Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Jos washaat hailaittien jälkeen, tulee sellanen kivan tasanen kontrasti siihen maalattuun osaan.. Ellei ole hirvittävän suuri kirkkausero maaleilla.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Seuraa pari kysymystä:
-Millä maalilla mahdollisesti olette highlightaillut Khemri Brownia ja todennut sen toimivaksi
-Onko Catachan Greenin korostaminen Camo Greenillä liian räikeätä, pitäisikö hieman tummentaa
-Onko jo jollekin selvinnyt, että yritän saada highlightejä IG:n Cadia-teemalle
-Jos on (tai ei) niin sopiiko edelliset maalit hyvin kyseisten typpien vaatteisiin
-Kuka joi aamukahvini
-Millä maalilla mahdollisesti olette highlightaillut Khemri Brownia ja todennut sen toimivaksi
-Onko Catachan Greenin korostaminen Camo Greenillä liian räikeätä, pitäisikö hieman tummentaa
-Jos on (tai ei) niin sopiiko edelliset maalit hyvin kyseisten typpien vaatteisiin
-Kuka joi aamukahvini
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Mitä niin ihmeellistä siinä highlightauksessa on?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Olipa kumma kysymys. Se on yksi vaihe miniatyyrin maalaamista. Voisi kysyä, että mitä ihmeellistä on käyttää eri värejä. Kun katsoo vaikka galtsun parhaita töitä, niin se jutut, mitkä saa miniatyyrin näyttämään tosi hienolta on siis maalattu siihen miniatyyrin mintaan. Ei ne muodot korostu millään taikakonstilla valokuvattaessa. Toisin sanoen, jos ei korosta pintoja ja varjosta syvennyksiä, miniatyyri on ns. flätti. Se flättiys maalataan pois miniatyyristä esimerkiksi käyttämällä mainittua "hailaittausta" yhtenä tekniikkana.
Luumumehu on soturien juomaa
Minä en ainakaan pidä highlightauksesta. Washaus menettelee (Eikä sekään aina ole hyvä).
Tässä minun mielipiteeni.
lolwat? Siis sun mielestäsi se, että napissa on flatit värit näyttää yleisesti ottaen paremmalta kuin se, että sille on tehty jotain muutakin kuin sudittu perusvärit 10 minuutissa?aatami kirjoitti:Minä en ainakaan pidä highlightauksesta. Washaus menettelee (Eikä sekään aina ole hyvä).
En tarkoittanut myöskään tuota. Minun mielestäni se näyttää paremmalta, että on sudittu värejä niin että figu näyttää hienolta, kuin niin, että suditaan perusvärit 10 minuutissa ja sitten pistetään joihinkin kohtiin rantuja vaaleammalla sävyllä...Drakthar kirjoitti:lolwat? Siis sun mielestäsi se, että napissa on flatit värit näyttää yleisesti ottaen paremmalta kuin se, että sille on tehty jotain muutakin kuin sudittu perusvärit 10 minuutissa?aatami kirjoitti:Minä en ainakaan pidä highlightauksesta. Washaus menettelee (Eikä sekään aina ole hyvä).
- Hammerheart
Olet siis aidosti sitä mieltä että tämä:aatami kirjoitti:En tarkoittanut myöskään tuota. Minun mielestäni se näyttää paremmalta, että on sudittu värejä niin että figu näyttää hienolta, kuin niin, että suditaan perusvärit 10 minuutissa ja sitten pistetään joihinkin kohtiin rantuja vaaleammalla sävyllä...

näyttää paremmalta kuin tämä:

No, kukin taaplaa tyylillään.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
En :O, en ole ikinä nähnyt tuon näköisiä highlightejä... Luulin että highlightit olivat sellaisia vaaleita viivoja jota laitettiin niveliin ja lippujen reunoihin. Noh, jokainen oppii ajallaan.Hammerheart kirjoitti:Olet siis aidosti sitä mieltä että tämä:aatami kirjoitti:En tarkoittanut myöskään tuota. Minun mielestäni se näyttää paremmalta, että on sudittu värejä niin että figu näyttää hienolta, kuin niin, että suditaan perusvärit 10 minuutissa ja sitten pistetään joihinkin kohtiin rantuja vaaleammalla sävyllä...
Kuva
näyttää paremmalta kuin tämä:
Kuva
No, kukin taaplaa tyylillään.
Mutta nuohan ovat sitä :)
Se että joku räpeltää rumasti ja sanoo sitä jollain nimellä, ei tarkoita samaa kuin se asia oikeasti.
Se että joku räpeltää rumasti ja sanoo sitä jollain nimellä, ei tarkoita samaa kuin se asia oikeasti.
- Hammerheart
Ah, joo, nämä "extreme edgaukset", jotka siis ovat paksuja vaaleita viivoja kaikkien pintojen reunoilla. Joo, niitä en oikein ymmärrä itsekään, mutta kovin ovat nykyään suosittuja.aatami kirjoitti:En :O, en ole ikinä nähnyt tuon näköisiä highlightejä... Luulin että highlightit olivat sellaisia vaaleita viivoja jota laitettiin niveliin ja lippujen reunoihin. Noh, jokainen oppii ajallaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kehittymättömän lapsen mielen on helpompi ymmärtää äärimmäisyyksiä. Aivot kyllä harjaantuvat erottamaan hienosyisempiä vivahteita, kun ihminen kasvaa. Koska figuja myydään edesvastuuttomasti pikkulapsille, niin tottahan seuraukset näkyvät ja sitten myöhemmin luullaan kaikkea hassua ;) Minäkin luulin ihan pienenä, että kommonisti tarkottaa ihmissyöjää.
Saisko vastausta noihin aiempiin kysymyksiin. Toistan vielä itseäni
Nazgúl kirjoitti:Seuraa pari kysymystä:
-Kuka joi aamukahvini
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Camo greenillä itse korostaisin catatchania, jos on liian kirkasta niin sekottaa vähän keskenään niitä. Vaaleanruskeisiin Cadiakankaisiin käyttäisin: Dark flesh --> Graveyard Earth --> Kommando Khaki
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
http://www.boostep.fi/product_info.php? ... ts_id=5421 Onko tämä minkä kokoinen? Isompi kuin 40k dredi vai pienempi?
Tulee 40mm basella (kuulemma), eli silloin se olisi varmaan vähän pienempi kuin normi dredi (wanha dredi olis varmaan about saman kokoinen). Niin ja kiitos vaan vinkistä, taidanpa koittaa miten tuo sopii yhteen taukkien rinnalle ;)Geratsu kirjoitti:http://www.boostep.fi/product_info.php? ... ts_id=5421 Onko tämä minkä kokoinen? Isompi kuin 40k dredi vai pienempi?
- P. Ruuhijärvi
Mielikuvitustakin voi käyttää. Ennen korostuksia pistetyllä washilla alkuperäisestä väristä tulee sävytettyä, ja korostukset maalautuvat tavallisesti. Korostusten jälkeen washi sävyttää niin alkuperäisen värin kuin korostuksenkin (Suositeltava tapa).Drakojan kirjoitti: Mitä eroa on lopputuloksilla, jos washaa hailaittien jälkeen tai niitä ennen. Tai vaikka kummatkin?
Edit: Oho, myöhästynyt posti. Mozilla ei nyt toimi kunnolla. Elkää välittäkö viestistäni.
Viimeksi muokannut P. Ruuhijärvi, La 28.03.2009 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Itse ajattelin konvata siitä kaaos dredin :)Alacryst kirjoitti:Tulee 40mm basella (kuulemma), eli silloin se olisi varmaan vähän pienempi kuin normi dredi (wanha dredi olis varmaan about saman kokoinen). Niin ja kiitos vaan vinkistä, taidanpa koittaa miten tuo sopii yhteen taukkien rinnalle ;)Geratsu kirjoitti:http://www.boostep.fi/product_info.php? ... ts_id=5421 Onko tämä minkä kokoinen? Isompi kuin 40k dredi vai pienempi?
-
Wahtisaari
Itse en Catachania korostaisi camolla, vaan sekottaisin catachania bleached bone:n sillä suhteella mikä näyttää hyvältä.Nazgúl kirjoitti:Saisko vastausta noihin aiempiin kysymyksiin. Toistan vielä itseäni
-Kuka joi aamukahvini
Indeed...
Camo greeniä käytän itse ja niin käyttävät GW:n pojatkin, mutta sitä on syytä sekoittaa 1:1 catachan greeniin. Eli puolet ja puolet toisin sanoen. Jos ei korostu mielestäsi tarpeeksi, maalaa extreme highlightit, mutta käytä veteen ohennettua maalia (kuivuu läpikuultavammaksi). Saat aika helpolla (3 kerrosta maalia) tyylikkäät haarniskat.Wahtisaari kirjoitti:Itse en Catachania korostaisi camolla, vaan sekottaisin catachania bleached bone:n sillä suhteella mikä näyttää hyvältä.Nazgúl kirjoitti:Saisko vastausta noihin aiempiin kysymyksiin. Toistan vielä itseäni
-Kuka joi aamukahvini