Kai se sitten sopii, olin tosi tapani mukaan taas ihan perillä asiosta :), aloitetaan joskus 2 aikaan vai ?space marien kirjoitti:Me sovittiin 6000 ja 6k tulee.Mitä tapahtui? ensin kävi kaikille,nyt ei?Mr.Jargler kirjoitti:4000p peli on parempi.
Muuten tulee omasta armeijasta semmonen että on kaikki figut mitä on.
40k pelikavereita kuopioon?
Re: 40k pelikavereita kuopioon?
- Khorne Marien
ennen jos mahdollista.Paistikas kirjoitti:Kai se sitten sopii, olin tosi tapani mukaan taas ihan perillä asiosta :), aloitetaan joskus 2 aikaan vai ?space marien kirjoitti:Me sovittiin 6000 ja 6k tulee.Mitä tapahtui? ensin kävi kaikille,nyt ei?Mr.Jargler kirjoitti:4000p peli on parempi.
Muuten tulee omasta armeijasta semmonen että on kaikki figut mitä on.
Huhhuh, että osas olla kyllä tiukkka peli joka tosin päättyi meidän todella tiukkaan voittoon :), mutta kiitos kaikille osallistuneille.
- Khorne Marien
Kiitos sanoin. Joku kerta uusiksi?Paistikas kirjoitti:Huhhuh, että osas olla kyllä tiukkka peli joka tosin päättyi meidän todella tiukkaan voittoon :), mutta kiitos kaikille osallistuneille.
Noh, oliko tilaa kaikille napeille, vai pienensittekö pelin kokoa?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Khorne Marien
oli tilaa tosin tuli napeille "hieman" ahdasta. No ei nyt liian paljon, esim. parilla viimeisellä vuorolla oli aika vähän ukkoja jäljellä...aatami kirjoitti:Noh, oliko tilaa kaikille napeille, vai pienensittekö pelin kokoa?
Lysanderi(Manus DarkMar) tappoi termis tiiminsä kanssa marine ja IG ryhmän, sekä chimeran tai leman russin(kumpiko se oli?). =)
-
Captain-Jake
Russi oli. Mutta kharn pisti paremmaksi 4ryhmää ig:tä(pari bersua avusti kyl) ja russin, edellä mainittuja lukuunottamatta yksin. Se kyllä suoritti ihan kiitettävästi. Mut hauskaa oli, uusiks taas joskus.space marien kirjoitti:oli tilaa tosin tuli napeille "hieman" ahdasta. No ei nyt liian paljon, esim. parilla viimeisellä vuorolla oli aika vähän ukkoja jäljellä...aatami kirjoitti:Noh, oliko tilaa kaikille napeille, vai pienensittekö pelin kokoa?
Lysanderi(Manus DarkMar) tappoi termis tiiminsä kanssa marine ja IG ryhmän, sekä chimeran tai leman russin(kumpiko se oli?). =)
-
Mr.Jargler
Niin,libraarian tuhos lantikan vortexilla.
Harmi kun reservit tulivat vasta vuorolla 5,paitsi ne huijari sentinelit.
Harmi kun reservit tulivat vasta vuorolla 5,paitsi ne huijari sentinelit.
...And They shall know NO fear...
- Khorne Marien
Miten niin huijari sentinelit?Mr.Jargler kirjoitti:huijari sentinelit.
-
Mr.Jargler
Kun kaikki muut reservit tulivat vuorolla 5 mutta sentineli tuli jo nelos vuorolla.
Moniko piäsis perjantaina pelailemaan, ois nimittäin ihan mukava pelata taas joku isomman (tai vaikka pienemmän) kokoinen porukalla (tai sitten vaikka kahestaan) jos ei saada 4:ää ?
~Juho
~Juho
-
Mr.Jargler
Mie piäsen ainaskin-
Edittiä: Minne sitten mennäänkään
Lisää edittiä:Mielummin teille.
Edittiä: Minne sitten mennäänkään
Lisää edittiä:Mielummin teille.
Viimeksi muokannut Mr.Jargler, To 02.04.2009 14:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Niin tai sitten jos ei pelattas fantasiapeleillä vaan meillä ? Saatas ainaski porukka kasaan.Mr.Jargler kirjoitti:Mie piäsen ainaskin.
- Khorne Marien
Pääsisin ehkä. Voisko kaverikin tulla pelaamaan mun kanssa mun marineilla?
Hmm, pitää katella kun ei välttämättä hirmu lössiä viittis meille tuoda, mut katellaan.space marien kirjoitti:Pääsisin ehkä. Voisko kaverikin tulla pelaamaan mun kanssa mun marineilla?
Haluaisin joskus nähdä miten IG toimii, se kun taitaa olla se minun 40K armeija jonka aloitan :D. Sitten joskus faban jälkeen.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Meinasin kyll varmaan pelata örkeillä :), mut katellaan..aatami kirjoitti:Haluaisin joskus nähdä miten IG toimii, se kun taitaa olla se minun 40K armeija jonka aloitan :D. Sitten joskus faban jälkeen.
- Khorne Marien
Eikös me pelata teillä? Tuleeko aatami muka sinne? En ole varma siitä huomisesta. Moneltako aloiteltas?Paistikas kirjoitti:Meinasin kyll varmaan pelata örkeillä :), mut katellaan..aatami kirjoitti:Haluaisin joskus nähdä miten IG toimii, se kun taitaa olla se minun 40K armeija jonka aloitan :D. Sitten joskus faban jälkeen.
Onko fantsu siis varattu perjantaina?
Viimeksi muokannut Khorne Marien, To 02.04.2009 17:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mää pääsen vast kahelt. että monta pistettä pelaaja?????
Mistä koko sota johtuu?
Kaapelikala kirjoitti: Tyranidit: Syö kaikki, koska om nom nom nom.
A1: Mun käsityksen mukaan meilläspace marien kirjoitti:Eikös me pelata teillä? Tuleeko aatami muka sinne? En ole varma siitä huomisesta. Moneltako aloiteltas?Paistikas kirjoitti:Meinasin kyll varmaan pelata örkeillä :), mut katellaan..aatami kirjoitti:Haluaisin joskus nähdä miten IG toimii, se kun taitaa olla se minun 40K armeija jonka aloitan :D. Sitten joskus faban jälkeen.
Onko fantsu siis varattu perjantaina?
A2: Mieluiten en ottas ylimäärästä porukkaa meillä hyrrää
A3. Joskus 3 aikoihin ?
A4. En tiedä, Ei kai ?
Q1: Niin ja montako ois tulossa ? Jos sama porukka mikä viime kerralla paitti että Riku tulis vielä lisävahvistukseks.
Q2: Niin ja tosiaan montako pistettä ? 3000 pistettä per puoli ?