GT Finland Ilmainen Majoitus ja Palkinnot
Re: GT Finland Ilmainen Majoitus ja Palkinnot
Miten meidän köyhien opiskelijoiden käy, jotka eivät raski mennä hotelliin, mutta aamujuna on siinä ja tässä ehtiikö? Ymmärän kyllä, että vastuu ei ole teillä, Mutta ainahan sitä voi anella polvillaan :D
- Dark Elf69
Olis se kiva saada perjantaiksi yöpymis paikka kun ei oikein raaskisi hotelliin mennä... Eikä pahvilaatikko oikein kiinnosta =D
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Regardless onko sitä yöpymistä nyt perjantaina eli ei, niin onko turnaukseen osallistumattomien sallittua tulla yöpymään kys. tiloissa? Meiltä olisi tulossa yksi ulkopuolinen seurailemaan GT-pelejä ja turnausta yleensä, voiko hän nukkua meidän muitten kanssa?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Meiltäkin yksi tulossa. Toivottavasti saa, niin sen ei tarvis ulkona nukkua :DI Ride in a Dragon kirjoitti:Regardless onko sitä yöpymistä nyt perjantaina eli ei, niin onko turnaukseen osallistumattomien sallittua tulla yöpymään kys. tiloissa? Meiltä olisi tulossa yksi ulkopuolinen seurailemaan GT-pelejä ja turnausta yleensä, voiko hän nukkua meidän muitten kanssa?
-
blackmetalsiili
Meille varmaan voisin muutaman ihmisen majoittaa ainakin perjantai-lauantai yöksi, jos ette muualta paikkaa saa, ottakaa tarpeen mukaan yvllä yhteyttä.
- Amazing Slug
Kyllä paikalle muutama ylimääräinen mahtunee.Rascal91 kirjoitti:Meiltäkin yksi tulossa. Toivottavasti saa, niin sen ei tarvis ulkona nukkua :DI Ride in a Dragon kirjoitti:Regardless onko sitä yöpymistä nyt perjantaina eli ei, niin onko turnaukseen osallistumattomien sallittua tulla yöpymään kys. tiloissa? Meiltä olisi tulossa yksi ulkopuolinen seurailemaan GT-pelejä ja turnausta yleensä, voiko hän nukkua meidän muitten kanssa?
Tosin älkää pitäkö tätä kutsuna koko kaveriporukalle. Muutama on muutama. :)
- jupu_pupu_mies
Saako lauantain turnauspäivän jälkeen tulla sinne hengailee/pelailee?
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Jaajaa.. 11 kilometriä pitkä matka, ei ihan kävellen mennä. Harmi sitten ettei messukeskuksen yhteydessä tai siinä lähellä ole paikkaa. Pitää sitten ottaa kimppakyyti taksikyytejä.
Ihme mussutusta, olihan se tiedossa ettei Helsingissä ihan joka nurkalle saa ilmaiseksi* majoitettua 100+ henkeä.
*tai niin halvalla ettei tartte vielä siitä ylimääräistä** periä
**tai siis ettei saatu osallistumismaksuun piilotettua sitä summaa
Ei tietenkään saa. Tää "mussutus" oli vaan sitä, että totesin että on se on harmi, kun menee rahaa lisää taksikyytiin (ja samalla miettii kenen kanssa samalla kyydillä?). Tai sitten pitääpi katsella busseja summuita. Tietysti on hienoa, että koko majoitus yleensäkin on järjestetty.Oberon kirjoitti:Ihme mussutusta, olihan se tiedossa ettei Helsingissä ihan joka nurkalle saa ilmaiseksi* majoitettua 100+ henkeä.
Viimeksi muokannut Wolverine, Ti 31.03.2009 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No pääkaupunkiseudulla julkiset toimii kuitenkin erittäin hyvin. Tosin seutuliikenteen lippu on 4€ eli taksi neljälle jaettuna voisi mennä hinnoissa aika tasoihin.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Olis kiva tietää josko jotkut meidän valvojista käyttää sotua? Kiitoksia kaikille loistavasta Battlestar Galactica- pelistä ja Tommille siitä, kun viitsit pelailla sitä Shuuroa. Itse olin siis tämä kaksmetrinen tummatukka, Teemu nimeltään.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Mää mitään Sotua käytä. WTF, Iriad on oikeasti ihan normaali ihminen IRL? Kuka olisi uskonut... (hymiö, jos käyttäisin...)I Ride in a Dragon kirjoitti: Olis kiva tietää josko jotkut meidän valvojista käyttää sotua? Kiitoksia kaikille loistavasta Battlestar Galactica- pelistä ja Tommille siitä, kun viitsit pelailla sitä Shuuroa. Itse olin siis tämä kaksmetrinen tummatukka, Teemu nimeltään.
-Tommi
Phil Kelly says "No!"
Sopiiko tiedustella paljonko oli majoituksella käyttäjiä? Oliko matka turnauspaikalta majoitukseen ja toisinpäin käyttäjistä siedettävä?
Ei tuo nyt erityisen paha matka ole, varsinkin jos jollain auton tapaisella on liikkeellä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Kymmenkunta meitä vissiin oli! Ja ei paha matka!AVVV kirjoitti:Sopiiko tiedustella paljonko oli majoituksella käyttäjiä? Oliko matka turnauspaikalta majoitukseen ja toisinpäin käyttäjistä siedettävä?
- samppuliini
Juu mukavat oli majoitukset ja olihan se kiva vähän voittaa rahaakin :) Plussaa järjestäjille hyvin toimineesta majoituksesta. Harmi vaan kun sinne saunaan ei päästy hiipimään.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Majotus on kyl aina kiva tämmösis reissuissa. Hyvä, että järkkärit jaksoivat tämän järjestää :)
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Jep majoitus oli selvä plussa tälle viikonlopulle! (Y)