"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos warshrinen rakennus?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ave Maria

Chaos warshrinen rakennus?

Viesti Kirjoittaja Ave Maria »

Tarkoitus olisi lähiaikoina rakennella warshrine joukkoja boostaamaan. Millaisista materiaaleista kannattaisi alttari rakennella, suhteellisen helposti?
Die Mensch-Maschine
NuuNuuWarrior

Re: Chaos warshrinen rakennus?

Viesti Kirjoittaja NuuNuuWarrior »

Varmaan pohjalle Chaos chariot ja siihen sitten mielen mukaan kaikkea roipetta kyytiin. Vaikka bitzeistä kaikkea lippuja etc. Tuo siis kirjan kuvan perusteella, Oberonilla taisi olla joku oma kyhäelmä. Gallerian puolelta selailemaan.

E: Mutta jos haluat rakentaa ihan kokonaan itse jostain materiaalista niin viisaamaat kertomaan... :)
Ave Maria

Suunnitelin käyttäväni VC:n corpse cartia, kyytiin jostain läjä pääkalloja,lippu liehumaan ja chaos steedit vetämään. Missään tapauksessa itse en halua kyhätä koko vaunua itse... Olisi tosiaan mielenkiintoista nähdä kuvia jos joku on jonkinmoisen alttarin väsännyt ja kuvannut. Näin pikaisesti selailemalla en galleriasta mitään löytänyt, mutta jos joku tietää linkin niin saa pistää tulemaan, cheers.
Die Mensch-Maschine
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Dwarfmies kirjoitti:Varmaan pohjalle Chaos chariot ja siihen sitten mielen mukaan kaikkea roipetta kyytiin. Vaikka bitzeistä kaikkea lippuja etc. Tuo siis kirjan kuvan perusteella, Oberonilla taisi olla joku oma kyhäelmä. Gallerian puolelta selailemaan.

E: Mutta jos haluat rakentaa ihan kokonaan itse jostain materiaalista niin viisaamaat kertomaan... :)
Kiva että joku muistaa, tosiaan tollaisia rakensin ittelle, hyvin ovat peleissä toimineet. Olis se mullakin corpse cart pöydällä, jos en olisi liimannut ruumiita siihen kiinni, ehdottomasti tekisin siitä (ei-tzeentch-shrinen siis, tz-alttareiksi noi mun on IMO jees). Corpse cart on hyvä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Ave Maria

Hyvältä näyttävät on nuokin. Täytyy nyt hieman mietiskellä ja tuumailla eri vaihtoehtoja.
Die Mensch-Maschine
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Suunnitelin käyttäväni VC:n corpse cartia, kyytiin jostain läjä pääkalloja,lippu liehumaan ja chaos steedit vetämään. Missään tapauksessa itse en halua kyhätä koko vaunua itse.
Tälläinen idea minullakin oli, ja vetämään ajattelin laittaa nurgle-teemaan sopivat zombit marauder-kypärät päässä. Toinen olisi että corpse cartin eteen laittaisi flagellantteja eteen, sellaisessa kultisti-mielessä. yksi vaihtoehto olisi se skavenien screaming bell, vois sopia aika hyvin..
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Itse rakentelin oman Warshrinen muutamasta kärryn pyörästä, muovi levystä (2mm), Tyranid Scything Taloneista, piikeistä, pääkalloista ja kynttilöistä (kynttilät dwarf minereilta). Ratsujen sijaan pistin muovilevyn etu osaan kaksi muovista chaos spawn kättä, joten warshrineni itse liikkuu ilman mitään heppoja. Ratsastamaan komeudella pistän pari omaa chaos dwarf konvenshua ( Valittakaa jos tahdotte, en noteeraa kuitenkaan ;) ). Lopuksi koko höskän iskin chariot basen kokoiselle muovi levylle (hukkasin oikean).

Omasta mielestäni ei kannata tehdä mitään lentäviä maraudereja, ei oikein kovin hyvin sovi warriors of chaosiin. Kultisti-vetoinen kärry kyllä kuulostaa vinkeältä, saatan käyttää ideaa mikäli joskus toisen alttarin kyhään...
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Bringer-of-Doom kirjoitti: Omasta mielestäni ei kannata tehdä mitään lentäviä maraudereja, ei oikein kovin hyvin sovi warriors of chaosiin. Kultisti-vetoinen kärry kyllä kuulostaa vinkeältä, saatan käyttää ideaa mikäli joskus toisen alttarin kyhään...
Miksei sovi?
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Oberon kirjoitti:
Bringer-of-Doom kirjoitti: Omasta mielestäni ei kannata tehdä mitään lentäviä maraudereja, ei oikein kovin hyvin sovi warriors of chaosiin. Kultisti-vetoinen kärry kyllä kuulostaa vinkeältä, saatan käyttää ideaa mikäli joskus toisen alttarin kyhään...
Miksei sovi?
No mun henkilökohtainen mielipide on ettei se vain sovi warruille. Vaikuttaa turhan heppoiselta. Demoneille ton sortin rakennelma sopis paremmin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”