"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vasta aloittelijan jysymyksiä

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
warhammerinoviisi

vasta aloittelijan jysymyksiä

Viesti Kirjoittaja warhammerinoviisi »

joo aloitin 5 päivää sitten warhammerin ja myyn kavereille dwrafit ja goblinit kun minua ne eivät jaksa kiinnostaa. joten olen miettiny kummat kannattais alottaa seuraavaksi lizardmenit,skavenit vai ogret?
Half-breed

Re: vasta aloittelijan jysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ihan oman valinnan mukaan. Lukaise Faban Yleisistä keskusteluista Armeijainfoa aloittelijoille ketju, niin saat tietoa jokaisesta armeijasta. Sitten teet tietojen perusteella valinnan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
jullevi
Valvoja

Re: vasta aloittelijan jysymyksiä

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Half-breed on jälleen kerran oikeassa. Sinun kannattaa aloittaa se armeija, joka sinua kiinnostaa eniten ja jonka uskot olevan sinulle oikea. Kokeneempia hammeristeja kannattaa kuunnella, mutta he eivät voi sanoa mikä on juuri sinulle oikea armeija - sen päätöksen joudut tekemään aivan itse.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”