"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

toiveita Taun uuteen kirjaan?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
'Neljäviitonen

Re: toiveita Taun uuteen kirjaan?

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Vespidithän voivat diipata! Uudessa kirjassa kaikki jump infantry omaa deep straikin.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Lord of Carcassonne kirjoitti:huhujen mukaan olis tulossa...
- Muovinen Tigershark
Mikä helvetin hinku GW:llä on laittaa lentovehkeitä peliin joissa se ei lentovehkeitä halua käyttää? Siis eihän nuo lentovehkeet yhtään sovi fast skimmersääntöihin. Lisäksi jos ne haluaa Taulle jotain Forgekamaa, niin iskisivät vain niille Piranha TX-42:sen. Siinä on edes järkeä, kun se on vain upgrade jo listassa olevaan vehkeeseen, jonka säännöt ei myöskään kuse.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Tigershark on <------> näin paljon liian iso, barracuda olis enempi valkyyrian kokoluokkaa->vois periaatteessa löytyä codexista. Lisäksi sellanen löytyy DOWistakin :D Ottaisin jos saisin, tosin barracuda ei fast skimmer säännöillä tuo paljon lisää taun repertuaariin, vähän kuin nopee heikkopeltinen hammerhead.. Taino, on se silti enempi kuin piraijan TX-versio...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Ratovaari kirjoitti:Zoatit tekis combackin?!?
Se vasta olisikin jotain..
Mainitaanhan ne nykyisessä 'Nidien codexissa. Vai figuja ja säätöjäkinkö pitäisi olla? Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?
Half-breed kirjoitti:Mikä helvetin hinku GW:llä on laittaa lentovehkeitä peliin joissa se ei lentovehkeitä halua käyttää? Siis eihän nuo lentovehkeet yhtään sovi fast skimmersääntöihin.
Apocalypse, anyone? Etenkin Planet Strike, jonka pitäisi painottaa lentovehkeisiin ja sellaisiin. Ja kyllähän ne ovat julkaiseet muovisena vaikka mitä, mitä ei codekseista löydy ja normipeleissä oikein voi käyttää.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Ainiin vespidithän tosiaan on jumppereita. No sittehän ne on tosi hyviä. Turhaan haukuttuja.
Luumumehu on soturien juomaa
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Half-breed kirjoitti:
- Muovinen Tigershark
Mikä helvetin hinku GW:llä on laittaa lentovehkeitä peliin joissa se ei lentovehkeitä halua käyttää? Siis eihän nuo lentovehkeet yhtään sovi fast skimmersääntöihin. Lisäksi jos ne haluaa Taulle jotain Forgekamaa, niin iskisivät vain niille Piranha TX-42:sen. Siinä on edes järkeä, kun se on vain upgrade jo listassa olevaan vehkeeseen, jonka säännöt ei myöskään kuse.
ööh. onko sulla Tauta vastaan jotakin kun kirjoittelusi on niin negatiivista? Mä vaan sitä että susta tau on 100% täydellinen armeija, sen verran sun kirjoittelusta huomaa. Sen verran kun katselee minne suuntaan armeijat ovat alkaneet kehittyä niin jokaisen armeijan on pysyttävä kehityksessä mukana. Mutta kaikilla on mielipiteensä kuin on peräpäitä, suokoon sen sinulle ja kaikille muillekin :) niin se on ja mun on elettävä sen mukaan :D . Lähinnä apocalypseen luulisin sen tigersharkin tulevan ja älkää vielä mitä.Tigershark sais kuulemma uudistetut säännötkin siihen mennessä tai samaan aikaan kun figu tulee.Kyllä jos baneblade ja stompa on sen 95 egee niin luulen tigersharkin olevan samaa luokkaa. jos tosiaan julkaisevat sen muovisena niin osto listalle tulee heti pari kappaletta.Tyranidien kirjan tullessa kuulemma tulee muovinen trygon!Juu elikkä jotain centauri otuksii eli zoats olis huhujen mukaan tulossa mutta niille on kaavailtu myös uutta nimeäkin(voin olla väärässäkin) , näin ymmärsin kun luin warseerista. elikkä ne ei oo zoats kirjassa vaan jollakin muulla nimellä. sit näemme kun puhdas, uunituore kirja/päivitys versio on somissa kätösissä. Ja niille jotka ei tykkää siitä että superheavy vehkeitä aletaan tunkea peliin niin gw on ilmoittanut tekevänsä joitain super vehkeitä JOKAISELLE rodulle ajan mittaa. Mulla on 10k pistettä Tauta ja en pistä pahakseni jos pääsisin sitä suurentamaan muutamalla super heavy vehkeellä.

Musta vespidit on ihan ok muuten mutta ne ammutaan lähes heti alas kun ne on sen ihmeensä tehnyt niin 4+ save vois olla sellainen joka vois nostaa niiden elinikää edes vähäsen. Olen käyttänyt itse vespidejä ja niiden selviytyminen on ollut 50:50 ja olen käyttänyt niitä 6 pelissä. Krootit vois saada jotain pientä mustakin mutta itse olen tyytyväinen tän hetkisiin krootteihin mutta parannus sinne tänne ei olisi pahasta. Noiden huhujen perusteella taitaa jäädä greater knarlock toive armeija listassa haaveeksi :( . Elikkä kun kirjoitin toiveisiin noista elite fire warrioreista niin tän hetken huhujen mukaan se olis toteutumassa kun Farsight fire warrioreista oli huhua. Ajan kuluessa näemme mitä tuleman pitää
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Lord of Carcassonne

Huru-ukko kirjoitti:Ainiin vespidithän tosiaan on jumppereita. No sittehän ne on tosi hyviä. Turhaan haukuttuja.
Olet muuten oikessa, mutta usein käy niin jos ei ole lähellä pathfindereita tukemassa niiden tulta niin ne on aika onnettomia. Etenkin kun ovat ensin ampuneet minkä seurauksena boltteri/shuriken catapult tulikin jo repii ne palasiksi. Vespidit ei oo kalliita pisteissä mikä on plussaa mutta rahassa ne on hirvittävän kalliita. Mutta jos vespideitä osaa käyttää niin hyvä. Unohditte mainita että vespideillä on fleet sääntö :)
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Lord of Carcassonne

Half-breed kirjoitti:
- Muovinen Tigershark
Älä huoli, luulen että gw ei barracuda normi peleihin pistä. tuo piranha upgrade olis tosiaan kiva ja olet oikeassa sen suhteen.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Lord of Carcassonne

Ratovaari kirjoitti:Zoatit tekis combackin?!?
Se vasta olisikin jotain..
comebackin? onko ne joskus ollut olemassa? anteeksi tietämättömyyttäni mutta en pelannu 40k:ta 1 ja 2 laitoksen aikoihin joten en oo tietoinen siitä ovatko nuo olleet joskus pelissä.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Lord of Carcassonne kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:
- Muovinen Tigershark
ööh. onko sulla Tauta vastaan jotakin kun kirjoittelusi on niin negatiivista? Mä vaan sitä että susta tau on 100% täydellinen armeija, sen verran sun kirjoittelusta huomaa. Sen verran kun katselee minne suuntaan armeijat ovat alkaneet kehittyä niin jokaisen armeijan on pysyttävä kehityksessä mukana. Mutta kaikilla on mielipiteensä kuin on peräpäitä, suokoon sen sinulle ja kaikille muillekin niin se on ja mun on elettävä sen mukaan. Lähinnä apocalypseen luulisin sen tigersharkin tulevan ja älkää vielä mitä.
Ei minulla ole mitään Tauta vastaan (On olleet "Aloita kun kerkiät."-listalla jo hetken.). Olen vastaan vain tuollaisia Taun henkeen sopimattomia ja typeriä "ranskikset kans"-pyyntöjä vastaan. Lisäksi minusta Taun lista on jo nyt hyvä, ja monipuolinen että se vaatii vain tviikkausta pysyäkseen kehityksessä mukana.
Sitten tuota Tigersharkkia minulla olen vastaan siksi, että GW on sanonut pitävänsä lentovehkeiden säännöt poissa 40k:sta, joten jos se sellaisia tuo peliin, niin niille ei ole kunnon sääntöjä millä pelata. Vähän sama kuin 40k olisi tankkipeli, mutta siihen pitäisi saada jalkaväkeä, niin niitä pelataan heikkojen tankkien säännöillä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

http://www.solegends.com/citrt/spacezoats.htm

edit. Kuten jo edellisellä sivulla sanoin.
edit2. Linkissä on jotain vikaa. Laitan paremman
edit3. tuo linkki toimii
Luumumehu on soturien juomaa
Lord of Carcassonne

Huru-ukko kirjoitti:http://www.solegends.com/citrt/spacezoats.htm

edit. Kuten jo edellisellä sivulla sanoin.
edit2. Linkissä on jotain vikaa. Laitan paremman
edit3. tuo linkki toimii
Jännän näköisiä :)
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Lord of Carcassonne

Half-breed kirjoitti:
Lord of Carcassonne kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:
- Muovinen Tigershark
ööh. onko sulla Tauta vastaan jotakin kun kirjoittelusi on niin negatiivista? Mä vaan sitä että susta tau on 100% täydellinen armeija, sen verran sun kirjoittelusta huomaa. Sen verran kun katselee minne suuntaan armeijat ovat alkaneet kehittyä niin jokaisen armeijan on pysyttävä kehityksessä mukana. Mutta kaikilla on mielipiteensä kuin on peräpäitä, suokoon sen sinulle ja kaikille muillekin niin se on ja mun on elettävä sen mukaan. Lähinnä apocalypseen luulisin sen tigersharkin tulevan ja älkää vielä mitä.
Ei minulla ole mitään Tauta vastaan (On olleet "Aloita kun kerkiät."-listalla jo hetken.). Olen vastaan vain tuollaisia Taun henkeen sopimattomia ja typeriä "ranskikset kans"-pyyntöjä vastaan. Lisäksi minusta Taun lista on jo nyt hyvä, ja monipuolinen että se vaatii vain tviikkausta pysyäkseen kehityksessä mukana.
Sitten tuota Tigersharkkia minulla olen vastaan siksi, että GW on sanonut pitävänsä lentovehkeiden säännöt poissa 40k:sta, joten jos se sellaisia tuo peliin, niin niille ei ole kunnon sääntöjä millä pelata. Vähän sama kuin 40k olisi tankkipeli, mutta siihen pitäisi saada jalkaväkeä, niin niitä pelataan heikkojen tankkien säännöillä.
ei ne oo sopimattomia ja typeriä sillä kyllähän muillakin roduilla pelaavat toivovat monia asioita. jos ei mitään toivoisi niin mitä järkee armeijan keräämisessä on jos ei toivoisi jotain ja leikittelisi ajatuksella.Tää ranskikset kans juttu pätee kaikkien rotujen pelaajii joten ei kannata tuomita heti niitä jotka toivovat muutoksia. jos muut näkee puutteita ja sä et niin älä tuomitse tolla "ranskikset kans" tyylillä. Jos vasta aloittelet Taulla niin voin kokeneenpana tau pelaajana sanoo että kun noita pelejä pelaa vuosien mittaa ja analysoi miten kukin yksikkö valinta on toiminut itsellään niin kyllä jossain vaiheessa tulee jo toivottua kaikenlaista. Mutta jos tosiaan olet tyytyväinen Tauhun sellaisena kun se nyt on niin sitä pitää arvostaa mutta et kuitenkaan voi kieltää muita toivomasta paremmasta.Jos tälläiset topicit ärsyttää niin älä kirjoita. Ymmärrän kuitenkin pointtisi. Siksi en halua riidellä asiasta sen pahemmin, mielipiteitä asiasta on monta.

Lentovehkeet on musta ihan kiva lisä peliin mutta onhan flyer säännötkin vasta lapsen kengissä tähän peliin mutta kyllä ne sitten tulevaisuudessa kehittyy. nythän sitä on vaikea miettiä millaiset ne vois olla mutta sen näemme sitten aikanaan. ite käytän apocalypsessä flyereitä ja siitä pidän kiinni myös tulevaisuudessa.

Jos noi Zoatit olisi lähelle ton näköisiä mitä linkissä oli niin niitä vois hankkiakin, siis mikäli ne tulisi kirjaan
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Flogger

Viesti Kirjoittaja Flogger »

Half-breed kirjoitti: Ei minulla ole mitään Tauta vastaan (On olleet "Aloita kun kerkiät."-listalla jo hetken.). Olen vastaan vain tuollaisia Taun henkeen sopimattomia ja typeriä "ranskikset kans"-pyyntöjä vastaan. Lisäksi minusta Taun lista on jo nyt hyvä, ja monipuolinen että se vaatii vain tviikkausta pysyäkseen kehityksessä mukana.
Symppaan periaatteessa, mutta toisaalta, vuosi-pari sitten joku varmaan jossakin toivoi "eikö olisi kiva jos seuraavassa Kaartin koodeksissa olisi uusia Leman Russ-variantteja, esimerkiksi joku semmoinen anti-horde aseella varustettu jonka tulinopeus olisi 10 tai 20 laukausta?". Ja vastaus sitten "kyllä Kaartilla on niitä tankkeja jo ihan riittävästi, turha haaveksia tuollaisista. Se nykyinen koodeksi on ihan hyvä, tarvii vain ihan pikku twiikkiä niin se on ajantasalla". :)

En tiedä tarkalleen millainen GW:n julkaisupolitiikka on mutta uskoisi että uuden koodeksin mukana tulisi sitten edes jotain uusia figuja tai malleja. Kysyntää varmasti olisi, sillä taukkeja on ymmärtääkseni myyty aika paljon? Joten uudelle kirjalle ja figuille varmasti olisi asiakaskuntaa. Forgeworldilla olisi tietysti esim. tuo Tetra jo olemassa, luulisi sopivan Taun tyyliin ihan hyvin?
Lord of Carcassonne

Flogger kirjoitti:
Half-breed kirjoitti: Ei minulla ole mitään Tauta vastaan (On olleet "Aloita kun kerkiät."-listalla jo hetken.). Olen vastaan vain tuollaisia Taun henkeen sopimattomia ja typeriä "ranskikset kans"-pyyntöjä vastaan. Lisäksi minusta Taun lista on jo nyt hyvä, ja monipuolinen että se vaatii vain tviikkausta pysyäkseen kehityksessä mukana.
Symppaan periaatteessa, mutta toisaalta, vuosi-pari sitten joku varmaan jossakin toivoi "eikö olisi kiva jos seuraavassa Kaartin koodeksissa olisi uusia Leman Russ-variantteja, esimerkiksi joku semmoinen anti-horde aseella varustettu jonka tulinopeus olisi 10 tai 20 laukausta?". Ja vastaus sitten "kyllä Kaartilla on niitä tankkeja jo ihan riittävästi, turha haaveksia tuollaisista. Se nykyinen koodeksi on ihan hyvä, tarvii vain ihan pikku twiikkiä niin se on ajantasalla". :)

En tiedä tarkalleen millainen GW:n julkaisupolitiikka on mutta uskoisi että uuden koodeksin mukana tulisi sitten edes jotain uusia figuja tai malleja. Kysyntää varmasti olisi, sillä taukkeja on ymmärtääkseni myyty aika paljon? Joten uudelle kirjalle ja figuille varmasti olisi asiakaskuntaa. Forgeworldilla olisi tietysti esim. tuo Tetra jo olemassa, luulisi sopivan Taun tyyliin ihan hyvin?
Niin, muistelinkin että kaartilaisille toivottiin jotain ja nyt sitä on sitten tarjolla eri tankki variatioin. paljon kivaa luvassa Ig:lle. Mutta pysyäksemme Taussa niin tetrat olis kiva lisä kans ja niille vois jo löytyä käyttöä :) . Toivottavasti Taulle tulisi esim tankkeihin muutamia turret ase vaihtoehtoja lisää esim plasma cannon, isompi missile pod ja Fusion Cannon kuten tarosin kirjassa.Saihan ig:kin nyt paljon forgen vehkeistä tuttuja aseita niin miksi ei tau saisi.Ottaen huomioon että taun ase teknologia kehittyy huimaa vauhtia niin luulisi niiden kehittelevän lisää uutta vaikka vain testikäyttöönkin.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Tupsu

Viesti Kirjoittaja Tupsu »

Niin, muistelinkin että kaartilaisille toivottiin jotain ja nyt sitä on sitten tarjolla eri tankki variatioin. paljon kivaa luvassa Ig:lle. Mutta pysyäksemme Taussa niin tetrat olis kiva lisä kans ja niille vois jo löytyä käyttöä :) . Toivottavasti Taulle tulisi esim tankkeihin muutamia turret ase vaihtoehtoja lisää esim plasma cannon, isompi missile pod ja Fusion Cannon kuten tarosin kirjassa.Saihan ig:kin nyt paljon forgen vehkeistä tuttuja aseita niin miksi ei tau saisi.Ottaen huomioon että taun ase teknologia kehittyy huimaa vauhtia niin luulisi niiden kehittelevän lisää uutta vaikka vain testikäyttöönkin.
Joo, Taros Campaingin Hammerheadin aseoptiot pitää saada kyllä codeksiin :D
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

XV-15 puvut kaupanhyllylle. Ja eri säännöt kuin XV-25:lle.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Niin se olisi varsin veikeää että tuo taun nopea teknologinen kehitys näkyisi editioiden vaihtuessa. Että tulisi uutta special issue kamaa ja vanhaa siirrettäisiin vakiokamaan. Myös tuo xv15 olisi veikeä lisä. =) Tosin toive ajatteluahan tämä vain on, tuskin niin tulee koskaan käymään. Mutta toivoa saa. Ei mulla kyllä ole taun kirjan suhteen mitään valittamista, tasapainoinen ja monipuolinen armeija.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Vastahan tuo Dawn of Waristakin tuttu armori otettiin käyttöön Tau:n Imperiumissa, ja tällä hetkellä se onkin vasta prototyyppitestauksessa Komentaja Shadowsunilla (uusimmassa kirjassa special characterina). Tuosta se Dark Crusade-lisärikin otti alunperin mallin Tau komentajaan.

Kuva
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
No miee

Viesti Kirjoittaja No miee »

Olisi aika kiva jos hammerheadin large balstin strenght nousisi ja xv88 saisivat myös ampua tämänhetkistä large blastia
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”