2009 Grand Tournament FINLAND
-
Captain-Jake
Re: 2009 Grand Tournament FINLAND
Khârn varmaan menee khorne lordista?
HöHö.
Vois tonne 40k turneeseen mennä häröileen DA:lla :D
Vois tonne 40k turneeseen mennä häröileen DA:lla :D
- Haizelhoff
- Valvoja
Niin omat BT:ki valmistuu kovaa vauhtia täällä :D.
Mutta miten on, voiko muu messun väki tulla kattelemaan pelejä, vai onko turnaus suljettu muilta paitsi pelaajilta.
Mutta miten on, voiko muu messun väki tulla kattelemaan pelejä, vai onko turnaus suljettu muilta paitsi pelaajilta.
-
blackmetalsiili
Kyllä tuolla trollit ja coachit on aikasemminkin pyörineet, tuskin saadaan mitään palomuuria tälläkään kertaan sinne..
Jos kerran tuolla on tikettiä nimikkeellä "katsojalippu" niin eiköhän sinne ole aika vapaa pääsy katsomaan..
Kunhan pitää huolen omista napeistaan niin ei luulisi muodostuvan ongelmaksi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Voikos muuten sen kolmannen lipun siis antaa vaikka kaverille vai onko se vaan itselle.
Mystisesti se katsojalippu maksaa yhtä paljon kuin itse messulippu modelexpoon... mistähän mahtaa olla kysymys...Deetwo kirjoitti:Jos kerran tuolla on tikettiä nimikkeellä "katsojalippu" niin eiköhän sinne ole aika vapaa pääsy katsomaan..
Eli taitaa asia olla niin, ettei niistä kulkukielloista tarvii välittää vaan menee kattoo jos huvittaa.
Tai ehkä pääsystä pelialueelle peritään 13e... ;P
Eihän niitä kai ole kenenkään nimiin merkitty? Jos ei niin voihan sen antaa jollekulle muulle.texer kirjoitti:Voikos muuten sen kolmannen lipun siis antaa vaikka kaverille vai onko se vaan itselle.
Messukeskuksen lipuissa on sellaset lomakkeet, jotka täytetään. Eli ei kannata täyttää etukäteen, jos meinaat kaverille antaa.
Toisaalta, ei olla kyllä ikinä tarkastettu noidenkaan paikkaansapitävyyttä, joten sisään vain.
Toisaalta, ei olla kyllä ikinä tarkastettu noidenkaan paikkaansapitävyyttä, joten sisään vain.
Miten on jos ei halua kahta samanlaista Delffi Sorceressia ottaa, niin käykö että ottaa bretonnian Damselin ja maalaa sen Tummaksi haltiaksi? Ei oikeen oo mukava jos on kaks samannäköistä characteria pöydällä :(
Milloin saadaan tietää päivitetyt osallistujalistat ja milloin lippujen pitäisi tippua postiluukusta?
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Dark Elf69
Ei sulla satu olemaan vanhan edikan sorsaa ja uuden edikan sorsaa?Rascal91 kirjoitti:Miten on jos ei halua kahta samanlaista Delffi Sorceressia ottaa, niin käykö että ottaa bretonnian Damselin ja maalaa sen Tummaksi haltiaksi? Ei oikeen oo mukava jos on kaks samannäköistä characteria pöydällä :(
Jostain kuulin puhetta että viikkoa ennen turnausta...Gilaelin kirjoitti:Milloin saadaan tietää päivitetyt osallistujalistat ja milloin lippujen pitäisi tippua postiluukusta?
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Vanha Morahti, eli viime edikan sorceress ja nyky edikan supreme sorceress löytyy. Muita ei taidakkaan olla myynnissä? Joten olisi varmaan kaikille selvintä näin? Vai tuleeko sieltä tuomarin pitkä käsi ja vie multa maagin :DDark Elf69 kirjoitti:Ei sulla satu olemaan vanhan edikan sorsaa ja uuden edikan sorsaa?Rascal91 kirjoitti:Miten on jos ei halua kahta samanlaista Delffi Sorceressia ottaa, niin käykö että ottaa bretonnian Damselin ja maalaa sen Tummaksi haltiaksi? Ei oikeen oo mukava jos on kaks samannäköistä characteria pöydällä :(
Jostain kuulin puhetta että viikkoa ennen turnausta...Gilaelin kirjoitti:Milloin saadaan tietää päivitetyt osallistujalistat ja milloin lippujen pitäisi tippua postiluukusta?
Öh onko kukaan vielä saanut lippujaan ?
Rupee tuntumaan ettei lippuja ole tulossa, kun tilasin ne jo yli 3vk sitten.
Veikkaan että liput saapuvat paitojen painattamisen takia mahdollisimman lähellä itse turnausta.Crystania kirjoitti:Öh onko kukaan vielä saanut lippujaan ?
Paidat pitää painattaa, kyllä ne liput tulee ajoissa ennen turnausta. Ei niitä ole kukaan vielä saanut.
Näistä osa taitaa kyllä tulla FAQiinkin, mutta laitetaas tänne vähän kysymyksiä ja niihin saatuja vastauksia, jos joitain kiinnostaa.
1. Puoliavoimet listat (Magic itemit ja Hiddenit salassa).
2. Dragonit, Thirsterit, Giantit yms. eivät voi capturoida quartereja tai objektiiveja, koska ovat single modelleja.
3. Skenut arvotaan ennen pelejä.
4. Dark Elf Assasiinien killpointit jäi hieman auki, ilmeisesti niistä saa yhden KP:n vaikka eivät mitään slottia viekkään (teoreettisesti siis antaisivat tällöin nolla KP:ta).
Näistä osa taitaa kyllä tulla FAQiinkin, mutta laitetaas tänne vähän kysymyksiä ja niihin saatuja vastauksia, jos joitain kiinnostaa.
1. Puoliavoimet listat (Magic itemit ja Hiddenit salassa).
2. Dragonit, Thirsterit, Giantit yms. eivät voi capturoida quartereja tai objektiiveja, koska ovat single modelleja.
3. Skenut arvotaan ennen pelejä.
4. Dark Elf Assasiinien killpointit jäi hieman auki, ilmeisesti niistä saa yhden KP:n vaikka eivät mitään slottia viekkään (teoreettisesti siis antaisivat tällöin nolla KP:ta).
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Scumboogie
Voiko Thorek capturoida pöydänneljänneksen? Kuha kysyin...I Ride in a Dragon kirjoitti: 2. Dragonit, Thirsterit, Giantit yms. eivät voi capturoida quartereja tai objektiiveja, koska ovat single modelleja.
Niin ja saako ne paidat paikan päältä? Kuha kysyi...
- jupu_pupu_mies
Jos joku täällä on päättämässä kuka pelaa ketäkin vastaan niin laitappa minut sitten iriadia vastaan ;). Kun me kummatkin haluamme sitä niin kovasti :D...
Eikai sitä kukaan päätä.. kun randomilla mennään :Pjupu_mies kirjoitti:Jos joku täällä on päättämässä kuka pelaa ketäkin vastaan niin laitappa minut sitten iriadia vastaan ;). Kun me kummatkin haluamme sitä niin kovasti :D...
Joo, kyselin mahdollisuuttaa haastaa ihmisiä mutta ei ole mahdollista :/
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- jupu_pupu_mies
sääli :( Noh ei voi mitään... Kai siellä turnaus pelien jlkeen voi lauantaina vaikka pelailla huvikseen?