WE vs Chaos
WE vs Chaos
Mun ekoja matseja ikinä kun alotin WE vähän aikaa sitten ja apua tarvis.
Meidän matsi on 500pts ja siihen ei saa paljon äijiä mutta pakko silti pitäis pärjää...
Millä saisin Chaos warriorit matalaks joilla on niin törkee armoursave. Ei oo kivaa!
Onko ehdotuksia?
Meidän matsi on 500pts ja siihen ei saa paljon äijiä mutta pakko silti pitäis pärjää...
Millä saisin Chaos warriorit matalaks joilla on niin törkee armoursave. Ei oo kivaa!
Onko ehdotuksia?
Re: WE vs Chaos
Ota kaksi 8 ryhmää Dryadeja ja pistä kumpaankin sivustaan, ammu ehkä waywatcherilla ennen (eikös tällä ollut se kb shootingissa?). 500pts = Hyvin vähän kaaosta, mutta enemmän welffejä.doombolt kirjoitti:Mun ekoja matseja ikinä kun alotin WE vähän aikaa sitten ja apua tarvis.
Onko ehdotuksia?
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Waywatcherit hieman liian kalliita 500pts peliin imo. Kaaos ei saa 500tps pleiin kovin paljoa väkeä, joten pehmitä sitä vaikka kahdella GG yksiköllä ja HoDA noblella. Otat vielä dryadeja yhden/kaksi yksikköä (riippuu miten pisteet antaa periksi), joilla sitten pyrit kaaoswarrujen selkään tai kylkeen.Tyranni kirjoitti:Ota kaksi 8 ryhmää Dryadeja ja pistä kumpaankin sivustaan, ammu ehkä waywatcherilla ennen (eikös tällä ollut se kb shootingissa?). 500pts = Hyvin vähän kaaosta, mutta enemmän welffejä.doombolt kirjoitti:Mun ekoja matseja ikinä kun alotin WE vähän aikaa sitten ja apua tarvis.
Onko ehdotuksia?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- jupu_pupu_mies
Sinulla on näissä pienissä peleissä parempi mahdollisuus voittaa kuin hänellä. Hän ei saa knigtheja koska minimi pistemäärä 200. (no okei jos sillä on coressa 2 kymmenen maran yksikköä alastomana) Mutta jos ei niin Ritareita ei ole ja näiin ollen sinun täytyy vaan ampua vihollinen palasiksi ja viimeistelyn hoidat dryadeilla.
-
General Eurond
Lähdetäänpä siitä, että vastustaja joutuu valitsemaan halvan Marauder-massan ja äärimmäisen harvalukuisen Warrior-joukon välillä. Joudun olettamaan, että vastustajasi luottaa Warrioreiden saveihin. Warrut kulkevat tämänkokoisissa peleissä kork. 12-päisinä laumoina. Ampumalla joukolta voi viedä pari heppua takarivistä, mikäli herrat eivät kyyki kilpien takana. Kun rankit on poistettu, Wardancerit astuvat kehään. Noblen kanssa varustettuna Killing Blow-baletilla, tai muuten tilanteeseen sopivalla heilunnalla eivät Warrioritkaan ole enää niin koppavia.
Toisin sanoen: heikennä ja tuohoa
Maraudereiden astuessa taistelukentälle ei kalliit haltiajouset paljoa auta. Isot marayksiköt hoidetaan yhden ratsuväkiyksikön (Glade Riderkin kelpaa) ja vahvemman closisyksikön (Wardancerit) yhteisrynnäköllä. Ratsuväki flankissä vie rankit ja taidokas veitsenheiluttelu ei anna Maroille hengähdystaukoa. Koska Maraudereita saa useankin yksikön, tulee varmistaa, että loppu Kaaosarmeijasta on kauempana siivoustyöstä, tai että puhdistus hoituu siististi yhdessää vuorossa.
Toisin sanoen: heikennä ja tuohoa
Maraudereiden astuessa taistelukentälle ei kalliit haltiajouset paljoa auta. Isot marayksiköt hoidetaan yhden ratsuväkiyksikön (Glade Riderkin kelpaa) ja vahvemman closisyksikön (Wardancerit) yhteisrynnäköllä. Ratsuväki flankissä vie rankit ja taidokas veitsenheiluttelu ei anna Maroille hengähdystaukoa. Koska Maraudereita saa useankin yksikön, tulee varmistaa, että loppu Kaaosarmeijasta on kauempana siivoustyöstä, tai että puhdistus hoituu siististi yhdessää vuorossa.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Ensinnäkin, kannattaa pelata näitä 500pts pelejä border patrol säännöillä, tasapainotttaa peliä mukavasti. Näin kaikki armeijat saavat tasapuolisesti jotain kivaa listoihinsa. Tosiaan, ei noiden warrujen pitäisi olla mikään iso ongelma, ota glade ridereita march blokkaamaan ja hyvällä tuurilla vielä ampumaan rankkejä pois maroista/warruista. Näille fast cavalryille ei voi oikein tehdä mitään noin pienellä kaaos listalla. Kun kaaoksen joukot on marchbloakttu niin eipä pitäisi olla haltioilla ongelmaa tahdin määräämisessä.
Ainut varmaan mitä tarvitsee kaaoksen puolesta pelätä ovat horsemanit, kun ovat ainut counterunit tuolle glade riderille, mutta se onkin sitten muualta pois.
Kun borderpatrol lista pakottaa ottamaan minimissään 10 jalkamiestä.
Ainut varmaan mitä tarvitsee kaaoksen puolesta pelätä ovat horsemanit, kun ovat ainut counterunit tuolle glade riderille, mutta se onkin sitten muualta pois.
Kun borderpatrol lista pakottaa ottamaan minimissään 10 jalkamiestä.
Hydra ja Helcannon ovat niin tasaisia Borderissa <3Juige kirjoitti:Ensinnäkin, kannattaa pelata näitä 500pts pelejä border patrol säännöillä, tasapainotttaa peliä mukavasti. Näin kaikki armeijat saavat tasapuolisesti jotain kivaa listoihinsa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
potatomoto
Kumpikaan ei vain taida mahtua siihen rajoitukseen joka sanoo että "no single model may cost more than 125p" :PI Ride in a Dragon kirjoitti:Hydra ja Helcannon ovat niin tasaisia Borderissa <3Juige kirjoitti:Ensinnäkin, kannattaa pelata näitä 500pts pelejä border patrol säännöillä, tasapainotttaa peliä mukavasti. Näin kaikki armeijat saavat tasapuolisesti jotain kivaa listoihinsa.
Mutta Hydra taitaa maksaa sen 125. Eikös?
Kyllä viime katsomalta kummatkin oli ihan unitteja eikä mitään lolloja single modelleja.potatomoto kirjoitti:Kumpikaan ei vain taida mahtua siihen rajoitukseen joka sanoo että "no single model may cost more than 125p" :PI Ride in a Dragon kirjoitti:Hydra ja Helcannon ovat niin tasaisia Borderissa <3Juige kirjoitti:Ensinnäkin, kannattaa pelata näitä 500pts pelejä border patrol säännöillä, tasapainotttaa peliä mukavasti. Näin kaikki armeijat saavat tasapuolisesti jotain kivaa listoihinsa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
potatomoto
No, miten tän nyt sitten ottaa. Ite ollaan pelattu niin, että esim yli 125p maksavia sotakoneita ei saa peluuttaa. Mutta RAWina taitaa Iriad olla oikeessa :S
Niinno, warhammerissa pelin tasapainoisuus riippuu lähinnä pelaajista ja pelaajien sääntötulkinnoista.