oli se kyllä aika huono :/
en tiennyt, että se menee etusivulle, se linkki. pahoittelen :D
Veri miekka??
- HammerSmashedFace
Re: Veri miekka??
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
Saa ihan jees verta, jos maalailee nesin ruskealla ja punaisella sellaisia laikkuja haluttuun pintaa. Kun maalit on kuivia vetelee kevyitä washeja/glazeja baalred washilla siihen päälle. Oman khorne loordini flailiin tein näin, ja ihan hyvältä näytti. Jopa siis CS-Jaukun mielestä
-
Ultra95
ite tein aobr marine sergeantin chain swordiin kuivunutta verta drybrushaamalla sen blood redin ja chaos blackin seoksella tuli muuten ihan oikean kuivuneen veren väristä
Muistakaa sitten sahamiekkoja maalatessa että se terä pyörii. Tuossa GW:n omassakin tutoriaalissa terä on pysynyt puhtaan samoissa kohdissa kuin runkokin. FAIL tai mistäs minä tiedän voi se olla kaaoksen evil spikesword tai jtn.
-
Ar-Senator
Ja mikä keskivetoisvoima yleensäkään pitäisi veren kiinni pyörivässä sahassa?DaBandito kirjoitti:Muistakaa sitten sahamiekkoja maalatessa että se terä pyörii. Tuossa GW:n omassakin tutoriaalissa terä on pysynyt puhtaan samoissa kohdissa kuin runkokin. FAIL tai mistäs minä tiedän voi se olla kaaoksen evil spikesword tai jtn.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Joku emperor emt.Ar-Senator kirjoitti:Ja mikä keskivetoisvoima yleensäkään pitäisi veren kiinni pyörivässä sahassa?DaBandito kirjoitti:Muistakaa sitten sahamiekkoja maalatessa että se terä pyörii. Tuossa GW:n omassakin tutoriaalissa terä on pysynyt puhtaan samoissa kohdissa kuin runkokin. FAIL tai mistäs minä tiedän voi se olla kaaoksen evil spikesword tai jtn.
EDIT: ja Power of Cool