Fabaticin suunnittelua...
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- jupu_pupu_mies
Re: Fabaticin suunnittelua...
Siis että esim turnaukseen tulee 20 pelaajaa= 140e ensimmäinen saa jokaisesta pelaajasta 3e elikkä= 60e toinen saa jokaisesta pelaajasta 2e = 40e Ja kolmas saa jokaisesta pelaajasta euron elikkä = 20e heinola hammerers saa seuraaviin turnauksiin maastoa ja muuta =20e elikkä näin mutta jos sinne tulee esim 19 niin annetaan silti se 60-40-20 e palkintoa ettei nyt meneee tälleen että "ole hyvä olit ensimmäinen ja voitit 57e" etcetc Myydään kahvia 50sent kuppi ja saadaan siitäkin uusiin turnauksiin rahaa...
- Scumboogie
Hiukan epäilyttää tuo järjestelmä. Kolmelle parhaalle palkinto? Eikö kahelle parhaimmalle tai parhaalle iso palkinto ois ßarempi? Tai no, mistä näkökulmast kattoo.
- jupu_pupu_mies
No sitten jos vain yksi saa palkinnon niin 100e puhtaana käteen 20 pelaajalta ja 40e heinolahammerers kassaan
- Scumboogie
40€ turnauskassaan... mmmm...
Heip, unohtu yks asia. Mistä pöydät ja maastot? Multa tulee yks pöytä. Pleissillä 2, sulla 1 ja eikö Mikollakin ollu yks? Nii, ja kotosalta saattaa löytyä jokunen vihreänruskea pöytäliina, tai valkonen lakana. Maastot nyt on vaa ongelma. Riittääköhä pleissin maastot? Multa saa pari örkkimörkkimökkiä.
Ja jupu; vaiha kuvake, niiku aina.
Heip, unohtu yks asia. Mistä pöydät ja maastot? Multa tulee yks pöytä. Pleissillä 2, sulla 1 ja eikö Mikollakin ollu yks? Nii, ja kotosalta saattaa löytyä jokunen vihreänruskea pöytäliina, tai valkonen lakana. Maastot nyt on vaa ongelma. Riittääköhä pleissin maastot? Multa saa pari örkkimörkkimökkiä.
Ja jupu; vaiha kuvake, niiku aina.
- jupu_pupu_mies
Ajattelin 20 pelaajaa meillä on 5 pelipöytää + vanerista saan levyjä tehtyä jos saan sulta veeti kankaan tai sitten pitää niitä ostaa... Finn foamista saa tehtyä mulla on yhdelle pöydälle maastot mikolla yhdelle ja pleissillä varmaan 2.5-3.5 paljos sulla veeti on?
- Scumboogie
En oo paljoa maastoi tehny, sillä pelailen fabaa pääasiassa pleissillä ja teillä...
Eiku joo, eilen löysin ison kasan ite tehtyjä "mordheim-taloja", eli raunioituneita kivi/puutaloi. Niitä pitäs olla jotain 4 tai 5. Örkkimörkkimökkejä on kaks. Sitte difficult terrainia on yks iso läjä kiviä, sun muuta örkkisälää. Obstacleja on vaa 2 BFSP:in kääpiömuuria, ja 2 pensasaitaa, mut niitä ei varmaa tarvita. Ja puita on 5, niistä saa 2-3 mettää, jos sä teet niitä oreganoisia pizza-alustoja lisää :D. P.s. Vähän isompia kuin ne vanhat.
Muuten hei, ootkos taas hävittäny kännykkäs? Oon soittanu muutaman kerran, muttei saa yhteyttä.
Eiku joo, eilen löysin ison kasan ite tehtyjä "mordheim-taloja", eli raunioituneita kivi/puutaloi. Niitä pitäs olla jotain 4 tai 5. Örkkimörkkimökkejä on kaks. Sitte difficult terrainia on yks iso läjä kiviä, sun muuta örkkisälää. Obstacleja on vaa 2 BFSP:in kääpiömuuria, ja 2 pensasaitaa, mut niitä ei varmaa tarvita. Ja puita on 5, niistä saa 2-3 mettää, jos sä teet niitä oreganoisia pizza-alustoja lisää :D. P.s. Vähän isompia kuin ne vanhat.
Muuten hei, ootkos taas hävittäny kännykkäs? Oon soittanu muutaman kerran, muttei saa yhteyttä.
- jupu_pupu_mies
Mulla on nyt vähän aikaan eri numero kun saldo loppui tuolla uudella num,erolla voi saunalahteen soittamaan ilmaiseksi otan vanhan ensiviikolla käyttöön
Ihan näin ulkopuolisen turnauskävijän näkökulmasta, niin kannattaa varmaan ihan realiteettisesti miettiä näitä asioita. Jos osallistumisrahat on menossa siihen että ne lähtee palkintoihin ja kassaan, niin kaikki muu kusee. Kahen päivän turnaus tarttee kuitenkin majoituksen, jonkinlaisen opastukset majoituspaikkaan, järkevät maastot (en kyl ite tulisi pelaamaan johonkin turneeseen jossa on kangaspöytiä ja pelkästään skull passin maastonpaloja) etc..
Just my two cents.
Just my two cents.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- jupu_pupu_mies
Meillä on finnfoamista tehtyjä pöytiä jotka ovat (suunnilleen) samaa tasoa kuin grand tournamentissa nuo grand tournamentin pöydistä osa on puolenkuun pelit lahdesta joten saatamme lainata niitä(kin) jos jostain pakettiauton saamme. Maastoista meillä on muutamia gw:n metsiä, itse tehtyjä metsiä, itse tehtyjä kukkuloita, Itse tehtyjä imbbasbleja, itse tehtyjä mökkejä, skull passin maaston kappaleita ja itsetehty järvi.I Ride in a Dragon kirjoitti:Ihan näin ulkopuolisen turnauskävijän näkökulmasta, niin kannattaa varmaan ihan realiteettisesti miettiä näitä asioita. Jos osallistumisrahat on menossa siihen että ne lähtee palkintoihin ja kassaan, niin kaikki muu kusee. Kahen päivän turnaus tarttee kuitenkin majoituksen, jonkinlaisen opastukset majoituspaikkaan, järkevät maastot (en kyl ite tulisi pelaamaan johonkin turneeseen jossa on kangaspöytiä ja pelkästään skull passin maastonpaloja) etc..
Just my two cents.
Ja oikeastaan kaikkea tulee lisää... Majoitus hoituu pleissin (siis missä turnaus pidetään) tiloissa siellä on sohvia ja muuta kivaa...
Komppeja ajattelin...
helf: dragon armour on immuuni vain esim breath weaponneille ja muulle vastaavalle minusta se nyt vaan on tyhmää "sori mä oon immuuni sun kanuunalle"
Welf: en tiedä vielä
delf: vain yksi assasin ja hydra
ogre: tuskin tarvitsee mitään
Beastit: tuskin tarvitsee mitään
demonit: vain yksi yksikkö koiria, flameien maksimi koko 3 greater demoneillekkin tehdään jotain
Woc: 2 yksikköä ritareita maksimi. Jos tuhoat hellcannonin saat puolet pisteistä.
skavenit: 2 rättäriä maksimi 1 warppi kanuuna maksimi
Kääpiöt: 4 sotakonetta maksimi
empire: 3 sotakonetta maksimi 1 tankki maksimi
liskot: 2 stegadonia maksimi
örkit: 3 fanaatikkoa maksimi
Noh ei special charoja mitetitään lisää
- Scumboogie
Helfs: Dragon armour on immuuni vain breath weaponeille ja tulisille colsis-iskuille. Armeijassa saa olla vaan yks dragoni.jupu_mies kirjoitti: Komppeja ajattelin...
helf: dragon armour on immuuni vain esim breath weaponneille ja muulle vastaavalle minusta se nyt vaan on tyhmää "sori mä oon immuuni sun kanuunalle"
Welf: en tiedä vielä
delf: vain yksi assasin ja hydra
ogre: tuskin tarvitsee mitään
Beastit: tuskin tarvitsee mitään
demonit: vain yksi yksikkö koiria, flameien maksimi koko 3 greater demoneillekkin tehdään jotain
Woc: 2 yksikköä ritareita maksimi. Jos tuhoat hellcannonin saat puolet pisteistä.
skavenit: 2 rättäriä maksimi 1 warppi kanuuna maksimi
Kääpiöt: 4 sotakonetta maksimi
empire: 3 sotakonetta maksimi 1 tankki maksimi
liskot: 2 stegadonia maksimi
örkit: 3 fanaatikkoa maksimi
Noh ei special charoja mitetitään lisää
Welf: Enpä usko näiden tarttevan mitään.
Delf: Vain yks hydra ja kaks assasinia on maksimi
Ogres: Gnoblareita saa olla enemmän kuin ogreja (reilu peli).
Beastmen: Ei taida tarvita mitään, ei ainakaa tuu mieleen.
Demonit: Vain yks koiraunitti, flamereilla maksimikoko ois 4. Mieti jupu lisää Greaterdemoneista, en keksi mitään.
Woc: Jep, knightejä saa "vain" 2 unittia. Helcannonin säännöt pitää, ei se yhen kääpiön tappaminen yleensä vaikeaa ole (enkä usko näiden kanuunojen olevan kovin suosittuja).
Skavenit: Joo, vain 2 rättäriä ja 1 warppikanuuna. Niin, ja maksimissa 15 jezzailia.
Kääpiöt: Maksimissa 4 sotakonetta... Ikävä kyllä.
Empire: Maksimissa 4 sotakonetta, yks tankki, ja tankista saa puolet, jos tekee siihen 5 haavaa.
Liskot: Maksim. 2 stegadons
Örkit: Maksimissa 4 fanaa.
Nää on vaan mun mielipiteitä, korjaahan jupu jos oot erimieltä.
-
Guardian of Chaos
Jaahas että minua rupeatte sortamaan koska 99.99999999999999999999999999999999% todennäköisyydellä (jos tätä turnausta edes joskus järjestetään) ei tule muita woc pelaajia kuin minä jos edes tulen saati sitten hellcannonilla...Skarsnik96 kirjoitti:demonit: vain yksi yksikkö koiria, flameien maksimi koko 3 greater demoneillekkin tehdään jotain
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
- jupu_pupu_mies
No nää kompit on vasta niin kuin alustavaa...
- Scumboogie
Ei ollu tarkotus sortaa :/
Ja mun mielestähän Helcannonin sääntöjä ei muuteta yhtään :D
Jees, kyllä varmaan se knightirajotus voidaan ottaa pois, tuskin on tulossa kovin montaa WoC pelaajaa...
Ja mun mielestähän Helcannonin sääntöjä ei muuteta yhtään :D
Jees, kyllä varmaan se knightirajotus voidaan ottaa pois, tuskin on tulossa kovin montaa WoC pelaajaa...
- jupu_pupu_mies
Oberon suostui tuomariksi...
Eli tosiaan mitään muuta vastuuta en tästä teijän touhusta ota, kuin heittele tuomaria vaativiin kysymyksiin vastauksia, ehkä pyöritä niitä pelipareja, ja muuta sellaista. Tiloista/palkinnoista/ihmisistä/majoituksesta en vastaa, sen saatte kehittää ihan itse.
- jupu_pupu_mies
Jep ajattelimme vain että siellä olisi muitakin tuomareita kuin minä :D majoitus hoituu pleissillä turnaus on pleissillä palkinnoksi ajattelin jotain lahjakorttia/ batllefor skullpassia/assault of blackreachia/ mines of moriaa kakkoselle sitten pienempi lahjakortti...
Suosittelen ihan lahjakortteja, aloitusboksit ei kai turnauspelaamaan kykeneville enää ole ihan niin kova juttu :P Pleissi on ilmeisesti joku paikka, missä on kaikki oleellinen ja on kiinteästi teidän käytössä, eikä esim joku koulu tms?
- Scumboogie
Joo, pleissi on nuorisotalo, johon on yhellä kaverilla avaimet (ja siellä me käydään pelailemassa). Jonkinlaiset nukkumatilatkin siellä on (noh, biljardipöytien alla ja nurkissa :I ). Ja aloitusboxit ei oo kovin hyvä palkintoidea. Jos vaikka joku empire- tai demonipelaaja voittaa, ja hän pelaa vain FaBaa, mitä hän tekee one-pose goblineilla tai dwarffeilla? Mielummin lahjakortti Muovi-talous&leluun, puokkiin tai johonkin muualle. Tai sitten ihan vaan rahnaa puhtaana käteen.
- jupu_pupu_mies
Ei lahjakorttia ainakaan lelukauppaan... Mieti jos turnaus loppuu sunnuntaina eikä tuo putiikki ole silloin auki...
- Scumboogie
Huppistakeikkaa, unohtui tuokin. Rahana maksetaan. Jos turnauksen hinta on 7e, ja 20 pelaajaa olis tulossa, rahaa tulisi 140e. Paljonko maksetaan voittajalle? Otetaan huomioon sitten mahd. maalauspalkinto, fairgame, etc.