Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Ite laittasin devlan mudia.. Siitä ihosta tulee tolloin sellanen hieman tummempi, mielestäni hienompi. Thaka Greenillä tulee sellanen sarjakuvamaisen vihreä sävy josta en henk. koht. pidä.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Kokeile itse ja päätä kumpi näyttää paremmalta. Yksi vaihtoehto on käyttää sekä devlania että thrakaa.
en tunne kipua
Asia selvä, kiitos vastauksista.
Kyselen varmaan lisää testailujen jälkeen jos on tarvetta.
Edit:
Olen tullut siihen tulokseen, että en aio käyttää paljon washeja... Mikä niissä washeissa oikein viehättää? Eivät en minusta nyt niin hyviä olleet kuin täällä mainostettiin.
Ainakin tämä on tämänhetkinen mielipiteeni. Katsotaan nyt mitä esim: marien ajattelee.
Kuitenkin, metallista tuli ainakin hienompaa, kun laitoin siihen devlan mudia, ja scorpion greenistä tuli hienompaa thraka greenin kanssa.
Kyselen varmaan lisää testailujen jälkeen jos on tarvetta.
Edit:
Olen tullut siihen tulokseen, että en aio käyttää paljon washeja... Mikä niissä washeissa oikein viehättää? Eivät en minusta nyt niin hyviä olleet kuin täällä mainostettiin.
Ainakin tämä on tämänhetkinen mielipiteeni. Katsotaan nyt mitä esim: marien ajattelee.
Kuitenkin, metallista tuli ainakin hienompaa, kun laitoin siihen devlan mudia, ja scorpion greenistä tuli hienompaa thraka greenin kanssa.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- jupu_pupu_mies
Washit on hyödyllisiä! Sinähän pelasit örkeillä? Laitat vaan valkoisen pohja maalin ja päälle washin niin varjostukset on todella hyviä.
Esim maalasin furyn puolessa tunnissa ilman washia siintä olisi mennyt joku 4-5h että näin
Esim maalasin furyn puolessa tunnissa ilman washia siintä olisi mennyt joku 4-5h että näin
Täs oon alkanu siirtyy tuohon 40k pelaamiseen niin miten toi örkkien organization chartti toimii?
1HQ ja 2 trooppia pitää olla mut miten muiden rajotukset menee?
1HQ ja 2 trooppia pitää olla mut miten muiden rajotukset menee?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
4 trooppia lisää, 3 fastiä ja 3 heviä maksimissaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ja 3 eliteä ja yksi HQ lisää myös.El Capitan kirjoitti:4 trooppia lisää, 3 fastiä ja 3 heviä maksimissaan.
- Khorne Marien
Eikö marineille siis saa kuin 6 trooppia,3 eliteä,2 hqta,3 fastiä ja 3 heavy supporttia?Geratsu kirjoitti:Ja 3 eliteä ja yksi HQ lisää myös.El Capitan kirjoitti:4 trooppia, 3 eliteä, yksi HQ, 3 fastiä ja 3 heviä maksimissaan.
Huomioitko tummennetun?space marien kirjoitti:Eikö marineille siis saa kuin 6 trooppia,3 eliteä,2 hqta,3 fastiä ja 3 heavy supporttia?Geratsu kirjoitti:Ja 3 eliteä ja yksi HQ lisää myös.El Capitan kirjoitti:4 trooppia lisää, 3 eliteä, yksi HQ, 3 fastiä ja 3 heviä maksimissaan.
Jokainen armeija saa saman verran...space marien kirjoitti:Eikö marineille siis saa kuin 6 trooppia,3 eliteä,2 hqta,3 fastiä ja 3 heavy supporttia?Geratsu kirjoitti:Ja 3 eliteä ja yksi HQ lisää myös.El Capitan kirjoitti:4 trooppia, 3 eliteä, yksi HQ, 3 fastiä ja 3 heviä maksimissaan.
Blondin matematiikkaa: "Jos jaat, et kerro."
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
- Khorne Marien
Mutta kun pakollisenahan on hq ja 2 trooppia niin 2+4:hän on 6? Tarkoitin vain että eikö sitä isompaa armeijaa voi tehdä?Geratsu kirjoitti:Huomioitko tummennetun?space marien kirjoitti:Eikö marineille siis saa kuin 6 trooppia,3 eliteä,2 hqta,3 fastiä ja 3 heavy supporttia?Geratsu kirjoitti:Ja 3 eliteä ja yksi HQ lisää myös.El Capitan kirjoitti:4 trooppia lisää, 3 eliteä, yksi HQ, 3 fastiä ja 3 heviä maksimissaan.
Ei, jos FoCia noudattaa. Apocalypse erikseenspace marien kirjoitti:Mutta kun pakollisenahan on hq ja 2 trooppia niin 2+4:hän on 6? Tarkoitin vain että eikö sitä isompaa armeijaa voi tehdä?
Re:
Itse en ainakaan muista nähneeni mitään tuollaista rajoitusta. Lähdetiedot, kiitos.Z7-852 kirjoitti:Apocissa on yleensä nyrkkisääntö 1 FOC per 2000pts, mutta nämä sovitaan pelikerrallaan ja erikseen kaverin kanssa.
Pitää muistaa että 1 HQ on vaatimus että saa eliitejä. Normaalisti tällä ei ole mitään väliä, mutta jos pelaa (vanhoilla) combat patrol säännöillä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Khorne Marien
Re:
1 hq ja 2 trooppia on vaatimus siihen, että saa pelata ollenkaan...Z7-852 kirjoitti:Pitää muistaa että 1 HQ on vaatimus että saa eliitejä.
Kuka edes pakoittaa pelaamaan millään tietyillä rajoituksilla, turnauksia lukuunottamatta, myös mieletön powerpelaaminen kaveriporukassa ei liene järkevää.
Mitä maalia suosittelette GW:n Knarloc greenin highlightaukseen? Kaverin mukaan kannattaa käyttää Gretchin greeniä, mutta olen vähän skeptinen, sillä Gretchin green on Foundation-maali ja vaikuttaa vielä aika rusehtavalta...
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Omat ukkelit
Ite olen käyttänyt ensin snot greeniä ja sen päälle vielä 50-50 goblin green + snot green sekoitus.. Siihen badab black päälle ja hienoa tulee.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Haku takkuaa niin kysyn tässä: Mitä eroa on lopputuloksilla, jos washaa hailaittien jälkeen tai niitä ennen. Tai vaikka kummatkin?