Tuli ostettua Harry the Hammer innoissaan kun sitä myytiin, ja suunnittelin jättää lojumaan pariksi vuodeksi sängyn alle, mutta tajusin että sen arvo ei kuitenkaan ole nyt kuin 60 dollaria EBAYssä. Ajattelin kuitenkin avata ja käyttää itse figua kun kerta tuhlannut rahaa siihen, ja onhan se kauniin näköinen. Eli saisiko modaamalla nurglen heraldin harrystä väännettyä?
Ja sitten: Kannattaako tuota boxia avata, ja modata (olen suht. hyvä siinä), vaikka maalaukseni on suht huonoa? Vai kannattaisiko odottaa myöhempään?
Harry The Hammerista herald?
Harry The Hammerista herald?
Viimeksi muokannut Sipuli2, Su 12.04.2009 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Re: Harry The Hammerista herald?
Figuja ostetaan käytettäväksi, mutta tietty JOS luulet että ko. figun hinta nousee pilviin seuraavien vuosien aikana niin jätä avaamatta. Itse ainakin käyttäisin, eteenkin jos meinaat että osaat hyödyntää figua myös conffauksessa. Itse laittaisin ehkä pömppamasun, syyliä ja Nurglingi juoksemaan baselle. Kyllähän sä jotain keksit! ;)
Hinta ei näytä nousevan kauhean korkealle, kun tuon vuoden siitä vahnemman White Dwarffinkin saa vielä 20e jos tietää mistä etsii. Voisin Harrylle antaa mukavan mätääntyneen ihon, ja vähän sulamisen merkkejä välineisiin. Alunperin mietin jos jättäisin tuon kilven kokonnaan pois, täytyy tietty katsoa missä osissa tuo tulee tuosta boxista. Niille jotka omistavat harryn, onko tuo masquen ja skulltakerin kokoinen?
edit: No aloitin tekemään. Tällä hetkellä suurin ero tulee olemaan headswappi, ja kilven muokkaus, ja yleiset matoreijät ja stuffista tehdyt madot. Pää pitää olla demoninmainen jotta menis läpi chaos daemons listassa...
edit: No aloitin tekemään. Tällä hetkellä suurin ero tulee olemaan headswappi, ja kilven muokkaus, ja yleiset matoreijät ja stuffista tehdyt madot. Pää pitää olla demoninmainen jotta menis läpi chaos daemons listassa...
Pään demonimaisuuteen voisi vaikuttaa laittamalla sille vaikka kuppakuskin pää, ja aseen tilalle vaikka viikate, mutta kyllä se vasarakin varmaan kelpaa.
- Khorne Marien
Se on about 1,5cm perus marinea isompi.
Kiitos. Projekti alko, ja suurin ero on muokattu kilpi ja kokonnaan uusi demonin pää. Myös iho tulee hieman stuffausta saamaan.