Jaa että dredit ei oo huonoja? Oikeesti ne o ihan täyttä scheibee, mutta tyylikkäitä. Pittee koettoo sitä pystiä sit. :DXenon kirjoitti:Joo onneksi olkoon vaan minunkin puolestani! Hieno saavutushan tuo viides sija on. Ensi vuonna tuot sitten pystin Kuopioon. ;D
Eipä tossa listassa kummempaa, ei ne dreditkään ole kaamoksella niin huonoja, halpoja kun ovat. Ja tämän tyyppiseen listaan sopivat ihan hyvin niin pelillisesti kuin pörröisestikin.
CSM 1,500pts GT:seen (5.sija)
-
Captain-Jake
Re: CSM 1,500pts GT:seen (5.sija)
No miten sen nyt sitten ottaa.. Onhan kaikki huonoa jos vaihtoehtona on ottaa obliteraattoreita. :DCaptain-Jake kirjoitti:Jaa että dredit ei oo huonoja? Oikeesti ne o ihan täyttä scheibee, mutta tyylikkäitä. Pittee koettoo sitä pystiä sit. :DXenon kirjoitti:Joo onneksi olkoon vaan minunkin puolestani! Hieno saavutushan tuo viides sija on. Ensi vuonna tuot sitten pystin Kuopioon. ;D
Eipä tossa listassa kummempaa, ei ne dreditkään ole kaamoksella niin huonoja, halpoja kun ovat. Ja tämän tyyppiseen listaan sopivat ihan hyvin niin pelillisesti kuin pörröisestikin.
-
Captain-Jake
niinnojoo :DXenon kirjoitti:No miten sen nyt sitten ottaa.. Onhan kaikki huonoa jos vaihtoehtona on ottaa obliteraattoreita. :DCaptain-Jake kirjoitti:Jaa että dredit ei oo huonoja? Oikeesti ne o ihan täyttä scheibee, mutta tyylikkäitä. Pittee koettoo sitä pystiä sit. :DXenon kirjoitti:Joo onneksi olkoon vaan minunkin puolestani! Hieno saavutushan tuo viides sija on. Ensi vuonna tuot sitten pystin Kuopioon. ;D
Onnittelut!Sehän meni melko hyvin sit :o
Tää jos mikä nyt ois ansainnu fair-play pystin, höh..
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
-
Captain-Jake
Kiitoksia. Omasta mielestänikin olisi. Ja se sääntöpaketissa luvattiin, ihme m*lukkuja. :@Drâyhèn kirjoitti:Onnittelut!Sehän meni melko hyvin sit :o
Aina ei mene nallekarkit tasan... =] Mikäs siinä ois ollu palkintona?
-
Captain-Jake
Ei ollut yhtään mitään, koska sitä ei jaettu.Xenon kirjoitti:Aina ei mene nallekarkit tasan... =] Mikäs siinä ois ollu palkintona?
Siis sitäkö ei jaettu kellekään?Captain-Jake kirjoitti:Ei ollut yhtään mitään, koska sitä ei jaettu.Xenon kirjoitti:Aina ei mene nallekarkit tasan... =] Mikäs siinä ois ollu palkintona?
Ei jaettu...
No onhan tuo sitten aika jännää, varsinkin jos semmoinen on luvattu.. :D Liekkö sitten gw:n vaiko pkp:n moka?
Tai molempien.Xenon kirjoitti:No onhan tuo sitten aika jännää, varsinkin jos semmoinen on luvattu.. :D Liekkö sitten gw:n vaiko pkp:n moka?
Vaikea on jakaa mitään fairplay palkintoa kun ei ollut mitään keinoa edes arvioida fairplaytä. Ja tuskin sitä listan perusteella olisi tehty kuitenkaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Juu ei se lista meinaa reilua pelaajaa, vaan se miten siellä pelaa ja huomioi sitä vastapelaajaa (köhköh) :/ Itse en edes näkisi tota mitenkään älyttömän huonona listana, vähänkin heikommalla pelaamisella se tokisi olisi voinut sortua marsujeni edessä mutta epäilen, ei se viides sija edes gt:ssä irtoa ihan kädettömällä pelaamisella. Propsit siitä.
-
Captain-Jake
Kiitokset sullekkin, mutta sanon tännekkin, että sääntöpaketissa mainitiin, että se jaetaan listan perusteella.Oberon kirjoitti:Juu ei se lista meinaa reilua pelaajaa, vaan se miten siellä pelaa ja huomioi sitä vastapelaajaa (köhköh) :/ Itse en edes näkisi tota mitenkään älyttömän huonona listana, vähänkin heikommalla pelaamisella se tokisi olisi voinut sortua marsujeni edessä mutta epäilen, ei se viides sija edes gt:ssä irtoa ihan kädettömällä pelaamisella. Propsit siitä.