Flames of War - Hammer and Sickle
Re: Flames of War - Hammer and Sickle
Eli nyt olisi vihdoinkin tulossa PaK40 auf RSO:t Sperrverband listalle. Helsingin Fantasiapeleissä ainakin sanoivat että tuskin tulee hyllytuotteeksi kun noiden ostajia tai armeija joita joille ostaa ei tosiaan ole kuin se yksi. Onko siis teillä jotain kokemusta miten tuolta Flames of Warin kotisivuilta noita saisi tilattua?
Tai sitten.. Minulla on jo listassani 4kpl 7.5cm PaK 40:stä, niin kannattaako minun ostaa noita vai ostaisinko 10,5cm tykistöä? Mutta sitten minulla on jo 3 Hummelia joissa on siis ne 15cm:set kanuunat. About 250pts. on siis vapaana ja tarvitsisin nytten neuvoa mihin ne sijoittaisin.
Listani on siis tähän mennessä seuraava:
Company HQ 105 pts.
- Feldwebel Ludwig Windgruder
- two Panzerschreck teams
Sperr Pionier Platoon 215 pts.
- three Pioneer Squads
- Command Pioneer Panzerfaust SMG team
- Supply Half Track
Sperr Platoon 155 pts.
- two Sperr Squads
- Command Panzerfaust SMG team
- two MG42 HMG teams
Sperr Platoon 155 pts.
- two Sperr Squads
- two MG42 HMG teams
Sperr Anti-Tank Gun Platoon 175 pts.
- two Anti-Tank Gun Sections
Assault Gun Platoon 220 pts.
- three StuG G
Armoured Artillery Battery 330 pts.
- three Hummels
Tai sitten.. Minulla on jo listassani 4kpl 7.5cm PaK 40:stä, niin kannattaako minun ostaa noita vai ostaisinko 10,5cm tykistöä? Mutta sitten minulla on jo 3 Hummelia joissa on siis ne 15cm:set kanuunat. About 250pts. on siis vapaana ja tarvitsisin nytten neuvoa mihin ne sijoittaisin.
Listani on siis tähän mennessä seuraava:
Company HQ 105 pts.
- Feldwebel Ludwig Windgruder
- two Panzerschreck teams
Sperr Pionier Platoon 215 pts.
- three Pioneer Squads
- Command Pioneer Panzerfaust SMG team
- Supply Half Track
Sperr Platoon 155 pts.
- two Sperr Squads
- two MG42 HMG teams
Sperr Platoon 155 pts.
- two Sperr Squads
- two MG42 HMG teams
Sperr Anti-Tank Gun Platoon 175 pts.
- two Anti-Tank Gun Sections
Assault Gun Platoon 220 pts.
- three StuG G
Armoured Artillery Battery 330 pts.
- three Hummels
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Vaikka Fantasiapelit eivät niitä ottaisi hyllytuotteeksi, niin kyllä niiden kautta saat kaiken haluamasi FoW tuotteet tilattua. Siitä vaan jos haluat noita PaK40 RSO:ta omistaa, niin marssi Fantasiapeleihin ja pistä tilaus menemään.
Hyvin on minulla toiminut. Kaiken ovat tilanneet minkä olen pyytänyt.
Hyvin on minulla toiminut. Kaiken ovat tilanneet minkä olen pyytänyt.
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Joo kyllä tilaukset ovat tulleet itsellenikin, iso kiitos vain Fantasiapeleille. Pitää sitten sinne laitella viestiä menemään. Mutta olisiko teillä muita mietteitä niiden tilalle? Vai ovatko ne todella sen 245pts. arvoisia?
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- Sotalammas
Kyl mä sanon että RSO traktorit on makeita ainakin että pakko pelaa ja ei ne nyt yhden pelatun kokeilun perusteella todellakaan huonolta vaikuttanut.
Mutta listastasi ihmettelen että miten saat Sperr platoonin hinnaksi 155 pistettä eikös hinta tuolla varustuksella ole 130 pistettä ?
Lammas
Mutta listastasi ihmettelen että miten saat Sperr platoonin hinnaksi 155 pistettä eikös hinta tuolla varustuksella ole 130 pistettä ?
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Sotalammas kirjoitti:Kyl mä sanon että RSO traktorit on makeita ainakin että pakko pelaa ja ei ne nyt yhden pelatun kokeilun perusteella todellakaan huonolta vaikuttanut.
Lammas
2 Squadia 95pts. + faust 10pts. ja 2 x hmg 50pts. = 155pts. Ainakin minun kirjassa näin :O
Joo tänään laitoin RSO PaK 40:set tilaukseen Fantsun kautta. Saas nähä milloin saa hypisteltäviks n_n
Armeijan maalauskin jo puolessa välissä niin pääsee kohta pelailemaan..
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- Sotalammas
Jes minun moka =) olen näyttävästi lukenut listaa aavistuksen nopeasti tähän asti ja katsonut että saa 25 pisteeseen 2 kpl HMG. Mutta näin uudelleen ajateltuna se olisikin ollut todella halpaa ja liian hyvää.
Lammas
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Mutta sodassa ja rakkaudessahan kaikki on sallittua? =D
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Tämmösillä mennään ;) Mikään ei ole pyhää kolmannessa valtakunnassaSotalammas kirjoitti:Jes minun moka =) olen näyttävästi lukenut listaa aavistuksen nopeasti tähän asti ja katsonut että saa 25 pisteeseen 2 kpl HMG. Mutta näin uudelleen ajateltuna se olisikin ollut todella halpaa ja liian hyvää.
Lammas
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry