"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

engine of the gods taikojen casting value

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
General Grevious

engine of the gods taikojen casting value

Viesti Kirjoittaja General Grevious »

tyhmä kysymys mutta tarviiko lizardmenien engine of the godsin taikojen onnistumiseen heittää noppaa vai onnistuuko ne automaattisesti? ja jos ei tarvi nii pitääkö tehä miss cast testi?ja mikähän olis casting value? se lukee ehkä army bookis mut mä en oo vielä huomannut:)
---/\---
---\/--- IF YOU SUPPORT
---[]--- METAL MUSIC
---[]--- ADD THE GUITAR TO YOUR PAGE!!!
--/[]\--
-/._. \-
/_/ \_\
Liskis

Re: engine of the gods taikojen casting value

Viesti Kirjoittaja Liskis »

onnistuvat automaattisesti. priesti voi engineä taikomisen sijasta. yhtä efektiä per kierros.
lukee army bookissa kohdassa stegadons.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

lisko ja örkki kirjoitti:taikomisen sijasta.
Ootko ihan varma tosta? Ainakin minun vastustajat ovat sekä Engineä käyttäneet että loitsineet.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Samsson kirjoitti:
lisko ja örkki kirjoitti:taikomisen sijasta.
Ootko ihan varma tosta? Ainakin minun vastustajat ovat sekä Engineä käyttäneet että loitsineet.
Vastustajasi ovat tehneet täysin oikein. Magic phasen alussa maagi voi käyttää yhtä enginen voimista ja taikoa sitten perään ihan normaalisti.
tyhmä kysymys mutta tarviiko lizardmenien engine of the godsin taikojen onnistumiseen heittää noppaa vai onnistuuko ne automaattisesti? ja jos ei tarvi nii pitääkö tehä miss cast testi?ja mikähän olis casting value? se lukee ehkä army bookis mut mä en oo vielä huomannut:)
Hieman mietityttää onko sinulla edes koko kirjaa taikka oletko edes yrittänyt lukea noita sääntöjä. Sivulla 55 lukee alhaalla laatikossa Engine of the Gods: ja sitten miten se toimii, erittäin selkeätä. Suosittelen tämän laatikon tavaamista tarkkaan, melko etevä kapistus.
No pain no gain.
General Grevious

Viesti Kirjoittaja General Grevious »

Hieman mietityttää onko sinulla edes koko kirjaa taikka oletko edes yrittänyt lukea noita sääntöjä. Sivulla 55 lukee alhaalla laatikossa Engine of the Gods: ja sitten miten se toimii, erittäin selkeätä. Suosittelen tämän laatikon tavaamista tarkkaan, melko etevä kapistus.

On minulla kirja ja oon lukenu sen boxin mutta aattelin vaa varmistaa.
---/\---
---\/--- IF YOU SUPPORT
---[]--- METAL MUSIC
---[]--- ADD THE GUITAR TO YOUR PAGE!!!
--/[]\--
-/._. \-
/_/ \_\
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”