"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FiWA Model Expossa

"Peli perustuu tositapahtumiin." Kaikki ns. oikeasta elämästä aiheensa ammentavat pelit maailmamme historiasta.
nkalakos

FiWA Model Expossa

Viesti Kirjoittaja nkalakos »

FiWA on taas tänäkin vuonna esillä Model Expossa. Tiskin sijainnista en osaa vielä sanoa mitään, mutta paikalla ollaan toimintaa ja pelejä esittelemässä. Mukaan lähtenevät tällä kertaa DBM (ylläri), Canvas Eagles ja Motti.

Pelejä demotetaan uteliaille, Canvas Eaglesia on tarkoitus pelailla isommalla porukalla pidempään jatkuvaa peliä, jossa uudet/pudonneet pelaajat nousevat kentältä mukaan kähinään.

Niilo
nkalakos

Re: FiWA Model Expossa

FiWA:n tiski on tällä kertaa lennokinlennätyshallissa. Tervetuloa sinne.

Niilo
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Pentele. Sielläkö te veijarit olittekin. Yritin etsiä tuloksetta eikä kukaan tajunnut neuvoa sinne. C'est la vie...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Asiat on aina siellä, mistä niitä viimeiseksi tajuaa etsiä n_n
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
nkalakos

Silveri kirjoitti:Pentele. Sielläkö te veijarit olittekin. Yritin etsiä tuloksetta eikä kukaan tajunnut neuvoa sinne. C'est la vie...
Ei tuntunut järjestäjillä olevan suurta haluakaan. Keskiviikkona meille sanottiin ettei meille ollut vielä paikkaakaan. Olivat kuulemma "unohtaneet" meidät. Tämä huolimatta aiemmista lupauksista, puolesta tusinasta sähköposteja ja ilmeisesti ainakin neljästä puhelinsoitosta. Ja siitä, että olemme olleet paikalle muistaakseni neljänä edellisenä vuotena. Kiukettelemalla saatiin sitten se paikka takanurkasta. Ei se sinällään huono paikka ollut, mutta aika vaikea meitä sieltä oli tietämättömien löytää.

Niilo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Historialliset miniatyyripelit”