Model Expo
Model Expo
Viikonlopun model expossa pidettävästä GT:stä näytti olevan keskustelua täällä: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 11&t=84137. Minkälainen expo muutoin on (figuihin liittyen)?
Re: Model Expo
Siellä on jos jonkinmoista figumyyjää/kauppaa, esittelyä nje. Lisätietoa tuolta: http://www.model-expo.com/
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- jupu_pupu_mies
Pienoismalli tapahtuma joten itse ainakin aijjon sieltä ostaa maaston teko tarpeita ehkä jopa HALVALLA. ties mitä löytöjä sieltä löytyy...
- Da Big Boss
Kyllä sieltä löytyy tarvittavia tavaroita, olen sen huomannut viimeisen kolmen vuoden aikana.
Minut löytää sieltä jotain tekemässä, tuskin muuta kuin fantasiapelien kojulla jotain hääräämässä.
Minut löytää sieltä jotain tekemässä, tuskin muuta kuin fantasiapelien kojulla jotain hääräämässä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Onko kellään tietoa onko sotataito tuomassa sinne niitä 10mm WW2 figuja? Ei oo sitä pitäjä vastannu viesteihini foorumilla.. Mutta mm. hyviä pensseleitä, maastoa, pienoismalleja, figuja ja muuta sälää tarjouksista löytyy.. Viime vuonna ostin yhen zap a cap liiman kahella eurolla. Tujua kamaa, löytyy minun ostospussistani tänäkin vuonna.
Btw, olen itsekkin jossain fantsun ja mahdollisen sotataidon kojun liepeillä pyörimässä.
Btw, olen itsekkin jossain fantsun ja mahdollisen sotataidon kojun liepeillä pyörimässä.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- Dark Elf69
Kaippa tuolla kerkiä Faba pelien lomassa vähän keventämään kukkaroa =P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Ainakin viime vuonna löysin halpaa Woodland scenics maastokamaa ja plasticardia, balsa levyjä yms. Silloin ei vain ikävä kyllä ollut rahaa :( ainiin. ei nytkään :´(
Sivulta ei näyttänyt löytyvän näytteilleasettajien listaa... vaikuttaa kuitenkin ihan vierailun arvoiselta expolta. Ehkä sieltä tulee samalla ostettua jokunen pensseli.Tellus kirjoitti:Siellä on jos jonkinmoista figumyyjää/kauppaa, esittelyä nje. Lisätietoa tuolta: http://www.model-expo.com/
Voisitteko messuilta palaillessanne laittaa vaikka tänne kuvia? Saatan itsekin näkyä niissä, olin lauantaina katsomassa 40K-pelejä. Näkyi pari aika hienoa armeijaa. Kenenkään muun mielestä sen tamperelaisen brittimiekkosen eldarien baset oli... hmm... mielenkiintoisia? :)
Ne sen jetbiket oli himo hienoja! Onko se jätkä muuten tampereelta? Pyörii aikas usein hesan GW:ssä.. Kuulemma lukion äidinkielen maikka.. Puhutaanko me edes samasta jätkästä? :D
Juuri tunti sitten tulin messuilta, laittelen ehkä kuvia kunhan pääsen kotiin ja lataan kuvat kännykästä..
Juuri tunti sitten tulin messuilta, laittelen ehkä kuvia kunhan pääsen kotiin ja lataan kuvat kännykästä..
Jos kyseessä oli kummassakin tapauksessa Tom Lambert niinkuin luulen, niin kyllä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Tässä pari yleiskuvaa alueelta:Stroszek kirjoitti:Voisitteko messuilta palaillessanne laittaa vaikka tänne kuvia? Saatan itsekin näkyä niissä, olin lauantaina katsomassa 40K-pelejä.

*Päivitetty 2009-04-08: linkit korjattu uudelleen, olipa hanklaaa*
Viimeksi muokannut nik, Ke 08.04.2009 21:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Linkit rikki.nik kirjoitti: Tässä pari yleiskuvaa alueelta:
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Paina "Kuva"-tekstiä toisella näpillä ja pistä se näyttämään kuva. Sen jälkeen näkyy.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Khorne Marien
Siinä lukee painamisen jälkeen "google error, not found"I Ride in a Dragon kirjoitti:Paina "Kuva"-tekstiä toisella näpillä ja pistä se näyttämään kuva. Sen jälkeen näkyy.
sen alla "The requested URL /_yDlspS69P9Y/SdoTlKlHjFI/AAAAAAAAAG4/rJKPeoVFPA4/modelexpo2.jpg was not found on this server. "
- Scumboogie
Kyllä sieltä model exposta löytää kaikkea. Nytkin löyty iso pussi "sammalta" vain melkein neljällä eurolla. Näyttää hianolta baseilla (ja ehkäpä myös puumiehellä).
- wolf-rider
Itte tuolla kävin ja oli aikas hyvää löyty boar boyzz halvalla (10e halvemmalla kuin kuopiossa) ja löyty "halvalla" metäää :)
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
- Agamemnon2
Olin päättänyt että uusia malleja ei tule Exposta mukaan, ja aika hyvin päätös pitikin, vain yksi lipsahdus sattui. Kassiini hyppäsi 1100-luvun Johanniittain ritarikunnan ritari 54mm skaalassa, vähän Lion Roarin erinomaista 1mm messinkitankoa, sekä satsi miniporanteriä,