"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bloodletterit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
veltzu

Bloodletterit

Viesti Kirjoittaja veltzu »

Ostin juuri bloodlettereitä ja siinä paketissa tuli sellainen pää yhdelle bloodletterille jossa on paksummat sarvet kuin muissa ja sarvien päissä on sellaiset kultaiset hommat. Onko se heraldin pää vai mikä?
Mä vihaan tauta... VERISESTI!
Da Big Boss

Re: Bloodletterit

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Ryhmän johtajan, eli juuri heraldin, champan tai jonkun muun johtavan demonin pää. Eli olit oikeassa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
veltzu

Viesti Kirjoittaja veltzu »

Jos se kerran on herald, voiko sitä käyttää hq:na kun codexissahan näkyy että on sellanen hq kuin Herald Of Khorne?
Viimeksi muokannut veltzu, Su 22.03.2009 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä vihaan tauta... VERISESTI!
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ei ole määritty mitä se edustaa, eli voi käyttää joko Heraldina tai yksikön johtajana, tai vaikka spawnina jos niin haluat. Tärkein on että sekä sinä että vastustajasi tietää mitä se edustaa jokaisessa pelissä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Noissa bokseissa on käytännössä FB command group, joka kääntyy 40klle niin että siellä on icon of chaos, instrument of chaos ja fury of khorne.
Mutta kyllä siitä heraldinkin saa toki aikaiseksi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”