"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Marineja Conklaaviin

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Ratovaari

Marineja Conklaaviin

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Space Marines 1500pts

HQ:
Shadow Captain Gayvaan Strike, 195pts

Troop:
Scout Squad, Power Fist, kessulle haulikko = 100pts

Tactical Squad, Lascannon, Plasma Gun, Kessulle fisti = 215pts
Tactical Squad, Sinko, Plasma gun, kessulle Power Weapon = 195pts

Inquisitional Storm Troopers, Daemonhunters, 2x Plasma Gun = 70pts

Fast Attack:
Assault Squad, 10 mariinia, 2x Plasma Pistol, Kessulle Power Fist = 245pts
Space Marine Bike Squad, 2x Melta Gun = 110pts

Heavy Support:
Devastator Squad, 4x Heavy Bolter = 230pts
Predator, Lascannon tykkitorni, Heavy Bolter sponsorit, Pintle-mounter Storm Bolter =140pts

_______________________________________________________________________________________________________________
Saapa nähdä sitten kun sääntöpaketti tulee, vaihtuuko Inquisitional Storm Trooper ja Captain Shrike johonkin toiseen.
Viimeksi muokannut Ratovaari, Ti 31.03.2009 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Deetwo

Re: Marineja Conklaaviin

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Minkähän kumman takia tässä listassa on Shrike? :o
Menee fleetti pahasti hukkaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ratovaari

Deetwo kirjoitti:Minkähän kumman takia tässä listassa on Shrike? :o
Pitäisikö se sitten vaihtaa kappalaiseen fistillä, croziuksella ja jump packillä, kapteeniin/mestariin lightning claweilla ja jump packillä tai kapteeniin/mestariin relic bladella ja storm shieldillä?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ratovaari kirjoitti:
Pitäisikö se sitten vaihtaa kappalaiseen fistillä, croziuksella ja jump packillä, kapteeniin/mestariin lightning claweilla ja jump packillä tai kapteeniin/mestariin relic bladella ja storm shieldillä?
Kyllä varmaankin, Shrike itse on aika nyhvö mutta maksaa erikoiskyvystään sen verran paljon että sille kannattaa rakentaa lähes koko armeija yhden yksikön sijasta.
RB/SS kapteeni vois olla aika asiavaihtoehto. Toinen on tietysti se että kaivat jostain pisteitä joilla ostat lisää assaultmarineita ja/tai assault terminatoreita hyötykäyttämään fleettiä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ratovaari

Deetwo kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:
Kyllä varmaankin, Shrike itse on aika nyhvö mutta maksaa erikoiskyvystään sen verran paljon että sille kannattaa rakentaa lähes koko armeija yhden yksikön sijasta.
RB/SS kapteeni vois olla aika asiavaihtoehto. Toinen on tietysti se että kaivat jostain pisteitä joilla ostat lisää assaultmarineita ja/tai assault terminatoreita hyötykäyttämään fleettiä.
Mutta pääseekö tuo RB/SS kapteeni koskaan lähikseen, sillä kun ei ole Jump Packiä?
Niin ja onhan mulla noitten lisäksi Librarian Force Weaponilla ja Bolt Pistolilla. =o

Assault marineita ei figuina valitettavasti ole enempää, kuten ei myöskään assault terminatoreita.
Mitä mulla sitten on figuina viellä, niin:
2 Rhinoa
Tactical Squad Heavy Bolterilla, Flamerilla ja power weaponilla
11 Terminatoria, 1 Chainfist, 2 Assault Cannon, 1 Power Weapon, 7 Power Fistiä
5 scouttia, 1 fisti ja 4 bolt pistolia ja CCW:tä
Land Speeder Tornado Assault Cannonilla ja Heavy Bolterilla
2 Dreadnoughtia (toisella multimelta ja DCCW storm bolterilla, toisella Assault Cannon ja DCCW storm bolterilla)
Chaplain Crozius Arcanumilla, Power Fistillä ja Jump Packillä
Kapteeni Relic Bladella ja Storm Shieldillä
Kapteeni kahdella lightning clawilla ja jump packillä (Shriken Figu)
Librarian Force Weaponilla ja bolt pistolilla
Dante

Voin myös ehkä ostaa jonkin uuden pomomiehen, jos näen sellaisen tarpeelliseksi..

Toki voisin pelata Blood Angeleillakin, mutta minusta nämä ovat peliteknillisesti huonompia nykyään ja minun kymmenestä death company mariinista vain 5 on maalattu (viideltä metalliselta puuttuu hyppyreput), ja assault marineja on vain 5kpl (listan kymmenestä assault marinesta 5 on maalattu death companyksi, toivottavasti ne lasketaan silti maalatuiksi maalauspisteissä).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”