Aika samallaiset fiilikset jäi minulle ja varmaan monelle muullekin. Itselleni kyllä löytyi peli pari joka kierokselle. Mutta maastot olivat todella köyhiä 40k puolella. 50% pöytien maastosta ei ollut pelillisesti mitään hyötyä (Ihan sama onko niitä tai ei). Sitten lopuissa oli jotain ihme putkea josta ei voinut ampua läpi koska näkee vain kengät ja sitä putkea oli sitten koko kentän halki...Loope kirjoitti:Ei kovin hyvä maku jäänny turneesta. Tuolien puute oli melko hanurista sekä myös se, että kaikki messuvieraat pääsivät estettää (huterien) pelikenttien lähietäisyydelle. Pienten lasten kiinnostus pikku-ukkoihin on ihan ymmärrettävää jne. mutta on melko anaalista kun koko ***** pöytä leviää paskaks vain sen takia, että Kalle 3,5v koskettaa foamin reunaa. Itseltäni ei figut levinny, mutta pari kertaa oli melko lähellä. Eli ois ihan hyvä jos alueen ympärille olisi vedetty joku aita tai jotain. Sunnuntaina saavuin aamulla paikalle vain todetakseni, että turnauksessa on pariton määrä pelaajia ja ylläriylläri mulla ei ollut peliparia. "Saat automaattisen voiton!" sanoivat järkkärit. Ok, mitä vittua, mä maksoin kyllä siitä että saan pelata. Sain kuitenkin peliparin n. 10 minuutin kuluttua kun joku oli jäänyt himaan. No seuraavalla kierroksella sain edellisen päivän vastuksen ja peliparin vaihtaminen johti siihen, että nyt mulla ei oikeesti ollu pelikaveria, eli "autowin 30pistettä sulle". Yleensä turnauksissa on jollain järkkärillä ollu mukana oma armeija sen varalta että joku katoaa tai paikalla on muuten vaan pariton määrä pelaajia. Ei muuta.
Ja minne jäi "hyvin" maalatut GT tason armeijat jotka käydään hyväksyttämässä tuomareilla ennen turnausta?
Ja faba puolelta löytyi Sinitarrasta/Muovailuvahasta tehtyjä Chaos Demoneita plus, että Lordi oli pelkkä Base jossa oli kaksi varvasta.
Sitten se karaoke juttu! Eikö sitä voinut laittaa sinne lapsimessu puolelle? Tai pyörittää jotain Down of war 2 joka olisi sopinut meninkiin?
Sitten palkintojen jako. Mitä helvettiä Fabapelaajat tekee 40k Valkyriella? Saako sitä ens suomen GT:ssä käyttää Loharina?
Tuomareita ei näkynyt missään. Sain sellasen käsityksen että olisi ollut tuomareita Laser kynilla ja templateilla varustautuneita jakelemassa keltasia ja punaisia varotus korttia. Odotin, että tästä olisi tullut jotain hienoa ja eksoottista , mutta tämä oli sittenkin vain perus fanatic joka makso kaks kertaa enemmän. Mutta kiitos turnauksesta ja paidasta jolla voin putsata mökin mootorisahan ketjua.
Thempiä tuleviin tapahtumiin. Mutta taidan jättä väliin ensikerralla.
PS. Jos olin kolmas 40k turnauksessa niin miksi joku toinen sai mun palkinnon?
T: Petri Immonen