Harrastuksen aloittamisen kanssa tuli emmittyä jonkin aikaa, koska en osannut kuvitella, millaista puuhaa maalaaminen on. Sitten tuli päätettyä, että ainoa tapa edetä on kääriä hihat ja ottaa pensseli karvaiseen kouraan. :) Kävin torstaina kaupassa ostamassa tarvikkeita (figuiksi päätyivät Kaaoksen ritarit, kuten tässä jo kerroin), jotta voisi askarrella viikonloppuna. Harmittaa hieman, että tyydyin vain boksin takakannen listaamiin väreihin - Kaaokseen olisi sopinut paljon paremmin käyttää punaista kultaisen sijaan tai ainakin kultaan sekoitettuna. Täytyy taas käydä ostoksilla pian.
Maalattiin tyttöystävän kanssa kumpikin yksi ritari. Aikaa kului niin lauantaita kuin sunnuntaitakin, muttei tehnyt mieli pitää kiirettä, kun puuha oli niin mukavaa! Toivottavasti aloittelijan väistämättömät virheet eivät pomppaa kovin herkästi silmille. Kokonaisuuteen olen tyytyväinen. Minä maalasin tämän ja hän tämän.
Ensimmäinen miniatyyrini (WoC)
Re: Ensimmäinen miniatyyrini (WoC)
Moro!
Hyvin ovat pariskunnan maalit pysyneet paikoillaan ja ritarit näyttävät olevan valmiita pelipöydälle :D Hyvä aloitus harrastukseen!
Hyvin ovat pariskunnan maalit pysyneet paikoillaan ja ritarit näyttävät olevan valmiita pelipöydälle :D Hyvä aloitus harrastukseen!
Hienoja olet mutta jos parantaa haluat niin kokeile noihin metalli osiin washia. joka tarkoittaa siis sitä että käytät tosi vähän maalia ja aljon vettä jolloin maali menee pikku rakosiin ja reuniin. se tuo varjoja metalliin ja saa sen näyttämään aidommalta. Pelikentälle menevät tuollaisenaan
- Da Arskour
Tosi hyviä aloitusfiguiksi,värit paikoillaan ja varmasti hienompia kuin minun aloitusfiguni
Rune kirjoitti:LOOK AT 'DA
PUMBAAA!!!
Th3_Dog kirjoitti: Kohta tulis kuiteski joku
The Wood Elf Spotter Dude with Bin0cularz ja kaikki Wood Elffit hittais 2+ ja Wound Charttii +1.
Ensimmäiseksi luulin että otsikko "Ensimmäinen Miniatyyri" sisältäisi enamel maaleilla värjättyjä fb örkkejä joilla on käsi liimattu väärinpäin mutta onnekseni huomasin että nuohan ovat varsin hienoja. Voisit vain lisätä muitakin värejä.
Reilukerho kokoontuu nyt siis täällä. Minun ensifiguni olivat melkein sitä käsiväärinpäin tasoa ja nyt puolenvuoden harjoittelun jälkeen vain hitusen parempia kuin nuo. Olet kyllä hienosti jaksanut maalata jokaisen yksityiskohdan ja vieläpä ei paksusti joka yleensä paistaa ekoista figuista.
Tilastot -09 40k____Feel no pain eh?_
w:11 D:2 L:7___You`ll feel this one matey_
Myydään SM ja Tyranideja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=85112
w:11 D:2 L:7___You`ll feel this one matey_
Myydään SM ja Tyranideja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=85112