Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Onko olemassa savageorc bigbossia? Vai pitääkö se konvertoida? Pitääkö myös goblin ja ngoblin bigbossit konvertoida? En ole nähnyt niitä blistereissä olen vain nähnyt orc bigbossin sekä black orc bigbossin (vaikka se onkin Grimgor :twisted: ).
Ei tietenkään saa. Helsinki on paljon isompi kaupunki ja sieltä edellä mainitut figut loppuvat, mutta koska niitä toimitetaan Joensuuhun, eikä kukaan osta, on sinun nyt pakattava matkalaukkusi, asteltava junaan ja tehtävä iso Waaagh Joensuuhun.
Jos vaikka Fantasiapelien sivuille etsiytyisit tai kävisit itse liikkeessä.
[/url]
Notre Damen Kaulankatkoja kirjoitti:Onko olemassa savageorc bigbossia? Vai pitääkö se konvertoida? Pitääkö myös goblin ja ngoblin bigbossit konvertoida? En ole nähnyt niitä blistereissä olen vain nähnyt orc bigbossin sekä black orc bigbossin (vaikka se onkin Grimgor :twisted: ).
Oulun fantsussa ainakin on savage orc big boss, molempien goblinien big bossit ja orc big boss. Mutta black orc big bossia ei vain näy(tai onhan se voinut tullakkin sillä en ole käynyt fantsussa pitkään aikaan).
Jypermään! kirjoitti:Joensuun Fantsusta ainakin saa kaikkia mainitsemiasi figuja.
Saako sieltä orc big bossin? Itse kun kävin ei ollut,eikä sen nettisivuillakaan.
Vielä yksi OF kysymys:Asutko Joensuussa?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.