Royal Familyn 40k-turnaus Espoossa 12.-13.4.2009
Re: Royal Familyn 40k-turnaus Espoossa 12.-13.4.2009
Ilmoittautuminen lähti..
Pitikö se laittaa vielä sähköpostillakin vai riittikö tuon turnausmaksun viesti?
Pitikö se laittaa vielä sähköpostillakin vai riittikö tuon turnausmaksun viesti?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Pelkkä turnausmaksun viesti riittää, ei tarvitse erikseen sähköpostia.Deetwo kirjoitti:Ilmoittautuminen lähti..
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Sekotus maksimus, ei se mun Norjanreissu oo mihinkään muuttunu, eli en oo tulossa.A.M€nen kirjoitti:Ilmoittautuneet: (10/70)
...
Jarkko Kallio
...
-
Kidhidalco
A.Vaittiselta lähtenyt maksu. Susihukista juoksutetaan pitkästä aikaa pölyt pois.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Loistavaa, pikkuhiljaa nayttaa olevan kaikki juopoimmat figuttajat kasassa :)
(oon thaimaassa niinei oo aakkosii, sori)
Täh, onko niitä muunlaisiakin?Inouj kirjoitti:Loistavaa, pikkuhiljaa nayttaa olevan kaikki juopoimmat figuttajat kasassa :)
Vakioturnaushan on se missä lähdetään ryyppäämään ja pelataan jokunen peli siinä sivussa.. :D
EDIT: Onko sääntösedät lukeneet jo Changelingin säännön?
Ja vielä yksi kysymys 2. skenaariosta, miten toimitaan deep striken ja objektiivien kanssa?
On luettu. Kykyä saa tässä turnauksessa käyttää vain kerran vuorossa. Ampuva yksikkö valitsee haluamansa aseet samalla, kun päättää, ketä haluaa ampua. Sn jälkeen Changeling voi tehdä temppujaan ja testissä epäonnistunut yksikkö käyttää samoja aseita kuin olisi käyttänyt vihollisiin.Deetwo kirjoitti:Onko sääntösedät lukeneet jo Changelingin säännön?
Ja vielä yksi kysymys 2. skenaariosta, miten toimitaan deep striken ja objektiivien kanssa?
2. skenaariossa objektiiville deep strikellä tulleet heittävät heti viimeisen figunsa asettamisen jälkeen vaadittavan testin, jos yksikin figu on 3" päässä objektiivista. Testissä epäonnistunneita siirretään lyhin mahdollinen matka pois objektiiviilta.
Ilmeisesti Flyer:ien kanssa noudatetaan Apocalypse kirjan s.94 sääntöä kuten se on kirjoitettu, eli vain glancing osumia ja tuhoutuvat jos tulee immobilized?
"It's better burn out... than just fade away"
No niin maksut maksettu ja armeijan suunnittelu voi alkaa. Kun kerta olette nähneet vaivaa comp-systeemin rakentamiseen niin sitä pitäisi varmaan kehittää täydet comp-pisteet saava armeija.
Eikös niin, että neljännestä rhinosta alkaen alkaa miinus pisteitä ropisemaan riippumatta siitä mikä FOC-choice sillä rassilla ajelee?
Eikös niin, että neljännestä rhinosta alkaen alkaa miinus pisteitä ropisemaan riippumatta siitä mikä FOC-choice sillä rassilla ajelee?
Etköhän sä saa sen rikottua jos niin haluat!Frank kirjoitti:No niin maksut maksettu ja armeijan suunnittelu voi alkaa. Kun kerta olette nähneet vaivaa comp-systeemin rakentamiseen niin sitä pitäisi varmaan kehittää täydet comp-pisteet saava armeija.
Ja juuri näin, neljännestä Rhinosta alkaen alkavat miinukset karttumaan, riippumatta matkustajista.
IA-spesialistimme vastaa:Fyenix kirjoitti:Ilmeisesti Flyer:ien kanssa noudatetaan Apocalypse kirjan s.94 sääntöä kuten se on kirjoitettu, eli vain glancing osumia ja tuhoutuvat jos tulee immobilized?
Lisäksi tässä turnauksessa kaikki flyereitä ampuvat aseet lasketaan AP1-aseiksi. Tämä siksi, että lentskareiden säännöt kirjoitettiin edelliseen edikkaan, nyt damage-taulukko vastaa sitä. Tämä lisätään sääntöihin.A.M€nen kirjoitti:flyereistä superheavyistä ja muista kummallisuuksista käytetään vain ja ainoastaan IA-sääntöjä, ei missään nimessä apocalypse.
eli: vain glänäreitä, immot tuhoaa, shaket stunnit estää ampumasta, mutta ei muuta vaikutusta.
Kapteeni Kalkkikasvo ei valitettavasti pääse pilaamaan tunnelmaa kun täältä Prahasta on vähän turhan pitkä matka :DInouj kirjoitti:Loistavaa, pikkuhiljaa nayttaa olevan kaikki juopoimmat figuttajat kasassa :)
Mieli kyllä tekisi kovasti, pitäkäähän hauska turnaus.
Muistutetaan nyt vielä, että aikaa ilmoittautumiseen on ensi viikon keskiviikkoon asti, eli 8.4. on viimeinen mahdollinen päivä ilmoittautua. Kannattaa tulla, kevään paras turnaus tulossa! Suosittelemme myös niille, jotka eivät meidän turnauksissamme aiemmin ole käyneet.
Säännöt ja ilmoittautumisohjeet löytyvät osoitteesta http://koti.mbnet.fi/~saleksi/royalfamily/index.htm
Säännöt ja ilmoittautumisohjeet löytyvät osoitteesta http://koti.mbnet.fi/~saleksi/royalfamily/index.htm
Kuinka ajantasalla tuo osallistujalista on?
17 on varsin ankea saldo, kannattaako moisella määrällä mitään edes järjestää?
Miksei kannattaisi? Ainakin smökin vuokra on aika vähän, riittää kun tulee muutama pelaaja niin pääsee jo omilleen. Ja kyllä parillakymmenellä kaverilla saa jo ihan kivan väännön aikaan.Deetwo kirjoitti:Kuinka ajantasalla tuo osallistujalista on?
...silence...
kyl se 20 täyteen saadaan, kunhan minä itse ja pari kaveria jaksaa maksun pistää tulemaan :P
Lauri Vuolio maksettu
A.M€nen kirjoitti:flyereistä superheavyistä ja muista kummallisuuksista käytetään vain ja ainoastaan IA-sääntöjä, ei missään nimessä apocalypse.
eli: vain glänäreitä, immot tuhoaa, shaket stunnit estää ampumasta, mutta ei muuta vaikutusta.
Saako vielä varmennuksen? Eli Flyerit käyttää IA sääntöjä, jossa ne liikkuu vastustajan vuorolla ja vain pyyhkäisevät kentän yli eivätkä ole pöydällä jatkuvasti.
"It's better burn out... than just fade away"
Fyenix kirjoitti:Saako vielä varmennuksen? Eli Flyerit käyttää IA sääntöjä, jossa ne liikkuu vastustajan vuorolla ja vain pyyhkäisevät kentän yli eivätkä ole pöydällä jatkuvasti.
A.M€nen kirjoitti:vastaus kysymykseen kyllä, juuri näin pelataan flyereita.
-
Wahtisaari
Siis yhteensä yksi kappale, vai voiko olla yksi Super Heavy JA yksi Flyer?Sääntöpaketti kirjoitti:Super Heavy- Gargantuan- ja Flyer –yksiköitä voi olla maksimissaan yksi per armeija.
Indeed...