Hell Dorado
Re: Hell Dorado
W00tage! Silveristä taitaapi tulla pioneeri!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Varaa ihmeessä, ja onnea uudelle pioneerille!
Loistavaa :) onnea Silverille
Noh ei ole varmaa ennen kuin jotain postissa saapuu, mutta kummallinen ranskankielinen bulkkiviesti aiheen tiimoilta tänään tuli (ja siihen sitten englanniksi vastasin).
Okei, immortaalit saapuneet. Hienoja ovat - siis todella hienoja mutta voi HYVÄNEN AIKA että ovat monessa osassa. Minä kun kirosin Charonin 7 osaa, mutta se ei ollut mitään tohon nagaan verrattuna, joka tulee 13 osassa. Onneksi ei tarvitse päätä ja käsiä enempää lähteä pinnimään, kun muutoin pinnat ovat kohtuullisen isot ja yhteensopivat jo valmiiksi. Mutta sitten on nuo kaikki muut. Hemmetin byrokraattikin tulee örr.. 6 tai 7 pienessä osassa ja ne kaikki joudun pinnimään.
Omatkin immortalit saapuivat eilen. Pieniä osia, ja pehmoista metallia, mutta valun laatu on aivan omaa luokkaansa. Nättejä ovat! Sormet syyhyää jo, että pääsee näiden kimppuun... :)
Rats keep running!
Jos joku keksii hyvän tavan miten tuon hybridi-asemestarin saa koottua niin kertokaa ihmeessä. Joo.. "pinnimällä pienellä pinnillä hyyyvin varovasti".. AARHG.
Omatkin immortalit saapuivat tällä viikolla! Ja kyllä näiden kokoaminen pistää omankin pinnan aika kireälle. Toivottavasti saisin vaan koottua asap niin pääsisin peliä testaamaan ekaa kertaa!
Muuten, fransmannit ei minulle toimittanu niitä tournament-packeja. Taitaa olla aika sekasin koko organisaatio tällä hetkellä. Kukaan ei oikein ota vastuuta mistään. Näitä on varmaan turha odotella ainakaan täältä päin.
Tjoo, pitänee vähän herätellä omia epävirallisia kontakteja sinnepäin, josko sitä kautta onnistuisi.
lauantaina ei siis ole Lahdessa turnausta. Unohdin pääsiäispyhät ja silleen
Niille, jotka eivät virallisia foorumeja seuraa, niin päivitys HD:n tilanteesta.
Mitä todennäköisimmin HD tulee jatkumaan ja uutena ostajana espanjalainen firma, joko Corvus Belli tai Tales of War. Tämä siis lyhyesti tiivistettynä kaikki HD-porukoilta tulleet huhut sekä foorumikäyttäjien arvailut. Mitään virallista ilmoitusta aiheesta ei ole vielä tullut mutta sen pitäisi saapua lähiviikkojen aikana.
Mitä todennäköisimmin HD tulee jatkumaan ja uutena ostajana espanjalainen firma, joko Corvus Belli tai Tales of War. Tämä siis lyhyesti tiivistettynä kaikki HD-porukoilta tulleet huhut sekä foorumikäyttäjien arvailut. Mitään virallista ilmoitusta aiheesta ei ole vielä tullut mutta sen pitäisi saapua lähiviikkojen aikana.
Kiva kuulla. Corvus belli voisi olla mukava isäntä, kun voisi tarttua hyviä vaikutteita Infinityn systeemistä.
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Fiilistelin juuri Rackhamin metallifiguja ja kelasin Hell Doradon tulevaisuutta. En kyllä osaa kuvitella mitä tapahtuu, jos CB tuon ostaa ja muistaakseni ToW vasta puski sen piraattipelinsä markkinoille, ei tosin vaikuta ottaneen kovin hyvin tuulta siipien alle..
- Hammerheart
CB olisi minusta kyllä ehdottomasti yksi parhaista (ellei paras) figupelejä jo tekevistä firmoista HD:a pyörittämään. Mielenkiinnolla virallisia tiedotteita odotellen.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
En ole päässyt testaamaan immortaleja vielä käytänössä. Immortalien startteriboksissa tulee siis tavaraa 260 pts edessä (tosin kuin muut boksit 200 pts edestä). Vaikuttaisi vielä enemmän kikkailuarmeijalta kuin saraseenit. Figut kuitenkin ovat vähintäänkin hävyttömän hienoja.
Noh, napit kasaan ja tuut niitten kanssa kaupalle tms, otat vähän omaa aikaa ;)
On ne kasassa jo ja osittain maaleissakin. Ehtisi vain jossain vaiheessa. Parhaiten pelit sopisi täällä kotonani, joten jos jokin arki-ilta nappaa, pistä yv:tä.
joo kiitoksia, taitaa lostit mennä jossainvaiheessa ostoskoriin(on se matoja ampuva linkotyyppi niin asenteellinen)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.