallinen cannon shot. Tavallinen menee, kuten yllä mainittu, joka osuma tuottaa strenght 10 hitin, D6 woundia. Grapeshot pistetään tykin piippuun kiinni, ja kaikki alla olijat ottavat strenght 4 osuman ilman woundin monistusta.
-
Mad Larkin
Muutokseen oli oletettavasti syynä se, ettei vanhanmallinen grapeshot voinut aiheuttaa misfireä. Gavin mielestä tämä oli epäilemättä valtava epäkohta. Uudet grapeshot-säännöt eivät näköjään ole verkossa, mutta Chronicles 2003 on varmaan jokaisen hyllyssä. Sieltä löytyy, s. 137.Ghe'dahlg kirjoitti:Miksi se muutettiin ? IMO(vaikka en koskaan ole käyttänyt Grapea taistelussa) vanha on ihan hyvä...
-J
Aaaaaaargh !!! :x Mikään ei kuse WH:ssa enemmän kuin tuo Annual 200X*, Chronicles 200X* ja White Dwarf XXX*. Vievät peli ilon, kun joku tulee näyttämään läpyskää joka pistää pelisi taktisesti maanrakoon, kun siellä on joku "sääntö korjaus" joka poistaa jonkun hiukan paremman taktiikka option tms... :x
*X on mikä tahansa luku 0-9...
*X on mikä tahansa luku 0-9...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Sanopa muuta Ghe'dahlg. Valitettavasti tämä on se realiteetti, jonka kanssa tätä peliä on pelattava. Itse mietin ja tuskailen, että haluanko tuon Annual 2002 hankkia, vai en.
Walkokääpiöitä minä en ala ostamaan, mutta jos Annualit ja Chronicklet hankkimalla kärryillä pysyisi, ei se niin mahdotonta voisi olla. Etenkin, kun peli kaveri hankkii jokaisen WD:n.
Walkokääpiöitä minä en ala ostamaan, mutta jos Annualit ja Chronicklet hankkimalla kärryillä pysyisi, ei se niin mahdotonta voisi olla. Etenkin, kun peli kaveri hankkii jokaisen WD:n.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Kuten jo mainittiin - uuden Grapeshotin säännöt löytyvät Chronicles 2003:sta (s.137). Se unitti mihin ampuu ottaa sen artillery dicen verran osumia - osuminen tapahtuu aivan kuten esim. Organ gunissa. Muuten grapeshotin teho on yhtä hyvä kuin handgunissa (Str 4, Ap-2)KääpiöKuningas kirjoitti:Grapeshot on minun mielestä ollut sen Flame Templaten verra iskuja, S4
-2 Armor save modifier.
Missäs niin lukee että se olisi 8"? Ja mitkä ukot ottaisivat iskut? Suoralla linjalla 8"...?
-
Mad Larkin