Pienenpieni pyyntö käyttäytymistä koskien
Huumoria kyllä pitää olla, mutta mitä hauskaa tuossa sukkahousujutussa nyt on? Tietääkseni maailmanhistoriassa ainoat sukkahousuja käyttäneet ovat ihmisiä(Ranskan hovi nyt esimerkiksi). Jos löydätte minulle historiankirjan*, jossa kerrotaan miten haltiat käyttävät sukkahousuja niin sitten uskon. En sitä ennen.tuhannen taalan mies kirjoitti:Noh noh ei siin mun mielest mitään jos sanoo elffei sukkahousuhirmuiks tai jotain... pitää nyt huumorii vähän olla
*GW:n virallinen fluffi käy myös, koska on oletettavaa että maailmanhistoriassa muutenkin on aika niukasti mainintoja haltijoista.
- Cacodemoni
Peter Panilla on suipot korvat ja vihreet vaatteet, mistä vois olettaa että se todellisuudessa onkin Wood Elf.AnlaShok kirjoitti:Huumoria kyllä pitää olla, mutta mitä hauskaa tuossa sukkahousujutussa nyt on? Tietääkseni maailmanhistoriassa ainoat sukkahousuja käyttäneet ovat ihmisiä(Ranskan hovi nyt esimerkiksi). Jos löydätte minulle historiankirjan*, jossa kerrotaan miten haltiat käyttävät sukkahousuja niin sitten uskon. En sitä ennen.
*GW:n virallinen fluffi käy myös, koska on oletettavaa että maailmanhistoriassa muutenkin on aika niukasti mainintoja haltijoista.
http://www.pixyland.org/peterpan
Kannattaa muuten tsekata se Peter Pan's Fashion Page.
Idea piilee siinä että GW:n haltiat eivät ole Peter Pan, eivätkä jokin ihme fantasia keskiajalta. Ne perustuvat J.R.R. Tolkienin versioon haltioista (tLotR-kirjoista), eivätkä käytä sukkahousuja. Hameesta sen verran, että Skottilaisetkin käyttävät kilttejä. Miksette hauku niitä?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Koska haltiamielisten ärsyttäminen on niin paljon hauskempaa. Huoh, jotkut ihmiset vain ovat tosikkoja.Aacheron kirjoitti:Idea piilee siinä että GW:n haltiat eivät ole Peter Pan, eivätkä jokin ihme fantasia keskiajalta. Ne perustuvat J.R.R. Tolkienin versioon haltioista (tLotR-kirjoista), eivätkä käytä sukkahousuja. Hameesta sen verran, että Skottilaisetkin käyttävät kilttejä. Miksette hauku niitä?
"täten esitän aukottomat todisteet siitä että yksikään haltia ei ole koskaan pitänyt sukkahousuja tai käyttänyt hametta edes salaa iltaisin"
Ja niin edespäin. Tosikkojen puollustuspuheet ovat hauskaa luettavaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Kiltti on kiltti ja sukkahousuhaltia hameessa on sukkahousuhaltia hameessa, yksinkertaista ?Aacheron kirjoitti:Idea piilee siinä että GW:n haltiat eivät ole Peter Pan, eivätkä jokin ihme fantasia keskiajalta. Ne perustuvat J.R.R. Tolkienin versioon haltioista (tLotR-kirjoista), eivätkä käytä sukkahousuja. Hameesta sen verran, että Skottilaisetkin käyttävät kilttejä. Miksette hauku niitä?
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Whatever. En ole ikinä ymmärtäny ihmisiä, joiden mielestä toisten ärsyttäminen ilman syytä on hauskaa. Tämä johtuu varmaankin siitä että olin joskus kauan sitten koulukiusattu(nyyh nyyh vinku vinku itq jne) ja ymmärrän miten vakavaksi ärsyttäminenkin voi joskus mennä(tietysti kaukana tästä leikkimielisestä sanailusta).
Erittäin pienikin kiusaaminen on kuitenkin kiusaamista ja sitä minä en harrasta. Toivottavasti saatte paljon tyydytystä nimittelemällä muita.
Erittäin pienikin kiusaaminen on kuitenkin kiusaamista ja sitä minä en harrasta. Toivottavasti saatte paljon tyydytystä nimittelemällä muita.
Saattaahan joku heitä(kin) haukkua, näillä foorumeilla ei vain hirveästi ole tullut puhuttua muusta kuin pikku-ukoista GeeWeen fantasia/sci-fi maailmassa.Aacheron kirjoitti:Hameesta sen verran, että Skottilaisetkin käyttävät kilttejä. Miksette hauku niitä?
EDIT:
Ei kai kukaan ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena, jos hänen pikku-ukkoja sanotaan sukkahousuhaltioiksi?!AnlaShok kirjoitti:Erittäin pienikin kiusaaminen on kuitenkin kiusaamista ja sitä minä en harrasta. Toivottavasti saatte paljon tyydytystä nimittelemällä muita.
- The Captain
- Valvoja
Toivottavasti ei. Voin täten julistaa, että minun suurhaltiani käyttävät mekkojensa alla sukkahousuja - paitsi ne archerit, joilla selvästi on pussihousut. Blood Bowl -pelaajillani ei myöskään ole sukkahousuja - heidän minihameidensa alla ei ole mitään.Jon Irenicus kirjoitti: Ei kai kukaan ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena, jos hänen pikku-ukkoja sanotaan sukkahousuhaltioiksi?!
Korkeakeijujen ystävät voivat nyt lähettää lynkkauspartion Kouvolaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Cacodemoni
Ei ookkaan, mut ne pukeutuu samallalailla kuin se Peter Pan -tyyppi.Aacheron kirjoitti:Idea piilee siinä että GW:n haltiat eivät ole Peter Pan
Katopa Legolasia piirretyssä TSH:ssa, aivan selvät pitsisukkikset!Aacheron kirjoitti: Ne perustuvat J.R.R. Tolkienin versioon haltioista (tLotR-kirjoista), eivätkä käytä sukkahousuja.
Koska 'hammerissä ei oo skottilaisia, siks pitää tyytyä haukkumaan Dark Angeleita.Aacheron kirjoitti: Hameesta sen verran, että Skottilaisetkin käyttävät kilttejä. Miksette hauku niitä?
En ota henkilökohtaisesti tietenkään, mutta mielestäni hyvään käytökseen se ei edelleenkään kuulu. Tuo "nimittelemällä muita" tarkoitti siis muiden armeijoita lähinnä.Jon Irenicus kirjoitti:Ei kai kukaan ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena, jos hänen pikku-ukkoja sanotaan sukkahousuhaltioiksi?!AnlaShok kirjoitti:Erittäin pienikin kiusaaminen on kuitenkin kiusaamista ja sitä minä en harrasta. Toivottavasti saatte paljon tyydytystä nimittelemällä muita.
+++EDIT+++
Niin ja älkööt kukaan luulko minua tosikoksi sen vuoksi että en pidä toisten(armeijoiden) halventamisesta.
Ja Dark Angeleilla ne on KAAVUT, ei hameet
Kyllä on taas saatu tikusta asiaa. Mitä väliä sillä on, miten toisen armejaa nimittelee, jos kuitenkin pysytään poissa PELAAJAN persoonasta? Kaikki ne ovat pikku-ukkoja kentällä toisiaan nuijimassa. Itse puhun aina töissä asiaan vihkiytymättömille pikku-ukoista ja alun "tää menee tuonne ja lyö sitä *samalla liikuttaen ukkoa toisen luo*" -juttujen jälkeen tuntuu pieni kiinnostus viriävän hammerointiin...
Galleriaan pääsee tästä.
- Henri Ketonen
Niin, ja minua saa sitten luulla tosikoksi sen vuoksi että en pidä toisten armeijoiden halventamisesta. Olen suht. huumorintajuton tyyppi, ja minua(kin) on koulukiusattu (näyttää olevan tavallista tällaisen harrastuksen parissa, ihan näin ketään loukkaamatta). Aika pahasti, vieläkin...AnlaShok kirjoitti:Niin ja älkööt kukaan luulko minua tosikoksi sen vuoksi että en pidä toisten(armeijoiden) halventamisesta.
Mutta niin, eikös yleinen käyttäytymissääntö ole, että jos jokin asia ärsyttää jotakuta, sitä ei tehdä hänelle/hänen ollessa paikalla? Tervettä järkeä sopii käyttää; myös niin että onko teidän saamanne "humoristinen tyydytys" niistä "lempinimistä" minun ja muiden huumorintajuttomien tyyppien kokeman ärsytyksen arvoista?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
mikäs sen mukavampaa kun kaverisi haukkuu armeijasi sukkahousutiimiksi. matsin jälkeen (jos voitat) voit sitten antaa takaisin: "no katos! sukkahousuhemmot pieksi. oh-ho. mistäs tollanen armeija on kotosin? häviää sukkahousuja käyttävälli hienohelmoille."
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.
- Cacodemoni
Toi on muuten aivan totta, ja todella raivostuttavaaNikodent kirjoitti:mikäs sen mukavampaa kun kaverisi haukkuu armeijasi sukkahousutiimiksi. matsin jälkeen (jos voitat) voit sitten antaa takaisin: "no katos! sukkahousuhemmot pieksi. oh-ho. mistäs tollanen armeija on kotosin? häviää sukkahousuja käyttävälli hienohelmoille."
Asiaa... Asia ei tosin ole yhtä paha, jos häviää huonon noppatuurin takia... Mutta jos itse mokaa taktisesti ja silleen, niin sitten hävettää niin [pistä tähän erään todella kuuman paikan nimi]sti...Cacodemoni kirjoitti:Toi on muuten aivan totta, ja todella raivostuttavaa
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.