Elikä ostin käytettynä Zombie dragonin jota haluan vähän ehostaa vielä. En kokonaan ala maalaamaan, mutta kun sen nahka on kokonaan musta ja siinä on sellaisia suomuja, niin aattelin että ne suomut voisin kyllä highlightaa. Millä on hyvä highlightaa mustaa väriä? Loharihan on siis mustasta loharista sellainen zombie versio.
Sit aion kyllä heittää vähän devlan mud washia loharin vaaleimmille osille (kuten sarvet, suolet, kylkiluut), mutta millä saisin ne mustassa nahkassa olevat suomut kivasti näkyviin?
Siivet on loharilla kanssa vaan pitkälti mustat. Mitä niihin vois heittää?
thanks.
Millä highlightaisin VC zombie dragonin...
Re: Millä highlightaisin VC zombie dragonin...
Jos haluaa saada kiillon tuntua, niin voisi kokeilla erittäin vaalean harmaan/valkoisen highlightauksen toimivuutta. Siipiin sitten harmaan sävyä tuomaan mattapinnan tuntua. Tälläisiä itse ehdottaisin, mutta lopputuloksenhan näkee vasta kokeilemalla.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
Yeah, harmaa toimii hyvin. Kannattaa kokeilla myös sinisellä tai vihreällä highlightilla.
Jeps, musta on aika hankala väri, vaikea saada mitenkään hyvän näköiseksi, vältän mustaa itse loppuun asti. Mutta tummahkolla vihreällä voisi tulla ihan vinkeän näköinen, kuten barnabas jo ehdottikin.
-
Captain-Jake
Itse olen tau armeijan mustien osien highlightit tehnyt tumman harmaalla. Sitä ei valmiina löydy, ainakaan fantsusta, mutta codex greyhin sekoitin chaos blackia niin kauan, että tuli hyvää. Kuvaa ei valitettavasti ole. Mutta kannattaa kokeilla.