Blood Angels 1500p
Blood Angels 1500p
Moi
Rupesin pitkästä aikaa laskeskelemaan listaa 40k:n viidenteen laitokseen, ja tällainen BA-kyhäelmä tuli paperille:
HQ: Chaplain (1#, 125 Pts)
1 Jump Pack [20] Pts
1 Melta Bombs [5] Pts
Death Company (10#, 200 Pts)
10 Death Company @ 200 Pts
Elite: Veteran Assault Squad (7#, 235 Pts)
7 Veteran Assault Squad @ 225 Pts
Power Fist (x1), Meltagun (x1)
Elite: Veteran Assault Squad (6#, 195 Pts)
6 Veteran Assault Squad @ 195 Pts
Meltagun (x2)
Meltagun (x2)
Troops: Assault Squad (10#, 275 Pts)
9 Assault Squad @ 275 Pts
1 Sergeant @ [53] Pts
Power Fist
1 Sergeant @ [53] Pts
Power Fist
Total Roster Cost: 1500
Tasan 50 mariinia hyppyrepuilla. Taktiikkana rakuunatyyliin "hakkaa päälle" ja toivotaan ettei vastustajalta löydy tarpeeksi tykkejä nappien poispyyhkimiseen.
Ideoita hiomisen suhteen?
Rupesin pitkästä aikaa laskeskelemaan listaa 40k:n viidenteen laitokseen, ja tällainen BA-kyhäelmä tuli paperille:
1 Jump Pack [20] Pts
1 Melta Bombs [5] Pts
Meltagun (x2)
Meltagun (x2)
1 Sergeant @ [53] Pts
Power Fist
1 Sergeant @ [53] Pts
Power Fist
Tasan 50 mariinia hyppyrepuilla. Taktiikkana rakuunatyyliin "hakkaa päälle" ja toivotaan ettei vastustajalta löydy tarpeeksi tykkejä nappien poispyyhkimiseen.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Re: Blood Angels 1500p
Ootko kattonut tonne Danten ja Corbulon suuntaan kuinka kilipäisiä abilityjä ne antaa koko armeijalle? Ongelma onkin enää se hinta, 1500 pisteen pelissä se on aika paljon. Mutta 1750 pisteessä saisi vaikka näin:
-Dante 200
-Corbulo 100
-Death Company(7), jump packs 35
-Veteran Assault Squad(5), 2 meltaguns 170
-Assault Squad(10), power fist 275
-Assault Squad(10) 250
-Assault Squad(10) 250
-Tactical Squad(5), meltagun, melta-bombs 130
1750. Poistamalla Tacticalit ja puolikkaan Assault Squadin pääsisi 1505 pisteeseen, sit vielä jotain pois? Mitä mieltä?
-Dante 200
-Corbulo 100
-Death Company(7), jump packs 35
-Assault Squad(10), power fist 275
-Assault Squad(10) 250
-Assault Squad(10) 250
-Tactical Squad(5), meltagun, melta-bombs 130
1750. Poistamalla Tacticalit ja puolikkaan Assault Squadin pääsisi 1505 pisteeseen, sit vielä jotain pois? Mitä mieltä?
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Eikö Corbuloa ärsytä pölyn nieleminen kun kaikilla muilla on hyppyreput?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Corbulo voi toki juosta perässä ja jaella kavereille furious chargea, riittää kuitenkin että se on 12" päässä vuoron alussa... Eihän tuo itse mies oikein mitään osaa.Abu kirjoitti:Eikö Corbuloa ärsytä pölyn nieleminen kun kaikilla muilla on hyppyreput?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
1750 listalla voi aloittaa Tacticaleista ja juosta hyppijöiden perässä. Sit kun on aika chargata niin jättää vaan jump packereista "hännän" minne se liittyy ja pääsee eteenpäin näiden assault- ja pile-in-/massacre-liikkeellä. Näin yrittäisin. Ilman Tacticaleja täytyy häntäily aloittaa jo ekalla vuorolla: jump packerit liikkuu -> Corbulo joinii häntään -> ryhmä, josta Corbulo aloitti, liikkuu -> kaikki juoksee. Seuraavalla vuorolla ryhmän vaihto.Deetwo kirjoitti:Corbulo voi toki juosta perässä ja jaella kavereille furious chargea, riittää kuitenkin että se on 12" päässä vuoron alussa... Eihän tuo itse mies oikein mitään osaa.Abu kirjoitti:Eikö Corbuloa ärsytä pölyn nieleminen kun kaikilla muilla on hyppyreput?
Lisäbonuksena ei tarvitse kappalaista pitämään Death Companya aisoissa.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Mun huomio on että ilman autoja tai Mephistoa (Hood) niin Chaos spammi (oblit + Slaanesh DP) on murhaa jalkaväki/jump pack armeijoille. Sen takia Mephisto on minun listoissa mukana. Yleensä myös suht paljon autoja mukana. Toinen hyvä ja halvempi tapa saada hood mukaan armeijalle olisi Inqvisitor Lordi.
- Tapio
- Tapio
- Isä_Aurinkoinen
Ensimmäisenä huomasin, että aika ilkeen mobiili joukko näyttääs olevan.Abu kirjoitti:Moi
1 Jump Pack [20] Pts
1 Melta Bombs [5] Pts
Meltagun (x2)
Meltagun (x2)
1 Sergeant @ [53] Pts
Power Fist
1 Sergeant @ [53] Pts
Power Fist
Siitä kun tokenin, huomasin ettei oikein ole tankin tappajia. Melta bombzoreita ei hirveesti näy. No, fistiä puskee joka nurkasta kyllä.
Ilkeen näkönen joukko, ei voi muuta sanoa.
There is only one constant in life, and that's change.
Always seek to improvise, improve and adapt.
Always seek to improvise, improve and adapt.
Kuten Kwazky sanoi, ota Mephisto mukaan. Mephisto on aika kova lyömään ja tarjoaa arvokkaan unlimited range psychic hoodin. Nykyiset psychic powerit ovat aika lailla peliin vaikuttavia juttuja ja jo se, että saat vastustajan hiukan ehkä muuttamaan peliä sen varjolla, että niiden taiat ei toimi on jo kovin arvokasta. Puhumattakaan siitä, että saat ne nullifoitua. Lashit vetää tuota nykyistä listaa hanuriin todella pahasti ja seer council hoiteleminen ilman fortunea on huomattavasti miellyttävämpää puuhaa.
Jos Mephistoon on vaikea löytää pisteitä niin sitten varmaan Heavy Bolter Inquisitor porukka tai Brother-captain olisi hyvä lisä.
Jos Mephistoon on vaikea löytää pisteitä niin sitten varmaan Heavy Bolter Inquisitor porukka tai Brother-captain olisi hyvä lisä.
Kiitos vinkeistä!
Tällaisen 1500 pinnan listan keräilin kasaan kommenttien pohjalta. Ajoneuvot puuttuvat lähinnä siksi, että tykkäisin kokeilla pelkästään jalkaisin kulkevaa listaa. Pitää testailla ja katsoa onko näistä sitten mihinkään.
-Mephiston 225
-Corbulo 100
-Death Company (7), jump packs 65
-Assault Squad(10), melta bombs 255
-Assault Squad(10) 250
-Assault Squad (5) 140
-Tactical Squad (5), meltagun 125
=1500
Pääluku edelleen 49, ja Mephistonin ja DC:n pitäisi aiheuttaa käsikähmässä sen verran vahinkoa, ettei assault squadeiden power fistejä jää ikävä... luulisin.
Tällaisen 1500 pinnan listan keräilin kasaan kommenttien pohjalta. Ajoneuvot puuttuvat lähinnä siksi, että tykkäisin kokeilla pelkästään jalkaisin kulkevaa listaa. Pitää testailla ja katsoa onko näistä sitten mihinkään.
-Mephiston 225
-Corbulo 100
-Death Company (7), jump packs 65
-Assault Squad(10), melta bombs 255
-Assault Squad(10) 250
-Assault Squad (5) 140
-Tactical Squad (5), meltagun 125
=1500
Pääluku edelleen 49, ja Mephistonin ja DC:n pitäisi aiheuttaa käsikähmässä sen verran vahinkoa, ettei assault squadeiden power fistejä jää ikävä... luulisin.