engine of the gods taikojen casting value
-
General Grevious
engine of the gods taikojen casting value
tyhmä kysymys mutta tarviiko lizardmenien engine of the godsin taikojen onnistumiseen heittää noppaa vai onnistuuko ne automaattisesti? ja jos ei tarvi nii pitääkö tehä miss cast testi?ja mikähän olis casting value? se lukee ehkä army bookis mut mä en oo vielä huomannut:)
---/\---
---\/--- IF YOU SUPPORT
---[]--- METAL MUSIC
---[]--- ADD THE GUITAR TO YOUR PAGE!!!
--/[]\--
-/._. \-
/_/ \_\
---\/--- IF YOU SUPPORT
---[]--- METAL MUSIC
--/[]\--
-/._. \-
/_/ \_\
Re: engine of the gods taikojen casting value
onnistuvat automaattisesti. priesti voi engineä taikomisen sijasta. yhtä efektiä per kierros.
lukee army bookissa kohdassa stegadons.
lukee army bookissa kohdassa stegadons.
Ootko ihan varma tosta? Ainakin minun vastustajat ovat sekä Engineä käyttäneet että loitsineet.lisko ja örkki kirjoitti:taikomisen sijasta.
Vastustajasi ovat tehneet täysin oikein. Magic phasen alussa maagi voi käyttää yhtä enginen voimista ja taikoa sitten perään ihan normaalisti.Samsson kirjoitti:Ootko ihan varma tosta? Ainakin minun vastustajat ovat sekä Engineä käyttäneet että loitsineet.lisko ja örkki kirjoitti:taikomisen sijasta.
Hieman mietityttää onko sinulla edes koko kirjaa taikka oletko edes yrittänyt lukea noita sääntöjä. Sivulla 55 lukee alhaalla laatikossa Engine of the Gods: ja sitten miten se toimii, erittäin selkeätä. Suosittelen tämän laatikon tavaamista tarkkaan, melko etevä kapistus.tyhmä kysymys mutta tarviiko lizardmenien engine of the godsin taikojen onnistumiseen heittää noppaa vai onnistuuko ne automaattisesti? ja jos ei tarvi nii pitääkö tehä miss cast testi?ja mikähän olis casting value? se lukee ehkä army bookis mut mä en oo vielä huomannut:)
No pain no gain.
-
General Grevious
Hieman mietityttää onko sinulla edes koko kirjaa taikka oletko edes yrittänyt lukea noita sääntöjä. Sivulla 55 lukee alhaalla laatikossa Engine of the Gods: ja sitten miten se toimii, erittäin selkeätä. Suosittelen tämän laatikon tavaamista tarkkaan, melko etevä kapistus.
On minulla kirja ja oon lukenu sen boxin mutta aattelin vaa varmistaa.
---/\---
---\/--- IF YOU SUPPORT
---[]--- METAL MUSIC
--/[]\--
-/._. \-
/_/ \_\
---\/--- IF YOU SUPPORT
---[]--- METAL MUSIC
--/[]\--
-/._. \-