Chaos Daemons 500pt ASAP

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Daemen
Viesti:

Chaos Daemons 500pt ASAP

Viesti Kirjoittaja Daemen »

Matsi olisi tänä viikonloppuna melko monipuolisia armeijoita vastaan, kyseessä perusnewbiefirstround.
Tällä hetkellä löytyy keeper of secrets, screamers (5) ja daemonettes (10), sekä rahaa riittää toivon mukaan yhteen 20 euron settiin. Mitä kannattaisi ottaa mukaan (aiemmat jotain 360pt)?

Peli on tulossa HYVIN pian, joten olisin kiitollinen, jos tulisi mahd. nopeasti ehdotuksia.
aatuz

Re: Chaos Daemons 500pt ASAP

Viesti Kirjoittaja aatuz »

Hey terho,nurgleni sinut syö.
Daemen
Viesti:

aatuz kirjoitti:Hey terho,nurgleni sinut syö.
Hahaha! Ensimmäisen minuutin jälkeen nurglesi potkaisee tyhjää sen verran lujaa ettei mikään soseutettua kiinteämpi mene ruokavalioon >:}
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Tulet ainakin kaipaamaan toisen Troop choicen, joten kannattaa miettiä toisen Daemonettes lootan, Plaguebearereitä, Bloodlettereitä tai Horroreita. Näistä Daemonetit ja Letterit voit saada sen 20€ setelin kanssa. Vasta sitten sinulla on laillinen lista...

PS. Ei "sisäpiiri juttuja" tänne Vasaraan. Tämä ei ole chattisivusto, vaan keskustelusivusto. Eli moisia viestejä jatkossa YV:n kautta.
Daemen
Viesti:

Samsson kirjoitti:Tulet ainakin kaipaamaan toisen Troop choicen, joten kannattaa miettiä toisen Daemonettes lootan, Plaguebearereitä, Bloodlettereitä tai Horroreita. Näistä Daemonetit ja Letterit voit saada sen 20€ setelin kanssa. Vasta sitten sinulla on laillinen lista...

PS. Ei "sisäpiiri juttuja" tänne Vasaraan. Tämä ei ole chattisivusto, vaan keskustelusivusto. Eli moisia viestejä jatkossa YV:n kautta.
Kuinkakohan 5 horroria (mitkä konfasin) toimii `nettien w/ instru + keeper w/u-might pienpelissä supp., löytyykö käyttöä vaiko vaihdanko bearereihin suosiolla?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Daemen kirjoitti:Kuinkakohan 5 horroria (mitkä konfasin) toimii `nettien w/ instru + keeper w/u-might pienpelissä supp., löytyykö käyttöä vaiko vaihdanko bearereihin suosiolla?
Horrorit toimii aina, boltti mukaan ja menoksi.
Ota tosin suosiolla daemoneteilta instrumentti, ne ei tee sillä käytännössä mitään.
Tulet ainakin kaipaamaan toisen Troop choicen, joten kannattaa miettiä toisen Daemonettes lootan, Plaguebearereitä, Bloodlettereitä tai Horroreita. Näistä Daemonetit ja Letterit voit saada sen 20€ setelin kanssa. Vasta sitten sinulla on laillinen lista...
Kaikki trooppilootat maksaa saman verran :) Ja kaikista niistä saa laillisen yksikön aikaiseksi, vaikka plaguet ja horrorit ovat kyllä vain 5 nappia kun ovat metallia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Nojoo, maksaa saman verran mutta kuka laskee 5 beareriä kokonaiseksi unitiksi?! :)
Eli käytännössä maksaa se yksikkö rahassa paljon enemmän.
Deetwo

Samsson kirjoitti:Nojoo, maksaa saman verran mutta kuka laskee 5 beareriä kokonaiseksi unitiksi?! :)
Minä.
5 Plaguebeareria ei ole missään nimessä kovin pelottava yksikkö mitään vastaan, mutta laitappa objektiiville raunioon ja maihin niin saa niihin tulta upottaa että mihinkään sieltä lähtevät.

5 horroria taas omistaa 15x s4 kutia 18" kantamalla.. :)
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Deetwo kirjoitti:
Samsson kirjoitti:Nojoo, maksaa saman verran mutta kuka laskee 5 beareriä kokonaiseksi unitiksi?! :)
Minä.
5 Plaguebeareria ei ole missään nimessä kovin pelottava yksikkö mitään vastaan, mutta laitappa objektiiville raunioon ja maihin niin saa niihin tulta upottaa että mihinkään sieltä lähtevät.

5 horroria taas omistaa 15x s4 kutia 18" kantamalla.. :)
Jeps näin pieneen peliin en kyllä itsekkään bearereja ottaisi... Mutta esim horrorien ampuessa mariineja 7,5 osuu, 3,7 woundaa eli about 1,6 mariinia kuolee :) Enemmän porukkaa tarvitsee tälläinen... 8 tai 10 on hyvä, mutta tuolla budjetilla kyllä tuo vissiikin käy. Boltti itseäni arvelluttaa aika paljon... Itse en ole käyttänyt koska 1 bs3 exorcist missile ei vain vakuuta 3 s4 ammukseen verrattuna. Mieluummin heraldeille boltteja...
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Deetwo

samppuliini kirjoitti:Jeps näin pieneen peliin en kyllä itsekkään bearereja ottaisi... Mutta esim horrorien ampuessa mariineja 7,5 osuu, 3,7 woundaa eli about 1,6 mariinia kuolee :) Enemmän porukkaa tarvitsee tälläinen... 8 tai 10 on hyvä, mutta tuolla budjetilla kyllä tuo vissiikin käy. Boltti itseäni arvelluttaa aika paljon... Itse en ole käyttänyt koska 1 bs3 exorcist missile ei vain vakuuta 3 s4 ammukseen verrattuna. Mieluummin heraldeille boltteja...
Plaguet tosiaan kyllä vaatii vähän isompia listoja :)
Lähinnä se boltin etu on siinä että se on horroreille erittäin halpa. Osuu jokatoisella silti ja s8 ap1 kuti kyllä tiputtaa kevyitä vehiclejä tarvittaessa aika tehokkaasti. Varsin kätevä jos listassa ei ole muuta millä saisi vehicleä hajotettua kantamalta, etenkin ensimmäisellä vuorolla kun ei voi edes assaulttaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”