"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Viidakko-maastoa.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Quarter

Viidakko-maastoa.

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Terve !
Sainpahan käsiini hieman levyä joten tuli aatteeksi tehdä viidakko-maastoa. Nyt ongelmanani olisi toteutus, kertokaahan hyviä ideoita.
Chili

Re: Viidakko-maastoa.

Viesti Kirjoittaja Chili »

ostat gw:N 40k puita
Google kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskus
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Akvaariokaupasta tai jostain voi löytyä hyviä tekokasveja. Pitkään ollut mielessä tuollaisia etsiä jostain, mutta en ole itse saanut aikaiseksi.
Miau.
Ballet

Viesti Kirjoittaja Ballet »

Taulusientä ja väriä lantraamalla vedellä saa hyvää foliagea.
You name it we flame it! xD
Alacryst

Viesti Kirjoittaja Alacryst »

Jos jaksaa väkertää, niin rautalangasta saa myös tehtyä hienoja puita. Lehdet niille voi sitten leikata vaikka suihkuverhosta. Pari isoa lehteä per puu niin näyttää jo hyvältä. Matti Niemelän tekemän artikkelin mukaan (vapaasti soveltaen) askartelemalla ei varmaan voi mennä kovin paljon pieleen.

Mitä muuta olet ajatellut laittaa viidakkoon, kuin pelkästään kasvillisuutta? Kyllähän tuollainenkin maasto toimii, mutta yksitoikkoisuus saattaa alkaa helposti ahistamaan. Mieleen tulee muutamia maastonkappaleita, millä voisi luoda monipuolisuutta; umpeen kasvanut tarkkailupiste tai vastaava (imperiaalin hylkäämä), alkukantaisen kulttuurin rauniot (patsaita ja monumentteja), joet ja purot. Kraatterit toimii tietty kaikissa maastoissa.
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kiitän näistä.
Ja ideana juuri jtn alkuperäiskansan vuonna nakki ja muusi rakenettuja raunioita monumenttejä.
Myöskin juuri jtn puroa tai vastaavaa mahdollisesti.
En olekkaan tuota kukkakauppaa tai vastaavaa keksinyt.
Q kuittaa.
happalne

Viesti Kirjoittaja happalne »

Pastic crdista saa myös väkerrettyä ihan hyvännäköisiä lehtiä.

PaLL0
Finlandiaperkele

Viesti Kirjoittaja Finlandiaperkele »

Suosittelen lämpimästi ostamaan muovi-koristekukkasia plantagenista, saat n.20e yhtä paljon tavaraa kuin mitä GW:llä on siinä viidakkokasvi pakkauksessa, ostin itsekkin sieltä kasvini.
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

Tämä oli galleriassa. Galleriassa esitellään omia tuotoksia, eikä kysellä mitään vinkkejä. Siirsin ketjun oikealle alueelle.
Wisva

Viesti Kirjoittaja Wisva »

Tällä ohjeella olen tehnyt palmuja ja hienoja on tullut.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

http://www.pacificskygames.com/Forms/JungleMaker.pdf
Tuosta saa hyvää osviittaa. Näyttää muuten 'keleen hyvältä.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Covenant oli oikeassa. Osta läjä erilaisia muovikasveja Plantagenista, Tarjoustalosta tai muusta vastaavasta. Halvempaa kuin GW:n ja kasvityyppejä on yli 20 (etenkin Plantagenissä). Revi irti ja liimaa kuumaliimapistoolilla alustalle. Viimeistele alustat flokkaamalla kasvien välit. Näyttää 'viidakkomaisemmalta' kun GW:n kama kun erilaisia kasveja on sekaisin kuten oikeassa viidakossa.

Tuolla mallilla on tullut tehtyä läjä maastoa. Haittapuolena ehkä että tulee puolivahingossa tehtyä vähän turhankin tiheetä viidakkoa kun änkee kaikkia kasveja sekaisin. Kuvia: snap, snap, snap

-mv40k2
HammerSmashedFace

Viesti Kirjoittaja HammerSmashedFace »

Itse menisin eläinkaupaan ja ostelisin akvaarion tekokasveja.
Jos Helsingissä asustelet, niin Megaeläin-niminen kaupalla on todella hyvä tarjonta, ainakin mitä its olen nähnyt.
Mutta en sitten tiedä muista eläinliikkeistä millaista tarjontaa akvaariopuolella...
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
Natriks

Viesti Kirjoittaja Natriks »

Itse olen tehnyt puita pesuvampusta. Siitä on suhteellisen helppo ja halpaa tehdä keskiverto hienoja puita, siis mitää aivan mestari teoksia en ole saanut aikaan. Niin ja jostain olen lukenut, että pulloharjoista saa hyviä puita kanssa, niistä en ole kuitenkaan itse saanut väkerrettyä yhtään hienoa yksilöä (siis pulloharjoista).
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Captain2301 kirjoitti:Itse menisin eläinkaupaan ja ostelisin akvaarion tekokasveja.
Itse aloittelin akvaariokasveilla. Totesin että ovat määrään nähden puolet kalliimpia kuin Plantagen/Tarjoustalo vastaavat, ja turhan kiiltäviä (lue: muovisia; siitä ei ilmeisesti ole haittaa akvaariossa :). Muutemia olen ostanut kun ovat olleet mielenkiintoisen muotoisia.

-mv40k2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”