Pelisunnuntai - Faba + BB?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Pelisunnuntai - Faba + BB?
Jou
Heikki puheli liigassa että pelisunnuntaiks pitäis saada ohjelmaa / auto jolla roudata kamoja. Mietiskelin, että mulla ois noi Blood Bowl kentät (2 kpl) ja joukkueet (4 kpl), mitkä voisin tuoda testattavaks. Saan varmaanki vanhempien autoa lainaan ni voisin käydä nappaamassa Elämän Sanasta vähän maastoja ni saisi Faba/Masiina tms. pelejä myös sunnuntaiks.
Löytyiskö kiinnostusta?
Heikki puheli liigassa että pelisunnuntaiks pitäis saada ohjelmaa / auto jolla roudata kamoja. Mietiskelin, että mulla ois noi Blood Bowl kentät (2 kpl) ja joukkueet (4 kpl), mitkä voisin tuoda testattavaks. Saan varmaanki vanhempien autoa lainaan ni voisin käydä nappaamassa Elämän Sanasta vähän maastoja ni saisi Faba/Masiina tms. pelejä myös sunnuntaiks.
Löytyiskö kiinnostusta?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: Pelisunnuntai - Faba + BB?
Mä oon kyllä mukana testaamassa BB:tä. Autokin löytyy. Ja avain Elämän Sanaan.
Vois sitä BB:tä taas testailla. Ehkä hordesiakin :O
Mistä mihin toi olikaan varattu? Maksaako jotain?
Muistaakseni 12-18, ei maksa mitään.Finet kirjoitti:Mistä mihin toi olikaan varattu? Maksaako jotain?
Heikki
Pojat tuo kuulemma paikalle maastot, eli pelailemaan vaan.
Turku-salissa eli osoitteessa Rehtorinpellonkatu 4 A, Ylioppilastalo A, 2. krs.
Turku-salissa eli osoitteessa Rehtorinpellonkatu 4 A, Ylioppilastalo A, 2. krs.
Kivaa oli, eteenkin kun oli vähän tuuriakin mukana kun pääsin ekaa kertaa BB:tä kokeilemaan.
Kiitos kaikille pelaajille ja eteenkin Aron veljeksille jotka tulivat jeesaa maastojen kanssa.
Kiitos kaikille pelaajille ja eteenkin Aron veljeksille jotka tulivat jeesaa maastojen kanssa.
Oli kyllä mukavaa pitkästä aikaa kokeilla bowlia. Ehkä saan oman örkkitiiminkin kokoon tästä vielä joskus.
Ensi kerralla vois ilmotella pelisunnuntaista vähän aikaisemmin, niin muutkin huomaisi tulla paikalle. :)
Ensi kerralla vois ilmotella pelisunnuntaista vähän aikaisemmin, niin muutkin huomaisi tulla paikalle. :)
Mitäh?! Tässähän oli melkein viikon verran varoitusta! Vaikka kui pal aikaa... ;)Finet kirjoitti:Ensi kerralla vois ilmotella pelisunnuntaista vähän aikaisemmin, niin muutkin huomaisi tulla paikalle. :)
Jos Blood bowlia joskus vielä pelataan voisin minäkin tulla ensimmäistä kertaa paikalle ihmettelemään. Nyt olin Tampereella kaverin häissä niin ei päässyt paikalle.
Ei ole vielä joukkue kokonaan maalattu mutta pikku hiljaa sekin projekti etenee.
Ei ole vielä joukkue kokonaan maalattu mutta pikku hiljaa sekin projekti etenee.
Eiköhän tota vielä pelata, Pelisunnuntaisin varmaan ainakin, jos ei ole mitään turnausta siinä, taikka sitten ihan Ordon peli-illoissa. Kiinnostusta nyt tuntuis aika paljon löytyvän ni oon vähän pyöritelly mielessä että jotain liigantapaistakin voisi kokeilla, siinä toi Bowli on kai parhaimmillaan.seren kirjoitti:Jos Blood bowlia joskus vielä pelataan voisin minäkin tulla ensimmäistä kertaa paikalle ihmettelemään. Nyt olin Tampereella kaverin häissä niin ei päässyt paikalle.
Maalaamattomuus tuskin häirinnee, paikalla olleista tiimeistä yksi tais olla kunnolla maalattu, kaikki muut rankasti kesken. Omat neljä tiimiä on ainakin ihan vaiheessa. :)
Kiitokset vaan meikänki puolesta niille ketkä kävi pelaamassa; siisti oli testailla Bowlia. Oishan se tietty ollu iha kiva että joku ois tullu käyttämään niitä foameja mitkä tuotiin paikalle, mutta ilmoteltiin kyllä aika myöhässä tosta pelailusta.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Half-breed
Juu olihan tämä ketju aikasin pystyssä, mutta kun missään ketjussa ei kerrottu että minä sunnuntaina se nyt olisi. No olisihan sitä aina tietty voinut kysyäkin. Noh ensi kerralla sitten BB:tä kokeilemaan.Samsson kirjoitti:Mitäh?! Tässähän oli melkein viikon verran varoitusta! Vaikka kui pal aikaa...Finet kirjoitti:Ensi kerralla vois ilmotella pelisunnuntaista vähän aikaisemmin, niin muutkin huomaisi tulla paikalle.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kappas, muistelin ihan, että oisin maininnu päivämäärän tossa ekassa viestissä, mutta eipä näköjään. Oishan toi päivämäärä Ordon sivulta löytyny mutta eipä sinne kukaan taida eksyä.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "